Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5811
Har en Schumacher fancy sak med 12/24v som jeg har fått gratis og som laderen ikke fulgte med på.

Har en bil hvor batteriet er i bagasjerommet.

Kan jeg starte denne bilen min som det ikke er noen ting galt med, så koble på boosteren på batteriet for og så lade boosteren mens jeg kjører?

I produktbeskrivelsen står det at boosteren kan starte biler selv uten batteri, så da regner jeg med strømmen kan gå begge veier?

Kan få tak på lader, men vil ikke bruke 800kr på en lader til en booster jeg ikke vet om er på stell en gang :
De i lommestørrelse lader gjerne fra lavere spenning. De fleste jumpstartere nå har lithiumbatterier og kan ikke lades rett fra 12V.
Schumacher booster er vanlig levert med kondensator istedenfor batteri som gjør de veldig lette og alle de jeg har vært borti kan lades fra startbatteri på bilen og tar bare noen få min
Har en pbi 4424, gammel type altså

Ikke kondensator her