Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 939
det er flaut, men må spørre, ettersom jeg ikke finner det ut selv.
HAr kjøpt en acer travelmate 2310, og en ekstra rambrikke til denne, det som er flaut er at jeg ikke får opp dekselet bakpå pcen, og sette rammen i.
har skrudd opp skruene, men virker som om det er noe mer som må gjøres.
Det kan være noen klips/låser som du må klikke over til høyre eller venstre for å slippe løs enkelte paneler har jeg erfart. Det er vel ikke noe sånn på PCen din ?
King Kong
snoopg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Croyfer
Det kan være noen klips/låser som du må klikke over til høyre eller venstre for å slippe løs enkelte paneler har jeg erfart. Det er vel ikke noe sånn på PCen din ?
Vis hele sitatet...
det er en til batteri elns. men ikke noe mer enn det tror jeg. skal se etter en gang til etter at jeg har installert xp pro.
King Kong
snoopg's Avatar
Trådstarter
det er en bryter der, men den ser ikke ut til å ha noen funksjon på det dekselet
King Kong
snoopg's Avatar
Trådstarter
nå er plutselig alle driverene også slettet, og jeg finner ikke disse på asus sine sider, er det noen snille sjeler der ute som kan hjelpe meg litt, slik at jeg får sove i natt?
Sist endret av snoopg; 26. august 2005 kl. 21:55.
Sitat av snoopg
nå er plutselig alle driverene også slettet, og jeg finner ikke disse på asus sine sider, er det noen snille sjeler der ute som kan hjelpe meg litt, slik at jeg får sove i natt?
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke så rart at du ikke finner driverene til en Acer TravelMate på Asus sine sider
Men bortsett fra det kan du jo prøve her: http://support.acer-euro.com/drivers...k/tm_2310.html

Ang. minnedekselet har jeg ingen peiling, men på min Acer TravelMate 803LCi er det bare å skru opp en skrue
King Kong
snoopg's Avatar
Trådstarter
Sitat av shadow
Det er vel ikke så rart at du ikke finner driverene til en Acer TravelMate på Asus sine sider
Men bortsett fra det kan du jo prøve her: http://support.acer-euro.com/drivers...k/tm_2310.html

Ang. minnedekselet har jeg ingen peiling, men på min Acer TravelMate 803LCi er det bare å skru opp en skrue
Vis hele sitatet...

sorry, var møk dritings i går:P
fikse en bærbar i fylla... gratulerer!
King Kong
snoopg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bo Vegeir
fikse en bærbar i fylla... gratulerer!
Vis hele sitatet...


men uansett, har heller ikke i edru tilstand funnet ut åssen jeg åpner dekselet slik at jeg får satt i mer ram, skrur opp de to skruene som er der, men dekselet sitter alikevel fast.

edit:noen tipset meg om at minnebrikkene vAr under tastaturet.. men har ikke peiling på hvordan jeg får tastaturet av.
Sist endret av snoopg; 27. august 2005 kl. 19:05.
Sitat av snoopg


men uansett, har heller ikke i edru tilstand funnet ut åssen jeg åpner dekselet slik at jeg får satt i mer ram, skrur opp de to skruene som er der, men dekselet sitter alikevel fast.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd å ta av tastaturet, jeg har ikke kjennskap til denne laptopen, men med de fleste laptopper jeg har vert borti er det bare å fjerne tastaturet.
Sist endret av classic_war; 27. august 2005 kl. 19:06. Grunn: skriveleif
King Kong
snoopg's Avatar
Trådstarter
tastaturet sitter godt fast, forstår ikke hvordan jeg kan få det av uten å bruke makt
Sitat av snoopg
tastaturet sitter godt fast, forstår ikke hvordan jeg kan få det av uten å bruke makt
Vis hele sitatet...
Skjekk om det er noen små skruer/ting du kan dra/dytte på siden nermest skjermen.
Men som sagt dette er bare en antagelse.
King Kong
snoopg's Avatar
Trådstarter
Sitat av otaku
Skjekk om det er noen små skruer/ting du kan dra/dytte på siden nermest skjermen.
Men som sagt dette er bare en antagelse.
Vis hele sitatet...
finner ingenting, så i stede for å prøve, og kansje ødelegge noe, så tar jeg heller og sender en email til netshop, og spørr de om hjelp
Enten så er det den ene luken under du må bryte litt opp. Har skiftet RAM på en god del pc'er på jobb, og måtte da gjøre det på den måten.
Når det gjelder å ta av tastaturet så er det et par skruer på oversiden av tastaturet om jeg ikke tar feil.
King Kong
snoopg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mr-ISO
Enten så er det den ene luken under du må bryte litt opp. Har skiftet RAM på en god del pc'er på jobb, og måtte da gjøre det på den måten.
Når det gjelder å ta av tastaturet så er det et par skruer på oversiden av tastaturet om jeg ikke tar feil.
Vis hele sitatet...
det funket å ta litt i iso, takk skal du og alle dere andre som hjalp meg ha
er nice med litt minne på maskinen,