Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 18105
Tror vedkommende fisket etter at noen skulle kontakte h*n på PM og tilby hjelp i en eller annen form. Hjelpsomme folk som er fullstappet av samvittighet er de enkleste å lure

Nå var heldigvis Stormen ganske tidlig fremme og avslørte denne.

Er det forresten noen som har fått tak i IP til trådstarter og sjekket?
Hvor er idiotene som faktisk trodde på denne løgnen? Ble stille i fjøset nå!
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Sitat av Dr.Pepper Vis innlegg
Hvor er idiotene som faktisk trodde på denne løgnen? Ble stille i fjøset nå!
Vis hele sitatet...
Er det bevist at det er en løgn?
Klart det er løgn.
Naboer, familie, venner. Ingen telefon? Hvor vanskelig er det å få tak i telefon i disse dager? Fengselsinnsatte kan når som helst skaffe en telefonsamtale dersom de er desperate, bare for å sette det på spissen.

Antar at 27-åringen ikke er helt uten familie/venner i Norge. Dersom disse ikke skulle få tak på henne i løpet av 10 dagers tid ville det nok blitt etterforsket. Norske regninger som allerede er gått til inkasso. Hehey...
Hun har møtt en mann som er så sjalu at hun ikke får gå ut døra, og ikke tilgang til telefon. Ikke helt ulikt en typisk amerikaner, men svært få er tiltaksløse nok til å la situasjonen gå så langt som at de blir innesperret uten muligheter for kontakt med omverdenen. Hun har tilgang til et forum og kan snakke fritt i det offentlige, men naboens telefon er absolutt utilgjengelig. I mean, come on..
Sist endret av enanthate; 14. september 2013 kl. 23:37.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av DrOctagon Vis innlegg
Jeg syns ikke det var tåperlig i det hele tatt min "scam alert alarm" ringte greit når jeg leste tråden første gang som han sa, de spør ikke om penger med en gang, det kommer etter hvert, når en av nerdene på forumet her blir "venn" med "jomfruen i nød" via pm

Syns det er bra han sa fra, i tilfelle ikke noe å bli fornærmet for, ikke lett å vite hvem man kan stole på nå til dags, spesielt på internett, gjelder å bruke sunn fornuft.
Vis hele sitatet...
etter litt betenkningstid synes jeg du har helt rett. toskete og naivt av meg å tru noe annet. Dog, jeg kommer til å tro det beste om folk uansett i tilfelle man én dag kommer borti en som virkelig trenger det. bare i tilfelle.