Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 745
Hei, har tenkt til å kjøpe med Cerwin Vega XLS-28 ( http://www.hifiklubben.no/produkter/...hoyttalere.htm ) Lurer på hvor dyr/bra forsterker jeg trenger for å "dra" disse? Helst under 5k hvis det er mulig.

Takker for alle svar!
Jeg ville satset på den kraftigste stereoforsterkeren du har råd til av typen nad eller harman kardon da dette er en god match med cerwin vega.

om du skal ha surround ville jeg sett etter en reciver med preout så du har muligheten til å koble til et effektrinn. Om det er noe du må ha for at du skal få "vegabas" så er det effekt, og effekt er ikke billig, men en i klassen min har iallefall ned effektforsterker som han er meget fornøyd med. koster vel rundt 7 ny.

Hadde jeg vært deg så ville jeg laget meg bruker på www.avforum.no og lagt inn spørsmålet ditt i cerwin vega tråden der. da finner du folk som har peiling, og erfaringer med mye cerwin vega

Men hadde jeg vært deg så hadde jeg fulgt med litt på finn.no, og torget på forumet jeg nevnte etter forskjellige for,-og effektforsterkere

lykke til