Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2675
Spontantur til varmere strøk nå i slutten av måneden, tre-fire gutter på 19-20 år. Varme, helst relativt billig og ikke altfor lang flytur. Partysted! Noen som har noen ville erfaringer å dele?
Gran Canaria. Ikke korteste veien, men var jækla fett da jeg var der i begynnelsen av april for noen år siden.
Vi var på Tenerife for noen år siden rundt omkring denne tiden. Sesongen er i April/mai på vei nedover rundt der nede. Men vi hadde det veldig morro da! Men rundt om Gran Canaria der nede vil jeg også valgt akkurat som @Realis1 sier oppfor her God tur! ingen missunelser :P
Skal du ha det BILLIG + varme + kort flytur kan jeg anbefale Portugal. Billigeste pilen jeg har funnet so far her koster 4 kr på byen. Er ikke noe magaluf uteliv men fremdeles 10x bedre enn Norge sitt uteliv tho Sto i tillegg 27+ på gradestokken her om dagen
Men ligger ca på 20+ i skyggen nå om dagen

Har også hørt at Bulgaria har lave priser på alkohol
Sist endret av heihallohade; 14. mars 2014 kl. 13:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg tar turen til thailand igjen i april.
12 april er det songkran (thai nyttårsaften) og hele gaten blir en helvetes vannkrig/fest.

Tur til bangkok tar ca 11 timer med fly, men du flyr komfortabelt og sover som regel halve turen.
Budapest? Reiser dere før byen tømmes for Erasmus-studenter så er det også svært gunstig alderssammensetning.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Om dere ikke har reist enda (noe dere sikkert har), så har Partyturer.no, sikkert noen tips.