Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1047
hei, jeg leter etter en wow gamer som bor i oslo/vestfold området! grunnen til dette er, jeg er en tv-produksjon student som har en oppgave om spillverden, hva er bedere til det en den største digitale værden sim er skapt, og en person som virkelig tar utnytte av denne værden. jeg ønsker å intervjue deg som ønsker og høre din historie og din character's historie og displaye den på den feteste mulige måten jeg klarer. en vanlig taktisk gamer er også ønsket hvis dette er noe som virker interresant. hvis dette er noe som du vil gjøre så må du vite at jeg trenger å komme inn til miljøet du oppholder deg i når du spiller, altså ved pc'n din jeg er en gamer selv og håper vi har en del og snakke om. vil også gjærne a in-game footage av characteren din og litt gameplay. denne oppgaven er kortvarig og tar et par timer av tiden din. til mandag skal den være ferdig så er dette noe som virker gøy så er jeg veldig takknemmelig for svar mvh rino moen
Bor på Gjøvik, spiller WoW og andre spill, mest strategi. Ikke så mye RP dessverre, men hvis du trenger noen, give me a PM.
Sitat av Znusken Vis innlegg
Bor på Gjøvik, spiller WoW og andre spill, mest strategi. Ikke så mye RP dessverre, men hvis du trenger noen, give me a PM.
Vis hele sitatet...
takk så mye for svar, har du noen spesielle interesser innenfor gaming? Ps for alle, la også ut et litt mer oppsummert post som inneholder eposten min for andre sim er intreserte. hvis moderator ser denne tråden vi er på nå kan han godt fjerne den
Sitat av FingerTipz Vis innlegg
takk så mye for svar, har du noen spesielle interesser innenfor gaming? Ps for alle, la også ut et litt mer oppsummert post som inneholder eposten min for andre sim er intreserte. hvis moderator ser denne tråden vi er på nå kan han godt fjerne den
Vis hele sitatet...
Spesielt strategi.. Konseptet med å være bedre enn andre gjennom strategi har alltid vært appellerende ^^