Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 9266
Trådstarter
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Se på Petter Stordalen og dama hans. Høyde har ikke en dritt å si for verken jobb, suksess, eller det motsatte kjønn.

Edit: Messi er vel også et godt eksempel.
Vis hele sitatet...
Vel, dette er jo ikke vanlige folk som deg og meg. De er kjente.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av ios77 Vis innlegg
Vel, dette er jo ikke vanlige folk som deg og meg. De er kjente.
Vis hele sitatet...
At de er kjente gjør de jo ikke mindre vanlige enn meg og deg.
Sitat av Frans av Assisi
Gud, gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de ting jeg kan, og visdom til å se forskjellen.
Vis hele sitatet...
Forøvrig er jeg 175 cm selv og det går helt fint
Jeg er 190 cm høy, og merker at det er like mye turnoff når jentene er høyere enn meg. Jeg synes de er skumle da.
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Se på Petter Stordalen og dama hans. Høyde har ikke en dritt å si for verken jobb, suksess, eller det motsatte kjønn.

Edit: Messi er vel også et godt eksempel.
Vis hele sitatet...
Ja, det var nok høyden og utseende hun falt for...
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Ja, det var nok høyden og utseende hun falt for...
Vis hele sitatet...
Sist jeg sjekka er vel Stordalen en relativt good looking mann? Samtidig er han svært suksessrik, noe som ofte innebærer at han har mange egenskaper kvinner liker i menn. (Intelligens, domians, tiltakssterk, ressurssterk, outgoing). Du høres bare smålig ut når du formulerer deg slik.

Når det gjelder høyde, så tør jeg å påstå at alle mindre menn (Under 175) har en "ulempe", men det finnes 100 000 forskjellige ulemper du kan starte med (lav forbrenning, dårlig hårvekst, liten tiss, stygge tenner, stygg latter), men mennesker overlever helt ok, og har suksess selv om det starter med "ulemper". Livet er som poker, man må spille med de kortene man har. Finnes flere kjendiser som startet med en 2'er og en 7'er, som i dag er populære milliardærer.
Jeg røyka noe bra tjall en gang, da ble jeg 10x så høy som jeg er nå.