Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1656
Hei!


Noen som har tips til gøye og lærerike program? Det jeg tenker mest på er ting som handler om ingeniørkunst og slikt. Liker veldig godt ''World's Toughest Fixes'' som går på national geographic. Så leter etter noe som ligner på det. Men alt kan være av interesse .


Noen som har gode forslag ?
Personlig føler jeg at man får med seg mye av å titte på ukentlige innslag av nytt på nytt, brille og QI

Ingeniørkunst vet jeg ikke så mye, men vet at det går mye sånt på National Geographic, så du kan jo kikke litt på programmet deres!
Lærerike program? Egentlig alt av programmer som "how do they do it" til "dual survivor" + mesteparten av dokumentarer man finner.
Kan være lurt å styre unna såper som "breaking bad" eller reality som "Paris hiltons bff"

Egentlig en verdiløs post av meg, for du er bare utålmodig. Du vil finne programmene du vil se etterhvert :/
Through the wormhole med Morgan freeman på discovery science er veldig lærerikt kg er utrolig spennende. Det er mest om teorier, men de har også om oppfinnelser etc. Wallace og grommit går også på disc science og handler om nye teorier / oppfinnelser i en kortere lettfattig form.

Programmer som MEGA builds, ingienørkunstens mesterverk osv speed rundt på discovery sine kanaler passer nok godt for deg. Kan også anbefale et program på science hvor de bygger da vincies innretninger, husker ikke hva det heter dessverre :/
Ingenting er vell mer lærerikt, og samtidig morsomt som QI
Cosmos av Carl Sagan

Er litt gammelt, men det er bare sjarmerende. Selve innholdet i programmet er fortsatt legendarisk
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
QI er veldig gøy ja!

Er ikke så interessert i universet men har sett litt through the wormhole, var gøy nok men for å være helt ærlig skjønner jeg ikke en dritt av det så mister interesse fort.
Sitat av Antonymus Vis innlegg
Kan være lurt å styre unna såper som "breaking bad"
Vis hele sitatet...
Nei du burde ikke styre unna den beste TV-serien noen sinne laget.
Du lærer få steg i hvordan du lager meth, og hvordan du ikke skal kvitte deg med lik.

Skal du lære hvordan du kvitter deg med lik burde du se på Dexter.