Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 26253
Nå er jeg ikke en særlig aktiv forumposter og alt det der, noe jeg kanskje burde ha gjort noe med, men jeg kjenner til de fleste her inne i form av brukernavnene deres, og Lucy var i såhenseende en særstilling, både fordi jeg elsket skrivestilen hennes og fordi vi samtalet en del på PM tilbake i 2012. Jeg møtte henne aldri, men hun slo meg som en serdeles reflektert og kul person, og selvom det er gått et halvannet år siden denne tråden ble opprettet var dette virkelig trist å høre. Måtte du hvile i fred! Skal lese litt obskur fantasy i dag for å hedre deg!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Nei, og nei. Jeg leste alltid trådene hennes. Altfor mange gode mennesker fra freak som er borte. Trist. Jeg viste ille at hun var død i så mange år.
Digget no-bs stilen hennes som gjorde henne utrolig lett å prate med, samt merket du hun visste godt hva hun pratet om. Aldri et poengløst innspill i de pratene vi og de postene hun responderte til her på forumet. Hun la også alle forran seg selv, og var veldig omsorgsfull, noe vi trenger flere av.

Hvil i fred.
Så utrolig trist å høre.
Du kommer til å bli husket for alle de fine trådene og innleggene dine.
Hvil i fred.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Så kjedelig å høre. Fint dere minner henne.

Har lest mange innlegg av henne siden 2012 eller 2013. Mener jeg utsatte å begynne med sprøyter en periode da jeg var 18 år pga noe hun skrev.

Hvil i fred og håper alle vennene hennes får ro i sjelen og fred med hennes bortgang.

Hvem vet hva som venter på oss etter døden.

Mange som har opplevd NDE (Near death experience) som sier døden er fantastisk, men det er nok en grunn til man ikke får vite det før man dør. Livet er vakkert