Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1203
Anonym bruker
"Arktisk Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Poppet 4mg rivo ca kl 6. Sov i 3 timer og våknet litt før 9.

Dratt noen linjer cola nå. Kjenner ikke noe spess til Rivoen.

Kan jeg trygt ta en par 0.5 lite cider?


Har INGEN planer om å forlate leiligheten.
En venn har gjemt glasset med Rico.


Vil legge til at jeg er godt innspist på Valium og Xanor
Kjør på. Få vennen din til å fortelle etterpå hva som skjedde og post det her
Sist endret av Purgatorio; 4. oktober 2019 kl. 22:19.
Anonym bruker
"Arktisk Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Kjør på. Få vennen din til å fortelle etterpå hva som skjedde og post det her
Vis hele sitatet...
Lets go.
Men kan virkelig en 0.5 på 4.5% gjøre så mye?
Anonym bruker
"Arktisk Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kort oppsummert:

Inntatt 4mg Rivo klokken 18:00, sov så til klokken 9.

Tatt ca 3 linjer med veldig bra cola nå.
Føler meg veeldig fin i formen. Nesten litt «beruset/godt på’n»
Venter med cideren
Vil tenke at alt avhenger av toleransen naturligvis, men det skal nå også gå helt fint med et par cider. For meg har det pleid å være toppers med 2-4mg clon og ca. 3 pils. Kos deg

Husk også at rivo har 72 timer halveringstid mtp å drikke videre i helga
Sist endret av misteranon; 4. oktober 2019 kl. 23:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Arktisk Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av misteranon Vis innlegg
Vil tenke at alt avhenger av toleransen naturligvis, men det skal nå også gå helt fint med et par cider. For meg har det pleid å være toppers med 2-4mg clon og ca. 3 pils. Kos deg

Husk også at rivo har 72 timer halveringstid mtp å drikke videre i helga
Vis hele sitatet...
Knaska sikker 120stk blåvalium for en 3 uker siden.
Av og til tar jeg xanor om jeg ikke får sove. Kanskje 1-2 ganger i uken.

Men har hørt utrolig mye, samt lest angående Rivo og Alkohol. Sp lurer egentlig bare på om en par 0.5 gjør meg grønnsak eller om det skal litt mer til?
Har somsagt ingen planer om å ute ikveld. Bare kosekveld....

Rivoglaset er gjemt unna.
du sier ingen planer om å dra ut, sånt som ofte endrer seg etter benzo og alkohol, og i tillegg kokain!?

if i had a dime everytime.. osvosv
med såpass benzoinntak så vil du glemme det meste av denne perioden av livet ditt uansett, så en halvliter oppå spiller liten rolle, potensierer både benzo'n som fortsatt er i deg og colaen du sikkert kommer til å fortsette innta til det er tomt.. men benzo reduserer noe av effekten til cola tho, og det rivo glasset finner du nok igjen mens rusen fortsatt pågår, el en el annen gang i fremtiden når du skal flytte/helrenovere :P
Anonym bruker
"Flirende Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lets go.
Men kan virkelig en 0.5 på 4.5% gjøre så mye?
Vis hele sitatet...
Ja. Drikker jeg en øl dag 1 eller 2 etter rivo, blir jeg drita før jeg har drukket opp glasset. Dag 3 godbrisen av en øl.
Føler meg ikke direkte drita selv men i deilig og glad form, andre rundt meg derimot hører både snøvling med ord og usammenhengende prat, og at jeg sjangler.

Relativt trygt om du bare skal sitte hjemme, bare ha regel for deg selv å ikke bruke telefonen, chatte med noen (hvertfall ingen betydelige, men å loke med randoms på chatroulette kan være gøy i den formen!) på pcen eller gå ut av døra for du kommer til å drite deg villt ut hehe.
Anonym bruker
"Flirende Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Knaska sikker 120stk blåvalium for en 3 uker siden.
Av og til tar jeg xanor om jeg ikke får sove. Kanskje 1-2 ganger i uken.

Men har hørt utrolig mye, samt lest angående Rivo og Alkohol. Sp lurer egentlig bare på om en par 0.5 gjør meg grønnsak eller om det skal litt mer til?
Har somsagt ingen planer om å ute ikveld. Bare kosekveld....

Rivoglaset er gjemt unna.
Vis hele sitatet...
Det gjør deg helt på trynet ja. Men av vane fortsetter man å drikke noen øl til når man først er i gang så da går man fra å bli på trynet til å bli hjernedød. Og ha angst i ukesvis etterpå når du innser hvor idiot du var. Sannsynligvis får du en eller annen fix cocky ide om at du tåler noen piller til for å bli mer rusa og leiter frem det glasset du gjemte også, og plutselig står du i faresonen for å dø av blandingsmisbruk.