Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1201
Skal teste meg for klamydia om en times tid gjennom helsesøster på skolen. Burde jeg være bekymret for at de kommer til og teste for narkotika samtidig? Har sniffet og røyket en del i de siste dagene. (Sniffet 120mg speed i dag tidlig i tillegg)
Sist endret av Gutten01; 18. september 2019 kl. 12:33.
Nej. Isåfall burde dette informeres om.
Ja, JEG synes du bør være bekymret. (Vet ikke helt hvorfor, men...)
Har fylt 18 så det blir ikke informert til foreldre i allefall, burde jeg spørre for sikkerhetsskyld eller virker dette shady? Føler jeg ikke kan ombestemme meg hvis de sier de også tester for narkotiske stoffer :/
Sist endret av Gutten01; 18. september 2019 kl. 12:38.
De tester bare for det de skal teste etter. Dvs klamydia. Noe annet ville vært dårlig butikk, koster penger å analysere prøver No Worries. Bruk Kondom
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
De tester bare for det de skal teste etter. Dvs klamydia. Noe annet ville vært dårlig butikk, koster penger å analysere prøver No Worries. Bruk Kondom
Vis hele sitatet...
Lett og være etterpå-smart Kommer til og gå på samme smellen igjen om en mående eller to men krysser fingra på at jeg lærer
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei, for det første skal du informeres om en slik prøve i forveien, for det andre koster en slik prøve penger, det hadde vært en særdeles heftig utgift om alle helsesøstrene i landet skulle sende alle urinprøvene til narkotikatesting.

Litt mer: Når man tester løsninger så er det oftest slik at man blander i et stoff som reagerer om det skulle komme i kontakt med det man ser etter. Den enkleste formen er at noe skifter farge. Så denne klamydia testen har da et kjemikalie i seg som vil reagere når det kommer i kontakt med spesifikke biter av DNA'et til bakterien.

Om du vil vite mer om denne typen prøver så finner du det her, men det er litt tungt språk.

For å utbrodere mer: Det finnes maskiner som kan se alle stoffene i en gitt prøve, teknikken kalles Gasskromatografi-massespektrometri , og disse er absolutt ikke billige
Sist endret av Dodecha; 18. september 2019 kl. 12:52.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Nei, for det første skal du informeres om en slik prøve i forveien, for det andre koster en slik prøve penger, det hadde vært en særdeles heftig utgift om alle helsesøstrene i landet skulle sende alle urinprøvene til narkotikatesting.

Litt mer: Når man tester løsninger så er det oftest slik at man blander i et stoff som reagerer om det skulle komme i kontakt med det man ser etter. Den enkleste formen er at noe skifter farge. Så denne klamydia testen har da et kjemikalie i seg som vil reagere når det kommer i kontakt med spesifikke biter av DNA'et til bakterien.

Om du vil vite mer om denne typen prøver så finner du det her, men det er litt tungt språk.

For å utbrodere mer: Det finnes maskiner som kan se alle stoffene i en gitt prøve, teknikken kalles Gasskromatografi-massespektrometri , og disse er absolutt ikke billige
Vis hele sitatet...
Takk så hjertelig, å fyfaen du reddet akkurat fremtiden til penisen min og mitt rusbruk <3 <3 <3