Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1478
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg er på en kontrakt med helsestasjonen og politiet som jeg har gått i ca 5 måneder. Det jeg lurer på er om det testes for Lsd? Prøvene vet jeg blir sendt til lab. Vil også underskrive att i kontrakten står det att « det tester for alle typer narkotiske stoffer»
Det skal ikke være i blodet lenger enn 3-5 dager mener jeg og huske. Det blir nok testet for det, om de sier "alle typer" men er også mulig det bare er den mer generelle "party sjangrene" som thc, kokain, mdma og speed, slike ting
Sist endret av Mokkasinen; 1. september 2019 kl. 16:39.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for svar, men jeg har lest mange tråder rundt som mener lsd aldri kommer på utvidet prøver. Noen som kan bekrefte att det ikke kommer opp, eller noen som har blitt tatt for lsd på urinprøver hos helsestasjon?beklager for å virke masete men vil ikke ta det uten å være sikker på att det ikke kommer opp
Vet du hvor prøvene sendes? Grunnen til at jeg spør er at hvis du vet hvor de sendes kan du sansynligvis finne ut hva de kan spore og ikke.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Vet du hvor prøvene sendes? Grunnen til at jeg spør er at hvis du vet hvor de sendes kan du sansynligvis finne ut hva de kan spore og ikke.
Vis hele sitatet...
Har ikke kunnskap om hvor de sendes men jeg går på prøvene i Lillestrøm stasjon om noen her vet

Helsestasjon skulle det stå
Sist endret av Veggen; 1. september 2019 kl. 21:07. Grunn: Slo sammen innlegg
https://www.bioingenioren.no/fag/fag...lyser-i-norge/

Om du går ned på siden til tabell 5, så ser det ikke ut som ahus tester for lsd.

Jeg vet ikke om det er ahus de sender urinprøvene til, men på den nettsiden kan man se hva de forskjellige sykehusene tester for.
Sist endret av Mia123; 2. september 2019 kl. 09:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
takk for svar, men jeg har lest mange tråder rundt som mener lsd aldri kommer på utvidet prøver. Noen som kan bekrefte att det ikke kommer opp, eller noen som har blitt tatt for lsd på urinprøver hos helsestasjon?beklager for å virke masete men vil ikke ta det uten å være sikker på att det ikke kommer opp
Vis hele sitatet...
Det vil vises på urinprøver hvis det er det du går på. Har gått på up i 10år så det vet jeg, men j aner ikke hvor lang tid det tar føre det er ute av systemet ditt, men det kan du jo evnt Google. Eneste som ikke vises på disse rusprøvene er visst GHB. Ikke lever prøven hvis du er usikker. Ring og si du er syk eller at d har skjedd noe i fam ol..
Sist endret av sille; 2. september 2019 kl. 11:56. Grunn: Fordi j vil tillegge noe
Var med en kompis engang mens vi trippet og møtte på onkel. Han ble tatt med på stasjon for urinprøver men de ga ikke utslag for syra