Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2122
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har denne partypacken for hånden, og lurer på hvordan dere ville kjørt det for å få en best mylig opplevelse?

Tenker myligens en 150 bombe mdma, redosere etterhvert med 100, samtidig som en dropp 2cb, og når de to begynner å dale, bumpe på med ket. Er det en grei oppskrift eller burde jeg gjøre det annerledes?
Hvis det var noe jeg skulle gjort annerledes så hadde det vært og tatt meg 6-8 pils. Hørtes ut som en skremmende partypack.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Signerer taxidriver

Du bør holde deg til et stoff av gangen. Det der kan ødelegge huet ditt potensielt ta livet av deg
Personlig ville jeg holdt meg til en drop MD og så 15-25mg med 2c, alt etter hvor turer du ønsker å bli.

Hadde nok selv kjørt på med ket etter peaken på MD.
Samme her! skulle likt å se dokumentasjon på hvor skadelig en sånn kombo er egentlig. Nå har jeg aldri kombinert dette med 2CB, men Ketamin på nedadgående MDMA-rus slår all pils i verden slik jeg ser det!
Jeg mener du gjør det i riktig rekkefølge, og den partystacken er selvfølgelig på min todo- list. Usikker på hva som er ideel dose, tho. Når eventuelt skal du ta dette?

@Taxi @Anonym Hva er deres grunnlag for deres kommentar?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ta ketaminen til slutt, nærmere nachspielet eller slutten på mdma/2cben. Er du en opplyst bruker, så innser du vel at ketaminen vil overkjøre de to andre rusmidlene ganske hardt, og gi en sofaform der du blir liggende. Kan såklart være koselig det også.
Nikker til det Sandybridge sier.
Etter min erfaring vil ikke ketamin overkjøre men snarere forsterke rusen, eller snarere vil begge forsterke og komplementere hverandre. Riktig nok har jeg kun testet det uten 2CB, men 2CB og MA i kombinasjon forsterker jo hverandre så man bør vel med fordel vite hva man gjør ja. Regner jo med TS kjenner til set &setting også når h*n skal begi seg ut på noe som dette, men om ikke det er tilfellet er det også svært viktig da du kommer til å ture ganske hardt.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes du skal vente med 2-cb'n til neste dag eller to. Når du har landet litt på mdma'en kan du chille med ketamin og muligens røyke en spliff. Husker jeg var på ozora festival i ungaren, MDma + syre, + Dmt (Changa). Det tok kaka, spesielt med psytrance dundrende og insane lysshow midt på natten.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Haha, visste jeg kom til å få slike "jeg ville holdt meg til pils"-kommentarer. Det var ikke det jeg spurte om. Jeg er godt bevandret i faget. Takk til de som kom med skikkelige innspill. Blir nok å følge min egen oppskrift
R.i.p 23.04.2021
Ville starta med 2cben så etter 45min ville jeg tatt en stor bump ket samtidig med molly.. og se og føles ut som en full robot er helt konge.bare folk som ser på deg tenker whaaat
Sist endret av Tarm; 26. august 2019 kl. 19:55.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha, visste jeg kom til å få slike "jeg ville holdt meg til pils"-kommentarer. Det var ikke det jeg spurte om. Jeg er godt bevandret i faget. Takk til de som kom med skikkelige innspill. Blir nok å følge min egen oppskrift
Vis hele sitatet...


Jeg misunner deg skal jeg være ærlig, det her ville jeg ha konsumert på en potensiell drømmekveld! Ønsker deg av hele mitt hjerte masse lykke til på den ferden der!
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg mener du gjør det i riktig rekkefølge, og den partystacken er selvfølgelig på min todo- list. Usikker på hva som er ideel dose, tho. Når eventuelt skal du ta dette?

@Taxi @Anonym Hva er deres grunnlag for deres kommentar?
Vis hele sitatet...
Det er vel pga at dette høres ut som oppskriften fra helvete og utgangspunktet til en urovekkende dagderpå.

Men hva vet vel jeg?

Lykke til!
forsiktig da alle de potensierer hverandre på forskjellige måter, men her er no reports du kan sjekke ut hvertfall:
https://erowid.org/experiences/exp.c...Group=-1&S4=-1
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Det er vel pga at dette høres ut som oppskriften fra helvete og utgangspunktet til en urovekkende dagderpå.
Vis hele sitatet...
Og dette høres ut som uttalelsen til en som ikke har noen grunnlag til å uttale seg i en slik tråd på grunn av manglende kunnskap.

Mdma og 2cb er helt fantastisk ilag, kan man itillegg bumpe litt kett oppå der så blir det ganske fett.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Det er vel pga at dette høres ut som oppskriften fra helvete og utgangspunktet til en urovekkende dagderpå.

Men hva vet vel jeg?

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Dagen derpå har man vel sjeldent noe særlig forventninger til?
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Denne er ganske fin å bruke når man skal se om kombinasjoner er potensielt farlige eller ikke.



MDMA + 2CB = Low risk
MDMA + Ketamine = Low risk
Ketamine + 2CB = Low risk

Sånn for de av dere som påstår at dette er oppskriften fra helvete eller at det er farlig og kan ta livet av deg.
Det er ikke mer farlig enn hva en hippyflip, nexusflip, kittyflip eller jediflip er (google it if you don't know)
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Det er vel pga at dette høres ut som oppskriften fra helvete og utgangspunktet til en urovekkende dagderpå.

Men hva vet vel jeg?

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Ja, hva vet vel egentlig du? Det er enkelte rusmidler som kan kombineres for å få en bedre rusopplevelse. Skal man stacke 3 preparater, så kan det være en ide å ikke ta like mye av hver, som man ellers ville tatt. (: