Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 8837
Hvis man vil oppbevare urin for å jukse på en urinprøve senere, hvordan gjør man dette uten at urinen blir ødelagt?
Det kan vel nevnes at det er usikkert hvor lenge den må oppbevares, men ca 3-4 uker regner jeg med...
Sist endret av zero80; 6. juni 2012 kl. 17:29. Grunn: vil ha varsel med en gang,ikke daglig
frys den ned?
Urin blir ødelagt etter ca 24 timer i kjøleskap, fryser du den er den ødelagt med en gang den fryses.

Sorry as, 3-4 uker blir nok for lenge.
zero80's Avatar
Trådstarter
Hva er det som skjer med urinen hvis den ståt lenger enn 24 timer? Det skal jo kun sjekkes om den er positiv
på en narkotika-test, det skal ikke sjekkes om jeg har noen form for sykdommer. Har hørt om folk som har hatt
urinen stående i kjøleskapet (usikker på hvor lenge) som har tatt med denne på urinprøver.
Har også hørt at folk har fryst ned urin til bruk på urintester og det har funket.
Worst case så må du vel ta en ny test om det blir kluss med resultatet, men da vil du jo kanskje få tid nok til å skaffe fersk urin.
ArbeidsledigProletar
Bare dropp røyken så kan du lage ny urin i kroppen din den dagen du skal levere prøva. Er ikke værre. Hvis du ikke klarer å styre unna artigrøyken kan du likesågreit ta bota som en mann og samtidig unngå å framstå som en idiot ved å deretter røyke og levere en "urein" prøve.
De fleste tester sjekker også at urinen holder kroppstemperatur, så det er ikke bare å helle kald urin i testen....
Er det ikke like greit å få/kjøpe urin av noen?
zero80's Avatar
Trådstarter
Det går an å ha urinen i tynn plast som holdes inntil kroppen en liten stund så er urinen godt temperert.

Sitat av Asdri Vis innlegg
Er det ikke like greit å få/kjøpe urin av noen?
Vis hele sitatet...
Det går også men nå er jeg ren så da kan jeg bruke min egen.
Sitat av zero80 Vis innlegg
Det går an å ha urinen i tynn plast som holdes inntil kroppen en liten stund så er urinen godt temperert.
Vis hele sitatet...
Eller stappe den i rompa ...
Sitat av Vargas Vis innlegg
De fleste tester sjekker også at urinen holder kroppstemperatur, så det er ikke bare å helle kald urin i testen....
Vis hele sitatet...
Er jo bare og varme den intil kroppen en liten stund først.
Var jo en annen tråd for en liten stund siden der noen linket til morsom sak som var en beholder for urin som en monterte under armen med en slange under genserarmen. Tror de også solgte syntetisk urin forresten.
Men iom at du er clean nå så er det vel bare til å fryse ned et lite lager?
zero80's Avatar
Trådstarter
Sitat av ompapa Vis innlegg
Var jo en annen tråd for en liten stund siden der noen linket til morsom sak som var en beholder for urin som en monterte under armen med en slange under genserarmen. Tror de også solgte syntetisk urin forresten.
Men iom at du er clean nå så er det vel bare til å fryse ned et lite lager?
Vis hele sitatet...
Hadde tenkt til det, men måtte sjekke om noen her visste om problemstillingen min først
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg oppebevarte urin i en flaske som jeg la i kaldt vann, det holder i ca. 3 dager, men måtte bytte vann så det holdt seg kaldt da. Vet ikke hvor lenge det holder seg i kjøleskap. Måtte ha det i en eske med kaldt vann fordi jeg er på rehab, så ikke akkurat lurt å sette en flaske med urin i kjøleskapet ;-)
Men før du skal avlegge urinprøve så har du oppi bittelitt varmt vann så den blir litt varm. Det blir ikke oppdaget, for jeg har gjort dette mange ganger nå.
Samme dag som du skal ta urinprøven kan du få noen som er clean til å pisse i et kondom som du knyter sammen og gjemmer i trusa/boxeren.
Skal urinen analyseres eller er det en hurtigtest som blir brukt?
▼ ... flere år senere ... ▼
Slush2k du e jo helt ute seff går det å fryse urinen de gjør jo deg

t på labraturiume for å kunne ta en extra test av det så går helt fint å fryse det her har du en link så kan du lese selv !!! http://www.furst.no/analyse-og-klini...iddelanalyser/
Sist endret av Madv91; 12. september 2017 kl. 15:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Urin holder seg ikke lenge pga lukt og bakterierfloraer som eksploderer. Men jeg har levert urin som har stått 1 uke på varmegulv uten å fått prøven underkjent.

I kjøleskapet holder den seg lenge og i fryser veldig lenge.