Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1205
tittelen sier de meste, men hvorfor drittlei?

Jo fordi jeg havne stadig i useriøse grupper å har hatt en stabil rank på silver nå i en go stund i dette spillet! SR min gikk nettopp ned til bronze rank!

Hvordan i all verden skal jeg klare å komme meg til diamond rank viss en kun havner i gruppe me folk som ikke spiller seriøst?? folk som rett og slett ikke lytter!

Har noen tips?? har faktisk vurdert å kjøpe boost til å oppnå en høy rank i dette spillet, istedefor å spille på silver hele veien! Når jeg spiller competitive så taper vi så og si hele veien!
Bør jeg starte en klan? eventuellt se etter en klan for dette spillet?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av DrShroom Vis innlegg
Bør jeg starte en klan? eventuellt se etter en klan for dette spillet?
Vis hele sitatet...
Ja .
Det eneste du kan gjøre er å fokusere på deg selv. Joda, det er et team spill, og det er ikke det jeg mener, men over hundrevis/tusenvis av games er du den eneste konstanten som utgjør din rank. Det beste er å være moraliserende for laget i steden for å hakke ned på dem. Om du ikke har noe godt å si holder du kjeft. Ikke spill når du er tilted. Det føles kanskje ikke slik, men det er like mange useriøse noobs på motstanderne sitt lag som det er på ditt.
Main support i pacement games så får du mye mer SR. Gikk fra gold til plat på en sesong. Så kom jeg nesten opp i diamond den etter der. Vet ikke om det forsatt er det samme systemet, men gull i healing er verdt mye i de første kampene av sesongen. Anbefaler spesielt Lucio eller Mercy.
Takker for alle svar!

For prøve meg som healer som "Berre ein fyr" sier å i mellomtiden se litt rundt etter en klan! å sant som du sier latarlus, bedre å holde kjeft om en ikke har noe godt å si! å være sint å frekk i kjeften hjelper lite i spillet!