Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1979
Hei var og kjøpte meg et Exibel Bluetooth KB i går,da jeg skulle paire det med min laptop fikk jeg opp en pinkode, før jeg fikk skrevet denne ned forsvant den, da jeg skulle prøve igjen og parre KB med laptop får jeg bare beskjed om og skrive inn pin, en pin jeg da ikke har. Litt info om utstyr har en acer aspire E 15 og kjører win 10 Home 64.Håper noen kan hjelpe meg ut her har Googlet meg ihjel men uten hell.
Du må vel sansyneligvis starte forrfra med paringen, følg bruksanvisningen slavisk.
I blåtann instillingene på din Acer så fjerner du først Exibel tastaturet der.
Har sett svært varierende tilbakemeldinger på Exibel, virker som mange har problemer

Fra Clas;
Prøv gjerne å pare tastaturet mot en annen enhet for å se om tastaturet sender passord da, og par deretter på nytt mot laptopen. Om tastaturet ikke sender nytt passord ved paring mot ny enhet, anbefaler vi at du tar ut batteriene og lar tastaturet ligge i 10-15 minutter før du setter inn batteriene igjen, og forsøker å pare på nytt.

Hvis ingen av delene fungerer, anbefaler vi at du tar med tastaturet tilbake til butikk for å få feilsøkt problemet videre og eventuelt reklamert.
Renate, Clas Ohlson
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar