Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1775
Sitter nå og klør meg i hodet. for cs go har hatt en oppdatering for ikke lenge siden. Men etter den kom så lagger cs go utrolig mye, eneste måten jeg kan fikse det på er hvis jeg slår på "wait for vertical sync" og for så å slå det av igjen. Alt in game. Noe som har noe snøring på hva dette kommer av? var ikke noe problem før siste oppdatering.

Må gjøre dette hver gang jeg starter spillet eller tabber ut av spillet.
Har du W10?
Stjeler tråden litt

Sitat av 4koner Vis innlegg
Har du W10?
Vis hele sitatet...
Det har jeg og jeg plages ikke direkte med lag, men musa, det er akkurat som om den henger igjen et nanosekund når man rører den ingame, spesielt om man bare står der, springer man merkes det ikke.

Står man med awp å vil flytte sikte 3mm en vei så må man lure å lirke sikte dit, men 1cm ingen problem.
Trådstarter
Har w10 ja, men har hatt det før dette problemet kom også.
Har du husket å skrudd av Xbox DVR funksjonen i windows 10 som gjør at den tar opp spill osv. Mange har fått FPS drops av dette programmet, så anbefaler å skru det av. Googleit.
Trådstarter
har den funksjonen av ja. og er ikke FPS drop jeg får, da fps ligger konstant på 200 eller mer. Det er nesten som server lag, skal prøve å ta et opptak av det der eg fikser det slik eg forklarte i starten av tråden.
Mat qeueue 2
Trådstarter
fant problemet, skejrmen hadde stilt seg til 60Hz. Satte den tilbake til 144Hz og alt ble bra. Men takk for hjelpen uansett folkens! setter stor pris på det!
Hvilken CPU og hvilket skjermkort har du?
Trådstarter
Sitat av fjellape Vis innlegg
Hvilken CPU og hvilket skjermkort har du?
Vis hele sitatet...
I7-6700k og gtx 1080