Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 565
For en stund siden kjøpte jeg en ASUS PCE-AC68 AC1900 Trådløs Adapter, og har begynte å få problemer med internet koblingen min for et par måneder siden, problemet var at en gang i blant ble jeg koblet fra Wi-Fiet som jeg var koblet på, og kunne ikke koble på noe annet før 2-5 min eller før jeg restartet PCen min. Begynte først nå nylig å sjekke ut problemet, og oppdaterte driverne til ASUS PCE-AC68 AC1900 gjennom Device Manager på PCen, men så så jeg at jeg hadde en til Network Adapter (Inter(R) Ethernet Connection l217-V), oppdaterte nettop driverne på den og så har ikke sett om problemet er borte.

tl;dr kan det bli problemer hvis jeg har 2 network adapters på PCen
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Nei, dessuten er sistnevnte ethernet port, og ikke wlan.
Riktig som Fleff sier, men for å tydeliggjøre hva han mener så er det adapteren du nevner sist i inlegget, men først i tittelen som er Ethernet adapter (kablet nettverk). Det skal ikke spille noen rolle om du har flere adaptere, spesielt ikke når de opererer helt forskjellig (kablet vs trådløst).

Du kan imidlertid laste ned de oppdaterte driverne fra ASUS' nettside: https://www.asus.com/no/Networking/P...Desk_Download/