Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 796
Noen andre som spiller eller er hekta på black desert online her inne ?
Trenger alltids flere casuals i den norske guilden lefsa om noen trenger noen nye buddys
vurderte det en gang i tida men er generelt ikke en MMO spiller. Hvor mye koster det i måneden? ser det ligger til 70.- på Steam.
Blir nok mest Destiny2 på meg tho.
Spilte det en god del i sommer. Ble fort kjedelig da jeg ikke hadde noen venner å spille med... Men syntes det var utrolig bra spill! Tror ikke det koster noe i mnd
Sitat av F4celess Vis innlegg
vurderte det en gang i tida men er generelt ikke en MMO spiller. Hvor mye koster det i måneden? ser det ligger til 70.- på Steam.
Blir nok mest Destiny2 på meg tho.
Vis hele sitatet...
Koster ingenting i måneden nei, eneste er litt smart og kjøpe den største pakken da du får med noen ting som du kommer til og trenge i spillet. er litt pay 2 win da du kan kjøpe ting som inventory slots, mer vekt o.l men kan fint spille de uten også, jeg kjøper bare en ting vær 3 måned som koster 300 kr så for meg koster det ca 100 kr måneden.
Jeg spiller semi aktivt. Godt spill om en legger noen kroner i cash shoppen. Er litt for gammel til å være i et guild som heter Lefsa.