Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2095
Noen som vet hvordan jeg får en gratis hotmail konto i outlook express. Er det rett og slett ikke mulig fordi det er en gratis epost adresse? Gidder ikke gå på www.hotmail.com hver gang jeg skal lese en epost. Og så er det jo kjekt å få kunne lese epost meldingene når du ikke har internett.

Har lest tråden http://www.freakforum.nu/forum/showt...otmail+Outlook
Men det sa meg ingenting. Untatt at jeg må ha hotmail plus. Er det da mulig å få en hotmail plus gratis, eller må man fram med sine avanserte hacke egenskaper?

Mvh Daniel Luraas
Outlook konfigurer mailen din automatisk? Min gjorde ihvertfall det? Jeg kan trykke på en mailaddresse og Outlook åpnes automatisk og sender fra mailen jeg har valgt... Men så kjører ikke jeg Outlook hele tida, så vet ikke om den sjekker etter mail hele tida?
Trådstarter
62 0
Sitat av Lille My
Outlook konfigurer mailen din automatisk? Min gjorde ihvertfall det? Jeg kan trykke på en mailaddresse og Outlook åpnes automatisk og sender fra mailen jeg har valgt... Men så kjører ikke jeg Outlook hele tida, så vet ikke om den sjekker etter mail hele tida?
Vis hele sitatet...
Se her da: http://www.freakforum.nu/forum/showt...otmail+Outlook
Leste den...men siden jeg får det til å funke selv så.. Er jo bare å sette opp, det gikk helt problemfritt for meg! Og så ha Outlook igang for å sjekke om det går eller ikke.

Men hvis du har hotmail-addresse, hva med å laste ned msn så kommer d opp melding når du mottar mail? Bruker du en annen messenger-klient kanskje?

Må også minne deg på at den tråden er et år gammel...ting kan endre seg.
Trådstarter
62 0
ok, hva skal jeg skrive her da (Se på bildet): http://www.home.no/danielluras/loginserver.jpg
Sist endret av MrDnl; 18. juni 2006 kl. 23:06.
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Selfølgelig er det mulig å intregere hotmail i outlook !

1. Gå inn på Outlook.
2. Trykk tools.
3. Trykk Accounts.
4. Velg mail -> Add -> Mail
5. Skriv navn -> Next.
6. Skriv hotmail adressen din -> Next.
7. Velg "HTTP" fra dropdown menyen -> Velg Hotmail fra den nye dropdown menyen som kommer.
8. Finito! U got hotmail.

http://home.no.net/casio2k/nff/hotmail.JPG
Sist endret av mkey; 18. juni 2006 kl. 23:09.
Feil på linken din :P

Men gjør slik jeg fant det ut da:

Jeg trykket på en link til en mailaddresse, du finner fort en mail link, bare for å teste... Opp kommer veiviser for Outlook eller noe sånt, og jeg svarte logisk. Kan ikke huske det ble noe kødd at jeg hadde valgt feil instillinger. Og nå spretter Outlook opp med addresse jeg valgte hver gang jeg trykker på en maillink.


DU LURER PÅ HVA DU SKAL SKRIVE OG DET STÅR PASSORD?!
Trådstarter
62 0
Sitat av Lille My
Feil på linken din :P


DU LURER PÅ HVA DU SKAL SKRIVE OG DET STÅR PASSORD?!
Vis hele sitatet...
Ikke feil på linken nå.

Jeg tenkte ikke på passordet. Men det står brukernavn og ikke epost adresse.

Så litt rundt. Se her!

Få tilgang til e-postkontoen fra Microsoft Outlook
Vi må dessverre begrense den nye bruken av Outlook og Outlook Express til abonnenter for å beskytte våre brukere mot et stadig økende antall søppelpost og uønsket e-post som sendes fra MSN HotmailSympatico MailMicrosoft Office Live Mail-kontoer via Outlook og Outlook Express.
Hvis du bruker Outlook 2002 eller 2003, kan du konfigurere en separat innboks for HotmailSympatico MailOffice Live Mail-kontoen i Outlook. Dette alternativet er bare tilgjengelig for Microsoft Windows-operativsystemer.
--------------------------------------------------------------------------------

I Outlook klikker du Verktøy-menyen og deretter E-postkontoer.
Klikk Legge til ny e-postkonto og deretter Neste.
Klikk HTTP og deretter Neste.
Skriv inn den nødvendige informasjonen, og kontroller at HotmailSympatico MailOffice Live Mail er valgt som leverandør av HTTP-e-post.
Hvis du ikke merker av for Husk passord, blir du bedt om å angi passordet i trinn 5 nedenfor.Du beskytter dine private opplysninger best ved ikke å merke av for Husk passord, med mindre du er den eneste personen som har tilgang til programmet.
Ikke merk av for Logg på med sikker godkjenning av passord (SPA).
Klikk Neste.
Klikk Fullfør.
Obs!

Når du har konfigurert HotmailSympatico MailOffice Live Mail-kontoen i Outlook, vises HotmailSympatico MailOffice Live Mail-mappene i mappelisten i Outlook.

Beslektede emner
Få tilgang til e-postkontoen fra Microsoft Outlook Express

Lagre en melding på datamaskinen

Konfigurere filter for useriøs e-post

Kontopolicyene

Legge til kontakter fra Microsoft Outlook eller Outlook Express

Synkronisere kalenderen med andre kalendere

Ingen tilgang til den gratis kontoen fra Outlook eller Outlook Express

Kontakt oss
Prøvd å skrive inn epostadressen din uten @hotmail.com på slutten?
Vil tro det er brukernavnet ditt.
Trådstarter
62 0
Sitat av Henriken
Prøvd å skrive inn epostadressen din uten @hotmail.com på slutten?
Vil tro det er brukernavnet ditt.
Vis hele sitatet...
Funker ikke. Ingenting funker. hehe
Hallo.

Dette er griseenkelt.

Klarer du å skrive inn det programmet ber om, så går alt fint.
Trådstarter
62 0
Det går jo ikke det da. Har prøvd før også. Og da sto det noe med at men ikke kunne bruke en gratis epostadresse.
Ehh, som det ble sagt i første posten så fungerer det ikke uten videre med en gratis hotmail konto (du må ha Hotmail plus = 149/år). Sånn har det vært lenge, men de som sier at det fungerer og er griseenkelt kan gjerne få vise meg det (med vanlig Outlook mot hotmail altså).


MEN, det er en måte å gjøre det på! Du bruker dette programmet som kjører i bakgrunnen, det er kort sagt et program som laster ned mailen din fra web og så kjører som en mailserver på din datamaskin slik at du kan bruke webmail som om du hadde POP3/SMTP tilgang.

MrPostman fungerer enkelt og greit med diverse webmail.
Er det vanskelig å sette opp og bruke for en uten snøring? Nei, trykk på "Help" i programmet

MrPostman is a java program that allows you to access Yahoo Mail, Hotmail and other webmail services directly from your favorite mail client.


Currently supported webmail providers:

* Hotmail
* mail.com
* Yahoo
* gmail (Google mail)
* indiatimes.com
* juno
* rediffmail
* Gossamer mail
* Outlook Web Access (Exchange 5.5)
* Outlook Web Access 2003

Link http://mrpostman.sourceforge.net/
Vel, jeg har outlook ekspress, og satt opp dette med min eksisterende hotmail konto (fra 2000) fortere enn du kan finne en guide på google.