Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 961
The Rhymenocerous
polle's Avatar
vell, egentlig vil jeg bare ha noen meninger om bildet, og om noen har peiling no mere som kunne tatt seg godt ut på det så si ifra.
bildet har ikke noe spesielt formål.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hva med å ikke la de tjukke buete trådene være gjennomsiktige?
du er i alle fall på et godt spor
Jeg synes det var kult, men får på følelsen av at jeg går glipp av det "store" bildet, og at dette kun var et utklipp.
Kommer det noe mer?
var ikke så gale, men de sekskantene var stygge...
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Binary
Jeg synes det var kult, men får på følelsen av at jeg går glipp av det "store" bildet, og at dette kun var et utklipp.
Kommer det noe mer?
Vis hele sitatet...
ikke som jeg veit, syns du det? forslag til hva jeg kan "utvide" det med ?
Bildet var ganske deilig å se på men ikke noe mer, det var liksom ingen ting å feste blikket på. Hadde vert bra som website bakgrunn / wallpaper. Men kan det vel knapt brukes til noe, siden det ikke kan "tiles" og ikke er stort nok til wallpaper-usage.
fint fint
bra "stemning" i bildet, jeg synes det meste er bra satt sammen
skal jeg ta litt crits, må det være på de lange buede vertikale greine. enten bør du ha de flate, ellers bør du har mer kontrast så det kommer en form fram.

jobb litt mer på det, så blir det flott