Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1803
Okey.. har 2 bakgrunner å velge mellom.

1
2

Hva syns dere? jeg liker nr 1 best.


Tar litt tid før de blir ferdig loada, btw.
var ok, men nr 2 var Grusom! Ta ener´n du og drit i toer´n
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Nr 1. Definitivt.
1: grei. men husk å bruke mørke farger på skrift og linker og overskrifter.
2: virkelig søt, men bruk lyse farger til skrift og linker og overskrifter.


meite
NAMBAH ONE
enern var litt fin, men demp den ned litt og legg til en ekstra strek slik at det ikke blir.. uhm.. sånn kant.. hva heter det igjen..
Better than thou.
Det deph sa..

Jeg så forøvrig ikke bakgrunn 2. Bildet loadet, men ingenting skjedde.
Sist endret av Carlo; 2. oktober 2001 kl. 20:47.
#1 ja 2'er ble litt utydlig.
Likte den siste minst..
zeth skal snakke så tungvint :P
numero uno. Stilig idee xeqtr.
hvorfor 1'ern?
- fordi alle de andre mente det?

føler 1'ern var for clasic og lignet på windows boot logoen

Jobb litt videre med 2'ern du fjern f.eks det krysset som går over bildet, det passet ikke helt der, og så gjør du slik meitemark sa med fargene på resten av siden...
(og please: ikke orange "i have haxord yooo", men hva er den knappen til? så farlig ut ...)
trykk på den da...
Hvilken farge burde det være syns du?
fuck jeg har blitt hacket...

egetlig bør du ta den vekk, var jo ikke noen vits i den... kanskje lage en funstuff seksjon der du har slike ting, eller lage en seksjon der du har ting du har laget som du kan imponere en fremtidig arbeidsgiver

men fargen bør være lik noe som er ellers på siden, som bakgrunnen eller annen tekst, du kan jo bare ha en vanlig link da, blir vel like greit det?
den hvite bakgrunnen som var der i de fem minuttene bakgrunnsbildet brukte på å bli lastet ned var best.
Definitivt nummer 1.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
likte best 1'ern i forhold til sida, men begge bakgrunnene var litt stor? Brukte ganske langt tid å laste dem inn, men det kan jo være den kule linja mi da
begge bakgrunnene er 500x500, derfor blir det et sted på midten av sida hvor det mangler er en strek.

bildene er på ca 200k hver.
hvis jeg skulle lagd dem 1024x768 hadde det vel tatt en god stund lenger å laste dem ned.
synes begge ikke passet liksom, mine thought though
synest de var like fæle begge bakgrunnene!! *grøss*, joda... den blå også!!!

og få vekk den fæle grå tableborderen!!

du absolutt ha rutebakgrunn inni tabellen og utenfor den, så ta tabellen transparent siden rutene alltid vil bomme på hverandre uansett (og det ser bare dumt ut)

prøv å fikse slik at ikke streken til linkene dine ligger klin inntill tabellstrekene...

og datoene over nyhetsinnleggene dine synest nesten ikke på den blå... og mens vi snakker om tekst som er vanskelig å lese.... så er det veldig vanskelig å lese liten tekst (ikke noe galt om liten tekst) på rutete/rotete bakgrunn...

og fiks bakgrunnen din slik at rutene blir riktig i overgangen der bildet gjentas bortover...

ellers hadde du jo valgt en fin font da, som jeg (og mange andre her virker det som) liker veldig godt!
På hovedsida, som ikke var no test side, har jeg tatt bort bakgrunnen. likte den ikke så godt selv egentlig.
syns du bør ta nr1 og jobbe litt mer med den
Jeg syns du burde/kunne bruke den første bakgrunnen som bakgrunn på selve siden. Ha heller en lys ensfarget blå farge inne i tabellen. Det ville gjort seg.
Hvilket newsscript bruker du forresten?
Notepad