Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 846
Hei! Jeg har en MegaMan spritecomic men den er ikke ferdig, jeg skal få til etter hvert å linke til comicen, med ellers er siden RÆVA!:
www.benigma.f2s.com
Design messig var den siden ufattelig stygg
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Har sett finere sider ja
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Åhh.. Det er det man kaller konstruktiv kritikk ja? :P
Er det noe på den i det hele tatt?
De spritene er jo tøffe da, men du trengte jo ikke å sette et såpass lite bilde som bakgrunn, det ser ganske skewt ut.
Blinkende greier burde vel begrenses, og Times New Roman, vel .... den er stygg.

Men jeg vet ikke jeg, ikke mye av verken det ene eller det andre på den.
Trådstarter
70 1
Den er stygg, men det er ikke det som har noe å si, det som har noe å si er om tegneserien er fin. Jeg hr ikke lagt den ut ennå, men jag skal snart...

Hvis det er noen som vil hjelp meg med designen, så si ifra!
Kristian, veldig mye vits i å legge ut link til siden før du har lagt ut tegneserien

Menneh (digger å si menneh!! ) uansett... Skulle ikke du ta bakgrunnen semi-transparent på svart bakgrunn? Det viøøe blitt ekstremt mye bedre...

INGEN sier ordet Verdana!! INGEN!!

Men du, Kristian... Verdana 8pt er ganske bra...
æsj. æsj. alt var sygt. bedre lykke neste gang. og bruk verdana 8 pt. fint du har forandret mening, spug.
sorry, men dette må være noe av det verste jeg har sett.
Fiskefingre: Jada... Ble lei av alt det maset ditt om Verdana 8pt, men så fant jeg ut at den faktisk er litt bra...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Originally posted by Spug
INGEN sier ordet Verdana!! INGEN!!

Men du, Kristian... Verdana 8pt er ganske bra...
Vis hele sitatet...
Motsigelser..?
Originally posted by Spug
Fiskefingre: Jada... Ble lei av alt det maset ditt om Verdana 8pt, men så fant jeg ut at den faktisk er litt bra...
Vis hele sitatet...
Ja?

Det er fordi Fiskekake alltid maser om det jævla Verdana 8pt, men jeg sier ikke at den ikke er bra...