Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1951
Hei,

Jeg er en person som er ubrukelig på det meste, så da er ikke hardware et unntak!


http://www.multicom.no/Kunshan-P150E...0561/p10621109

Denne datamaskinen, kan den kjøre det nye sim city på full grafikk ?
Prøv CanYouRunIt http://www.systemrequirementslab.com/cyri/


Edit: Jeg var litt rask der, Sim City ligger ikke i lista :S
Sist endret av Hobby; 12. mars 2013 kl. 00:00.
Nå kan jeg ikke si skråsikkert at dette stemmer, men etter å ha sitt på speccsene til laptopen, ja! SimCity kan da ikke være sååå utrolig tungt å drive! Det skal nok gå ganske så fint!
bør gå ganske fint ja.
Håper planen er å dra med seg laptopen en god del. For til ellers ville du fått en flott stasjonær PC tll den prisen.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Håper planen er å dra med seg laptopen en god del. For til ellers ville du fått en flott stasjonær PC tll den prisen.
Vis hele sitatet...
Kan du ikke forstå at stasjonær og laptop er to forskjellige løsninger? Er så dritalei alle gamere som maser til folk om at de får mer for pengene ved å kjøpe en gamingmaskin i stedet for en laptop (som helt sikkert kjøpes for en grunn). Noen bruker faktisk en maskin i dagliglivet i stedet for å ha maskinen stående på gutterommet til alle døgnets tider.

Har sett det 23100 ganger her på freak om at man får mer for pengene av å kjøpe stasjonær.
Lurer på om jeg skal tipse alle om å kjøpe det billigste dasspapiret på markedet for da kan en drite mer for pengene....
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Den bærbare der kommer til å kjøre SimCity som en drøm! Jeg spiller selv SimCity på skolepcen uten problemer! (HP ProBook 6555b)
Sitat av Obster Vis innlegg
Kan du ikke forstå at stasjonær og laptop er to forskjellige løsninger? Er så dritalei alle gamere som maser til folk om at de får mer for pengene ved å kjøpe en gamingmaskin i stedet for en laptop (som helt sikkert kjøpes for en grunn). Noen bruker faktisk en maskin i dagliglivet i stedet for å ha maskinen stående på gutterommet til alle døgnets tider.

Har sett det 23100 ganger her på freak om at man får mer for pengene av å kjøpe stasjonær.
Lurer på om jeg skal tipse alle om å kjøpe det billigste dasspapiret på markedet for da kan en drite mer for pengene....
Vis hele sitatet...
Kan ikke du forstå at dette bare var et tips? Er lei av alle som ikke har noe annet å gjøre enn å klage.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Kan ikke du forstå at dette bare var et tips? Er lei av alle som ikke har noe annet å gjøre enn å klage.
Vis hele sitatet...
Greia er jo at disse tipsene er totalt overkill. Jeg gjør annet en å klage også, som f.eks å overse de 140 andre gangene du har kommet med samme tips i andre tråder.

Tilbake til topic så kommer den laptopen til å kjøre Simcity 5 helt greit.
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Sitat av Hobby Vis innlegg
Prøv CanYouRunIt http://www.systemrequirementslab.com/cyri/


Edit: Jeg var litt rask der, Sim City ligger ikke i lista :S
Vis hele sitatet...
Sim City ligger i lista, men som SimCity, uten mellomrom
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hvis du ser på systemkravene til SimCity og sammenligner med spesifikasjonene til PC-en ser du at denne PC-en absolutt er i stand til å kjøre SimCity. Basically, hvis spesifikasjonene på PCen er høyere enn systemkravene til spillet (SimCity) vil PC-en kunne kjøre det.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Vil denne pcen kunne kjøre de nye spillene som f.eks crysis 3 på full grafikk?
Lol? Du har eit 680m, finn eit spel du ikkje kan kjøre og eg skal gje deg ein tusen lapp!
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Lol? Du har eit 680m, finn eit spel du ikkje kan kjøre og eg skal gje deg ein tusen lapp!
Vis hele sitatet...
680m er langt fra like kraftig som 680, hvilket ikke er ett beist på nye spill i utgangspunktet.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
680m er langt fra like kraftig som 680, hvilket ikke er ett beist på nye spill i utgangspunktet.
Vis hele sitatet...
680m er fortsatt er mega skjermkort! og noko av det beste du har på berbare. det vil kjøre alt som er, det vil forsåvidt ei 650m også, men ikkje på max.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
680m er fortsatt er mega skjermkort! og noko av det beste du har på berbare. det vil kjøre alt som er, det vil forsåvidt ei 650m også, men ikkje på max.
Vis hele sitatet...
det vil uten tvil kunne kjøre alt, men ikke tro du kan kjøre nyere/tunge spill på ultra
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
det vil uten tvil kunne kjøre alt, men ikke tro du kan kjøre nyere/tunge spill på ultra
Vis hele sitatet...
den den er grei, ytelsen ligger vell rundt eit 670, evt. eit godt overklokka 660ti.
Sitat av Obster Vis innlegg
Kan du ikke forstå at stasjonær og laptop er to forskjellige løsninger? Er så dritalei alle gamere som maser til folk om at de får mer for pengene ved å kjøpe en gamingmaskin i stedet for en laptop (som helt sikkert kjøpes for en grunn). Noen bruker faktisk en maskin i dagliglivet i stedet for å ha maskinen stående på gutterommet til alle døgnets tider.

Har sett det 23100 ganger her på freak om at man får mer for pengene av å kjøpe stasjonær.
Lurer på om jeg skal tipse alle om å kjøpe det billigste dasspapiret på markedet for da kan en drite mer for pengene....
Vis hele sitatet...
Slapp av litt da! Tror han bare ville forsikre seg om at TS faktisk skal ha med PCen rundt. De som oftest skriver sånt er jo kids "stasjonær g4ming PC er 1337 mye bedre enn laptop for prisen", han spurte eller kom høflig med en anbefaling. Folk som deg kommer jo inn i tråden og klager på hva folk har å si.. Ja, pc'n drar sim city lett