Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 12354
Heisann!

Nå som Arma 3 alpha er ute, så er jeg nok ikke alene om og spille det alt for mange timer om dagen Har gått mye i Wasteland, som har blitt kjapt populært selv om det er ganske buggy as we speak.

Så med denne modden i tankene, tenkte jeg da og lage en klan for oss Nordmenn, der vi kan samles på servere og herje!
Navnet på klanen er Sons of Valor.

Må sette et par krav som er ganske essensielle for samarbeid i dette spillet:
-Du må ha en god microfon.
-Du må ha god tolmodighet. (Dette er langt ifra et CoD spill.)
-Du bør kunne oppføre deg voksent, og ikke rage/skrike inn i mic.

Ellers er vi åpen for alt og alle som er nye Arma spillere, eller gode gamle veteraner! Send meg en PM om dette virker interessangt. (Har en TeamSpeak server tilgjengelig som vi kan bruke, adresse via PM)
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Slenger over en pm snart jeg, joiner dere hvis dere skal spille seinere i kveld (etter kl 12), er erfaren med Wasteland fra Arma2, spillte litt på arma3 i dag.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Slenger over en pm snart jeg, joiner dere hvis dere skal spille seinere i kveld (etter kl 12), er erfaren med Wasteland fra Arma2, spillte litt på arma3 i dag.
Vis hele sitatet...
Sweet! Du er velkommen vet du

Dette gikk jo bra, eller hva Abjells? :P

http://i197.photobucket.com/albums/aa308/JVMyhre/arma32013-03-0920-29-34-87.jpg

Oooog ehm, ja, friendly miner er farlige

http://www.youtube.com/watch?v=udsJPpEFfcg

Da har vi fått opp en egen server, og vi har fått til nattid på den
Søk på dette i filter om dere vil spille med/mot oss!

Sons of Valor - 404 Wasteland
Spurte i min tråd, men kan være server problemer. Har dere crash problemer på wasteland?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Spurte i min tråd, men kan være server problemer. Har dere crash problemer på wasteland?
Vis hele sitatet...
Har crashet et par ganger mens jeg er ingame, litt kjiipt, men slik må man da tåle i en Alpha
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Spurte i min tråd, men kan være server problemer. Har dere crash problemer på wasteland?
Vis hele sitatet...
Ja, det har vistnok noe med serverene og gjøre, dem er ikke stabile til mer enn 20-ish spillere, så derfør kjører jeg min server med 21 spillere som maks, har ikkje kræsjet siden jeg gjorde det. Vært oppe siden 8 idag til morgenen.

Søk på Sons of Valor om du vil joine.
Teamspeaken våres går ned nestkommende mandag desverre, foreslår at vi da fremover bruker Skype til jeg får satt opp en ny TS3. Får muligens fikset dette før mandag.
Sitat av Toseki Vis innlegg
Teamspeaken våres går ned nestkommende mandag desverre, foreslår at vi da fremover bruker Skype til jeg får satt opp en ny TS3. Får muligens fikset dette før mandag.
Vis hele sitatet...
eg kan sette opp ein midlertidig TS til mandag.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
eg kan sette opp ein midlertidig TS til mandag.
Vis hele sitatet...
Neida det trengs ikke, har ordnet det allerede.
Kommer en hjemmeside også etterhvert som jeg gidder og tukle med det, der vi kan rekkruttere, dele bilder/videoer og diskutere.
Sitat av Toseki Vis innlegg
Neida det trengs ikke, har ordnet det allerede.
Kommer en hjemmeside også etterhvert som jeg gidder og tukle med det, der vi kan rekkruttere, dele bilder/videoer og diskutere.
Vis hele sitatet...
good! er med på å game i helga, muligens i dag
Da var hjemmesiden våres oppe! Alle som vil være med er velkommene, du må nå lage deg en bruker på forumet våres og fylle ut skjemaet under "Recruitment". Klanen er helnorsk, men tok det på engelsk så andre som vil sjekke oss ut også forstår.

http://www.sonsofvalor.net/

Ny TS3 server kommer iløpet av kvelden.
Sist endret av JVMyhre; 14. mars 2013 kl. 18:55.
Sitat av Toseki Vis innlegg
Da var hjemmesiden våres oppe! Alle som vil være med er velkommene, du må nå lage deg en bruker på forumet våres og fylle ut skjemaet under "Recruitment". Klanen er helnorsk, men tok det på engelsk så andre som vil sjekke oss ut også forstår.

http://www.sonsofvalor.net/

Ny TS3 server kommer iløpet av kvelden.
Vis hele sitatet...
mulig å få meg opp på members sida?
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
mulig å få meg opp på members sida?
Vis hele sitatet...
Ja du må registere deg så kommer du opp automatisk
Sitat av Toseki Vis innlegg
Ja du må registere deg så kommer du opp automatisk
Vis hele sitatet...
[EDIT]nvm, fant ut av det
Sist endret av R0flcopter; 14. mars 2013 kl. 19:36.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
hadde ein eijin konto frå ein bf3 klan, så logga inn med den, går ikkje det?
Vis hele sitatet...
Du må søke om medlemskap, så kommer ''members'' opp.
Du søker under ''recruitment''.
Sist endret av ZELDUR; 14. mars 2013 kl. 19:36.
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Du må søke om medlemskap, så kommer ''members'' opp.
Du søker under ''recruitment''.
Vis hele sitatet...
trykte berre på join website, også kom eg opp på members sida :P
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
trykte berre på join website, også kom eg opp på members sida :P
Vis hele sitatet...
Ser helst at alle som vil være med i klanen fyller ut recruitment skjemaet, selv om du allerede har vært med en stund ^^ Så får jeg litt orden på det, samtidig som jeg har sjult noen deler av forumet for dem som ikke har gjort det.
Sitat av Toseki Vis innlegg
Ser helst at alle som vil være med i klanen fyller ut recruitment skjemaet, selv om du allerede har vært med en stund ^^ Så får jeg litt orden på det, samtidig som jeg har sjult noen deler av forumet for dem som ikke har gjort det.
Vis hele sitatet...
jammen då skal det ordnast!
Flott Da var den nye teamspeaken på plass også, 32 slots!
ts3.sonsofvalor.net:9989
Litt bilder









Nice, sørg for og få lastet dem opp på hjemmesiden også kompis!
Ifølge denne siden (http://feedback.arma3.com/my_view_page.php), så har BI nå fikset problemet med at spillet kræsjer! Så når den updaten kommer ut, kommer jeg til og hoste en server som er oppe i 24/7.
Toseki, fikk du deg ny banner på nettsiden deres? Så tråden ang. det ble slettet?
Sitat av tjobo Vis innlegg
Toseki, fikk du deg ny banner på nettsiden deres? Så tråden ang. det ble slettet?
Vis hele sitatet...
Hei! Nei fikk aldri noe svar før den ble slettet desverre, så nå sitter jeg her med den jeg mekket selv
Sitat av Toseki Vis innlegg
Hei! Nei fikk aldri noe svar før den ble slettet desverre, så nå sitter jeg her med den jeg mekket selv
Vis hele sitatet...
Joa, jeg lagde en banner til deg jeg Men du såg den nok ikke før tråden ble fjernet!
Sitat av tjobo Vis innlegg
Joa, jeg lagde en banner til deg jeg Men du såg den nok ikke før tråden ble fjernet!
Vis hele sitatet...
Ah! Send den på PM da så jeg kan se ^^
Sitat av Toseki Vis innlegg
Ah! Send den på PM da så jeg kan se ^^
Vis hele sitatet...
Done x10tegn
Kjøpte ARMA 3 på alpha release, buggy, men alikevell gøy
Setter pris på om dere kan flytte krangelen deres bort fra denne tråden her!
Sitat av orangutang Vis innlegg
Ikke bruk tid på dette trollet.. =)

Er det sånn at man får det ferdige spillet om man kjøper Arma III alpha?
Ser sykt kult ut
Vis hele sitatet...
ja det får du, du får også tilgang til beta.
Takk til admin/mod som ryddet opp i tråden! Hadde også satt pris på om noen kunne gjort førsteposten redigerbar, så jeg kan oppdatere med litt informasjon ang. server, hjemmeside og andre ting.

Prøver og holde en server oppe så mye som mulig, den vil fra og med nå ALLTID hete dette:
Norway #3 - Sons of Valor | 404Wasteland | Arma 3 Alpha

Har også sluttet og hoste i dev-mode, da dette førte til litt problemer, og ikke minst få spillere.
Sitat av Toseki Vis innlegg
Takk til admin/mod som ryddet opp i tråden! Hadde også satt pris på om noen kunne gjort førsteposten redigerbar, så jeg kan oppdatere med litt informasjon ang. server, hjemmeside og andre ting.

Prøver og holde en server oppe så mye som mulig, den vil fra og med nå ALLTID hete dette:
Norway #3 - Sons of Valor | 404Wasteland | Arma 3 Alpha

Har også sluttet og hoste i dev-mode, da dette førte til litt problemer, og ikke minst få spillere.
Vis hele sitatet...
får vi joina sjølv om vi har dev mode?
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
får vi joina sjølv om vi har dev mode?
Vis hele sitatet...
Nei, men det er bare og skru det av og laste ned en mb eller to så funker det.
Spillserveren kommer dessverre til og være nede fra inatt, frem til mandag.
Da er serveren oppdatert til nyeste build, og maks anntall spillere satt ned til 18 for og forlenge levetiden på serveren.
sweet! sorry for at eg ikkje har våre med å gamet, har ikkje sikkelig datamus atm, så gaming er rimelig håpløst...
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
sweet! sorry for at eg ikkje har våre med å gamet, har ikkje sikkelig datamus atm, så gaming er rimelig håpløst...
Vis hele sitatet...
Det går så fint att, får ikke spilt før torsdagskveld selv.
Sitat av Toseki Vis innlegg
Det går så fint att, får ikke spilt før torsdagskveld selv.
Vis hele sitatet...
ah.. skal du på tg btw?
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
ah.. skal du på tg btw?
Vis hele sitatet...
Nei jeg står over iår, tar påskeferien på hytta! Hva med deg?
Sitat av Toseki Vis innlegg
Nei jeg står over iår, tar påskeferien på hytta! Hva med deg?
Vis hele sitatet...
ah, kjipt, ja eg skal for første gong og!
Kem herifrå som er på tg btw?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lite aktivitet på A3 fra min side, har litt problemer med nette så detter ut hele tiden.
Når er dere på? Hver gang jeg har tenkt å prøve Sons of Valor er det ingen på

Hvor mange ganger i uka spiller dere?
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Når er dere på? Hver gang jeg har tenkt å prøve Sons of Valor er det ingen på

Hvor mange ganger i uka spiller dere?
Vis hele sitatet...
Akkurat nå har vi ingen faste tider, vi bare møter opp på TS3 når vi vil spille, og joiner dem andre som eventuelt skulle være online så vi har noen og spille med. Men etterhvert som vi blir større og serverene blir mer stabile kommer det til og bli noe bedre oppsett med kamper mot andre klaner og lignende.
Så også at du hadde registrert deg på nettsiden våres, du må fylle ut skjemaet under "Recruitment" om du vil være med oss, da kommer TS3 info og alt opp på forumet.
Tenkte å kjøre igang med noe gaming onsdag og torsdag, har ikke funnet noen måte og få varslet alle medlemmene via mail eller noe enda, så kjører på med en post her også! Møt opp på TS3 rundt 17:00, evt. litt seinere om det ikke skulle passe, kommer nok til og bli sittende en god stund!
skal sjå om eg får tid, men rekner med at det går bra er upp for litt gaming no btw
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
skal sjå om eg får tid, men rekner med at det går bra er upp for litt gaming no btw
Vis hele sitatet...
Det er sweet!
Det har også kommet en utdate for Wasteland, du/dere kan lese om den her.
Mye nytt innen base-building!

http://sonsofvalor.net/forum/m/11556...108-update-got
er med fra torsdag
Sweet! Men ikke idag?
Kommer hjem i morgen