Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3823
Kom over noen gule småklumper som var blandet i ens amfetaminpose, noen idè om hva dette kan ha vært? Utblandet med noe?
Det lukter ikke tilfeldigvis noe ala maling\løsemiddel?
Ahhh, jeg vet akkurat hva slags makka du har fått. All amfetamin blandes ut, hva det blandes ut med varierer. Jeg vet ikke hva den gule typen som har sirkulert en stund er blandet ut med, men noe jævelskap er det uansett. Jeg kastet nettopp 2 gram gul makka fordi jeg synes den smaker vemmelig, svir i nesa (blør i tilleg mer neseblod) og jeg digger ikke følelsen den gir. Men smaken er forskjellig. Jeg foretrekker hvit fløyelsmelispulver i nesa og nedtur uten plager.
Sist endret av robinson; 1. juni 2007 kl. 22:25.
Så er du fra Oslo Vest. Og han fra bygda. Sjansen for at dere snakker om samme speed, er vel ganske minimal vil jeg tro.

De gule klumpene er bare et resultat av dårlige kjemikunnskaper hos han som stod for blandingen.

God kveld!
Sist endret av DonVito; 1. juni 2007 kl. 23:06.
God aften DonVito
Det var da en skråsikker uttalelse. Da jeg fikk den gule, fikk jeg den av servitøren med kontakter på bygda. Vi skal ikke langt utenfor "stor"-bygrensene i Norge før det er snakk om skau eller bygd.

Også lurer jeg på om du kunne være så søt å utdype den siste setningen for meg litt. Mener du hva blandemannen har brukt å blande ut med, eller er det blandingsforhold, tørking etc.?


Sitat av DonVito
Så er du fra Oslo Vest. Og han fra bygda. Sjansen for at dere snakker om samme speed, er vel ganske minimal vil jeg tro.

De gule klumpene er bare et resultat av dårlige kjemikunnskaper hos han som stod for blandingen.

God kveld!
Vis hele sitatet...
Sitat av bearfighter
Kom over noen gule småklumper som var blandet i ens amfetaminpose, noen idè om hva dette kan ha vært? Utblandet med noe?
Vis hele sitatet...

hmm, rein amfetamin skal vel egnetlig være gul

pepper er somregel fløyelshvit...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av &lt Vis innlegg
hmm, rein amfetamin skal vel egnetlig være gul

pepper er somregel fløyelshvit...
Vis hele sitatet...
Nå er det jo slik at pepper bare er et slengnavn på amfetamin, ren amfetamin er
hvite krystaller, farger er tegn på urenheter i de fleste tilfellene.
Sitat av &lt Vis innlegg
hmm, rein amfetamin skal vel egnetlig være gul

pepper er somregel fløyelshvit...
Vis hele sitatet...
Når jeg en svært sjelden gang iblant kjøper amf, handler jeg med en person som tar det inn direkte fra utlandet. Denne amfen er den absolutt reneste jeg har smakt noen gang, og er helt HVIT. Har aldri vært borti amf jeg med sikkerhet vet har høy grad av renhet, med noen annen farge enn hvit. Denne typen amf river heller ikke så jævlig i nesa som stort sett all den andre dritten ute på markedet gjør.
Nettopp. Er speeden gul eller av annen farge er den blandet ut. Svir den uforholdsmessig mye er den blandet ut. Klumper den seg og er vanskelig å kakke opp til rent pulver (snakker ikke om rocks) er den blanda ut.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Såkalte "rocks" eller steiner er jo et kjennetegn på at amfetaminen er relativt rein eller ihvertfall blandet ut med noen som har over gjennomsnittet peiling på hva de driver med.
Sitat av Dodecha
Nå er det jo slik at pepper bare er et slengnavn på amfetamin, ren amfetamin er
hvite krystaller, farger er tegn på urenheter i de fleste tilfellene.
Vis hele sitatet...
jeg har alltid trodd at pepper var sleng for utblandet amf....
Sist endret av <33; 3. juni 2007 kl. 11:38.
pepper makka joggesko amf speed alt er amfetamin. fins sikkert tusen slengord til
Sitat av z0p
Såkalte "rocks" eller steiner er jo et kjennetegn på at amfetaminen er relativt rein eller ihvertfall blandet ut med noen som har over gjennomsnittet peiling på hva de driver med.
Vis hele sitatet...
Stemmer, det var derfor jeg ekskluderte det fra min påstand. Hvit pulver-makka er vel stort sett (alltid?) knuste rocks.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitter her med en 2er pepper som er en blanding av pulver og små klumper. Den river bare litt i nesa og lukter så og si ikkeno. Når jeg smaker på den, så smaker den ikke som noe slags pepper jeg har smakt før.. Kan ikke si at jeg har testa no pepper før som er helt ren, så jeg har ikkeno å sammenligne med.. Jeg er mer vant med pepper som har en uforglemmelig kjemisk lukt og en smak som er lett gjenkjennelig..
Vurderer å ringe han jeg kjøpte det av og spørre hva faen han har solgt meg, men nøler litt.. Tenk hvis det er ''The iLL Shit'' og jeg beskylder han for å selge meg dritt når det faktisk er bra greier.. Veit ikke helt hva jeg skal gjøre..
Jeg ha tatt mye pepper gjennom min tid og veit åssen jeg reagerer på det, men akkuratt nå veit jeg ikke om jeg kjenner den eller ikke.. Kan det bare være jeg forhindrer meg selv psykisk til å ikke få opptur?? Er det mulig??

Noen råd?
Sitat av WarPoet187
Sitter her med en 2er pepper som er en blanding av pulver og små klumper. Den river bare litt i nesa og lukter så og si ikkeno. Når jeg smaker på den, så smaker den ikke som noe slags pepper jeg har smakt før.. Kan ikke si at jeg har testa no pepper før som er helt ren, så jeg har ikkeno å sammenligne med.. Jeg er mer vant med pepper som har en uforglemmelig kjemisk lukt og en smak som er lett gjenkjennelig..
Vurderer å ringe han jeg kjøpte det av og spørre hva faen han har solgt meg, men nøler litt.. Tenk hvis det er ''The iLL Shit'' og jeg beskylder han for å selge meg dritt når det faktisk er bra greier.. Veit ikke helt hva jeg skal gjøre..
Jeg ha tatt mye pepper gjennom min tid og veit åssen jeg reagerer på det, men akkuratt nå veit jeg ikke om jeg kjenner den eller ikke.. Kan det bare være jeg forhindrer meg selv psykisk til å ikke få opptur?? Er det mulig??

Noen råd?
Vis hele sitatet...
Aner ikke hva du har fått, men helt ren amfetamin skal ikke lukte noe som helst.. Den føles også litt annerledes enn skitten pepper, ikke så psykisk stressende, og ikke så mye spenninger i musklene. Litt mer euforisk.

Har sett eksempler på folk som har blitt misfornøyd med ren amfetamin, fordi de forventer å bli litt forgifta av alle urenhetene i stoffet. De tror rett og slett at disse ubehagelige bivirkningene skal være en del av rusen..
Ja du er inne på no der mentalmelt. Jeg personlig er mer vandt med den type pepper man er helt ødelagt i kjeven og kroppen føles lettere mørbanka, når formen begynner å dabbe av. Det er sikkert ikke bare jeg som har/har hatt den oppfatningen at det er sånn pepper-rusen rett og slett er.
Anyway, kan ikke si at jeg har opplevd å være så chill speeda før som jeg var igår kveld/natt. Har ikke vondt i kjeven og kroppen føles ikke helt gåen. Så den var sikkert ganske ren. Eneste jeg ikke likt med den var at helt fra jeg kom på jobb til jeg gikk hjem, satt jeg med følelsen at alle di jeg jobber sammen med dreiv å snakket dritt om meg. Viste jo seff at det bare var amfen som kødda med hue mitt, men det var kjipt fordet. Vanligvis pleier jeg ikke å få sånne tanker før det har gått ihvertfall 3-4 dager uten søvn..
Sprøtt...
Sist endret av 187Flavaz; 4. juli 2007 kl. 21:03.