Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 760
Nyskjerrig på hva folk synes om disse to låtene.
"2001" var noe jeg lagde med det simple programmet music2000 på playstation1 for 5-6år siden. Har kun lagt på ltt mer beats etter å ha samplet den til pcen.
Liker melodien godt, har hatt den liggende i årevis i påvente av noen som kan legge på vokal på den. Den er ikke ment som en instrumental.

"Into the" fikk jeg faktisk ideen til i formiddag da jeg kom hjem fra lesesalen.
Den er definitivt kun en melodiskisse, lagd i reason på ca 20min, så jeg er ikke ute etter feedback på oppbygging, overganger, mixing etc.
Den er kun satt sammen slik for å få litt oversikt over elementer jeg kunne tenke meg å ha med/ikke ha med i den ferdige låta.
Den skal IKKE være kun instrumental når den er ferdig. Tenkte å ha en kar som synger vers, og en chill damestemme på refreng.

Så det jeg egentlig bare er ute etter å høre: hva synes freakfolket om MELODIENE?

Takker for alle ærlige svar:-P

HTML-kode

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=122495008
Sist endret av Vader; 18. april 2007 kl. 00:34. Grunn: glemte urlene
Er det noe sted vi kan høre på disse melodiene da?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Hvilke melodier? Hvor er de? Jeg nynner de litt i hodet mitt jeg. Bra låter. 2001 er en gladlåt i hodet mitt.
Trådstarter
34 5
Sitat av Vader
Nyskjerrig på hva folk synes om disse to låtene.
"2001" var noe jeg lagde med det simple programmet music2000 på playstation1 for 5-6år siden. Har kun lagt på ltt mer beats etter å ha samplet den til pcen.
Liker melodien godt, har hatt den liggende i årevis i påvente av noen som kan legge på vokal på den. Den er ikke ment som en instrumental.

"Into the" fikk jeg faktisk ideen til i formiddag da jeg kom hjem fra lesesalen.
Den er definitivt kun en melodiskisse, lagd i reason på ca 20min, så jeg er ikke ute etter feedback på oppbygging, overganger, mixing etc.
Den er kun satt sammen slik for å få litt oversikt over elementer jeg kunne tenke meg å ha med/ikke ha med i den ferdige låta.
Den skal IKKE være kun instrumental når den er ferdig. Tenkte å ha en kar som synger vers, og en chill damestemme på refreng.

Så det jeg egentlig bare er ute etter å høre: hva synes freakfolket om MELODIENE?

Takker for alle ærlige svar:-P

HTML-kode

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=122495008
Vis hele sitatet...
faen, jeg skjønner ikke hvordan jeg får lagt til en direktelink
Trykk på den blåe jordklode knappen(sett inn hyperkobling) knappen...

Edit: Du skal først skrive hva som skal stå på linken, og så skrive det som er selve linken til siden...
Sist endret av eisval; 18. april 2007 kl. 00:38.
Trådstarter
34 5
noen som gidder å forklare en noob hvordan man legger inn en direktelink?

det skjer lite ved kun å trykke på den, detaljer?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Forumet her støtter BB kode: [ URL=http://www.dinurlher.net]Heia her er min sang[/url]

Uten mellomrom mellom [-klammene
Trådstarter
34 5
melodier

Håper det funker nå

fant ut av det, det var den frekke popupblokkeren som lagde faen.
Funker fett som rolig musikk i bakgrunnen
Var litt gladsang ja;D hehe, var faktisk ganske fine egnetlig.