Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1724
Kjøpte Battlefield 3 QC fra Lefdal nå, kode for nedlastning. Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får koden, og hvor den kommer? Sjekket mail, men der var det bare ordebekreftelse.....
Trodde de kom med en gang jeg? Prøv å logg inn på Lefdal.com og sjekk etter koden på ordrehistorikken eller noe sånt da.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Den er under "Min Konto". Fikk min hos elkjøp asap når jeg kjøpte bf4 i helga.
Finner kun varenr jeg? og på leveringstatus står det registrert

EDIT: Tror jeg fant det ut, under registrert står at det at ordren ikke er blitt behandlet. Kan dette ha noe med det å gjøre?
Sist endret av PopeSweetJesus; 18. november 2013 kl. 17:52.
Rart, fikk min BF4 kode etter et par minutter på Elkjøp i går.
Fortsatt ikke fått noe......
Det letteste er vell å prøve å få kontakt med Lefdal?
Sitat av SeaJagermeister Vis innlegg
Det letteste er vell å prøve å få kontakt med Lefdal?
Vis hele sitatet...
Og vente dagesvis på svar? Nei takk
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Du sitter ikke på telefon i dagesvis å vente på svar...
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Du sitter ikke på telefon i dagesvis å vente på svar...
Vis hele sitatet...
Telefon ja, sant det.... hadde helt glemt det jeg, takker

Ringte nå, og de sa at de kommer med brevpost? Javel, noe så idiotisk. Sende en kode i posten, når man ikke engang fikk velge leveringsmåte.....
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Kjøpte du "Download" versjonen eller noe lignende? Det kan hende du kjøpte cd versjonen
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Kjøpte du "Download" versjonen eller noe lignende? Det kan hende du kjøpte cd versjonen
Vis hele sitatet...
Kjøpte den hvor jeg skal få en kode, får så og laste ned via origin
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Kjøpte den hvor jeg skal få en kode, får så og laste ned via origin
Vis hele sitatet...
Heisann! Du har nok sikkert kjøpt den rimeligste til 9kr? Det er ikke den "elektroniske" utgaven. Den til 99 elns er den hvor du får en kode på mail eller på kontoen din på lefdal!
Sitat av tjobo Vis innlegg
Heisann! Du har nok sikkert kjøpt den rimeligste til 9kr? Det er ikke den "elektroniske" utgaven. Den til 99 elns er den hvor du får en kode på mail eller på kontoen din på lefdal!
Vis hele sitatet...
Ah, takker Trodde det bare var kode i mail uansett jeg. Synes det er et idiotisk system, ha noen som gir kode med en gang, mens andre sender de koden i posten.....
Kjøpte selv den til 9 kr. Kom i posten ila et par-tre dager. Det står ikke noe sted på produksiden at det er nedlasting :-)
Sitat av conflict Vis innlegg
Kjøpte selv den til 9 kr. Kom i posten ila et par-tre dager. Det står ikke noe sted på produksiden at det er nedlasting :-)
Vis hele sitatet...
Nei, men står at det er kode. Regner da med at det ikke er cd, men en faktisk kode for og laste det ned. Må vel bare vente til det kommer.....
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Nei, men står at det er kode. Regner da med at det ikke er cd, men en faktisk kode for og laste det ned. Må vel bare vente til det kommer.....
Vis hele sitatet...
Det er en kode. koden står bare på et papir i et cover. Det er slik de vanlighvis selger slike ekstra pakker i butikk