Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 862
Hei!
Er blitt lvl 20 i GTA Online nå. og har ikke fått noen oppdrag enda, har mange missions, løp, surival og alt det der, men har ikke fått noen missions fra Lamar, Lester, Martin osv selv om jeg har kommet i kontakt med de.

Har vært på besøk hos lester en gang, og fått melding om at jeg må kjøpe meg en high end apartment fordi han har noen jobber på vei. har ikke fått gjort det enda.

Men lurer på hvorfor jeg ikke får noen oppdrag fra de, ser folk jeg spiller med som er lavere lvl får oppdrag, men ikke meg.

Har prøvd og ringe alle, for og be om oppdrag.
Men er bare en hengelås på alt

- Kim
Sist endret av kimandre92; 16. oktober 2013 kl. 01:54.
Fikk du kjørt tutorialen uten problem?
Jepp, gjorde de første oppdragene har vært hos lester så jeg kan hitliste folk, og i camping vogna til Trevor for og gjøre noe survival missions.

Men får ikke oppdrag av noen, ikke Gerald heller.

Har levert et par biler jeg har funnet i free roam til Simeon
Du spiller mest sansynlig på "closed session"? Eller er det andre folk som spiller med deg også?
Jeg spiller med andre også. spiller vanlig online.
Eneste muligheten jeg har til og gjøre vanlige oppdrag er vist de får de og inviterer meg. merkelig..

Får kansje noen oppdrag hos Lester når jeg kjøper leilighet.

Ron ringte meg for en stund siden, men er vel bare survival oppdrag (de blå) det virker som han vil jeg skal ta.

Martin ringte meg og klagde på noe jeg ikke gjorde, vet ikke hva.

Lester ringte akkurat og sa at jeg måtte ringe vist jeg var interisert i noen bounties, for det van en lett måte og tjene penger på.

Eneste jeg kan gjøre når jeg ringer han er hitliste folk, lokalisere en bil eller miste politiet

EDIT

Trekker det tilbake, fikk endelig en jobb når jeg ringte Gerald nå!
Martin var nok gangfights. Hvis du ser en stor rød ring på minimapen, gå inn der og begynn å skyte for å starte gangfighten.
Oki. har sett et par røde ringer ja