Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 954
Better than thou.
Da var det den tiden på året igjen da! ^_^ Ny layout og greier..
Post hva dere syntes og sånt.. Og denne gangen er det/kommer det faktisk innhold.. Ikke værst akkuratt det syntes jeg! ^_^
Ikke alle deler er ferdige, men de kommer ikveld/imorgen.

Likte ikke helt designet selv, men det var vel så som så.. Kommer sikkert et nytt om ikke så altfor lenge.. ^_^
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
stilig design, ikke noe negativt å si egentlig, men jeg må si meg enig med deg at siden mangler den ekstra piffen. designet er originalt, har sett flere sider i samme stil, men denne er en av de bedre.

og det hadde sett bedre ut om du hadde byttet ut tekstlinkene med bilder med en grom tekst i. f. eks silkscreen hadde passet bra her. (mmm silkscreen mmm)

by the way.. scrollbaren.. er det den ghtmlsaken?
Bra hvis det er du som har lagd det fjeset i bakgrunnen, hvis ikke; litt slapt, men fortsatt et ok design.
Better than thou.
Trådstarter
Gusto: Ja, scrollbaren er fra ghtml. Skal tenke på det, orker ikke mer ikveld. CS nu ^_^
zeth: Nei, ikke jeg som har laget den.. Gadd liksom aldri tegne noe, så kom jeg over det bildet på nettet.. Har spurt hun som tegna det om lov og sånt, så det er hvertfall no stress..

Takk for comments hittil ^_^
Sist endret av Carlo; 28. november 2001 kl. 22:17.
Opprinnelig postet av Carlo
zeth: Nei, ikke jeg som har laget den.. Gadd liksom aldri tegne noe, så kom jeg over det bildet på nettet.. Har spurt hun som tegna det om lov og sånt, så det er hvertfall no stress..
Vis hele sitatet...
Da er det ihvertfall litt mer "profesjonelt", men du burde kanskje midtstille den og legge den ned et par hakk slik at den kom mer 'midt på skjermen'.. - men husk, det er jo din side - du som bestemmer
Den var dritbra.
Kanskje du kunne satt bakgrunnsfargen til en slags gråfarge eller no, tror det ville gjort seg. Er litt kjipt med den hvite fargen.

Nei, men det var tøffe saker.
Sist endret av AnaMorph0s|s; 28. november 2001 kl. 23:41.
du må få gjort noe med den hvitfargen. la bakgrunnsfargen ha de samme fargene i seg som fjeset, bare lysere liksom. den gråfargen bak fjeset var det litt for lite farge i i forhold til fargen på fjeset. ellers var det bra...
stilig carlo

men jeg synes dessverre at det blir for mye trykt opp i hjørnet, dette er jo såklart forskjellig fra person til person, men i 1280x1024 blei det litt for, ja, veit ikke helt hva jeg skal kalle det.

grafikken er kul, svart/hvitt har jeg skjønt at du digger, så det skal jeg ikke si no om (:


keep it up
Niiice design Carlo

Er ikke noe god på sånt sjøl, men dette var snadder for øyet... Likte spesielt godt den scroll-baren din.

Hva med å ha med en link for de som ikke vet hvor sida ligger!?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
elukS: under posten hans er det en knapp som heter www. den trykket jeg på (selv om jeg egentlig visste urlen)
som zeth sa: midtstill

eller kanskje du kan legge opp slik at siden kommer opp som en popup?
Opprinnelig postet av Gusto

elukS: under posten hans er det en knapp som heter www. den trykket jeg på (selv om jeg egentlig visste urlen)
Vis hele sitatet...
Ooops
tror det hadde vært bedre med en forlengelse helt ned enn å midtstille det...
Better than thou.
Trådstarter
Skal fikse bakgrunnen ja. Og legger opp resten av sidene ikveld.
Link glemte jeg jo helt, men hvis du ser bakover i mine 'ny side threader' vil du se at jeg har glemt det nesten hver gang. ^_^
Ellers så var som sagt den delen dere ser, hele bildet. Altså det finnes ikke mer på det. Var egentlig meningen å ha det nede i høyre hjørnet, men det funka ikke så bra med scrollbaren. Så midtstilling vil se litt dumt ut. Gidder ikke putte den i poup heller.

Takk for all respons, og det er fortsatt bare å fyre løs. ^_^
men det ville blitt kult hvis du gjorde som jeg sa...
Opprinnelig postet av frittjaaff
men det ville blitt kult hvis du gjorde som jeg sa...
Vis hele sitatet...
owned

Det hadde passa med en popup som phun-q sa.. Men hvis ikke, så MÅ du miststille den. Najs design, men ikke min favoritt.
Better than thou.
Trådstarter
Jeg kommer ikke til å midtstille den eller putte den i en popup! No 0wnage!