Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1293
Hei!

Kjapt spørsmål her:

Jeg har en ps3 stående som jeg og en kamerat delte på tidligere. Den gang spilte jeg alle spill på kompisen sin loggin.

Han har nå flyttet, jeg bruker fremdeles hans loggin da den er autolagret på ps3`en.

Er det noen mulighet for meg å finne ut hva passordet er? (sniffe det elns) Skulle vel tro at de vil la seg gjøre siden det er lagret på ps3`en?

Trenger btw passordet for å logge inn på ps3 nettsider nå som playstation network er nede..

How to do?

Har generelt ikke noen peiling på dette selv!
Spør han da?
Trådstarter
Det går ikke... Av grunner som egentlig ikke har noe på forumet å gjøre

Lar det seg gjøre å finne passordet eller ikke?
Sitat av Eivind Vis innlegg
Det går ikke... Av grunner som egentlig ikke har noe på forumet å gjøre

Lar det seg gjøre å finne passordet eller ikke?
Vis hele sitatet...
Hva med at du lager en bruker? Og ikke missbruker/utnytter noe som er hans uten at han vet det.

Ikke kall han din venn...

Men PSN har blitt veldig oppgradert på sikkerhetsdelen og det kommer online i kvart øyeblikk, så dette får du nok ikke til og valget om å lage en ny bruker håper jeg faller deg inn
Sist endret av Fyllingz; 6. mai 2011 kl. 19:11.
Du er en dårlig venn. Utnytte hans profil og kjøpe spill, mens han må betale for deg? Gullungen ass
Trådstarter
Spurte absolutt ikke om noen moralske meninger rundt det å finne passordet, spurte om det var mulig eller ikke.

Og for dere bedrevitere så har det ingenting å gjøre med at jeg skal kjøpe spill på hans regning, det har med å gjøre at alt av mine profiler på forskjellige spill, records, osv ligger på denne brukeren. Og nei, det er ikke grunn nok for han til å gi PW til meg, derfor jeg vil inn på accounten og overføre mine egne coins fra et spill til en ny acc jeg skal lage.

Tokis: Nff har alltid vært et bra forum å spørre om ting på, fordi man som regel får gode svar fra de som har peiling på den kategorien man spør under. Antakelser, egne moralske fordreininger og kommentarer som den du kom med hører hjemme på vgd eller diskusjon.no. Det gjør antakeligvis du også..
Sist endret av Eivind; 7. mai 2011 kl. 11:48.
Enig med Eivind, han spurte ikke om moralprekner.
Vet det finnes noen programmer som gjør de stjernene (*) i passordet om til passordet i klartekst.

Eksempel
Passord: ******
****** = lol123

Vet ikke om du kan klare å få kopiert de stjerne for så å sende dem til pcn din.
Sitat av Eivind Vis innlegg
Spurte absolutt ikke om noen moralske meninger rundt det å finne passordet, spurte om det var mulig eller ikke.

Og for dere bedrevitere så har det ingenting å gjøre med at jeg skal kjøpe spill på hans regning, det har med å gjøre at alt av mine profiler på forskjellige spill, records, osv ligger på denne brukeren. Og nei, det er ikke grunn nok for han til å gi PW til meg, derfor jeg vil inn på accounten og overføre mine egne coins fra et spill til en ny acc jeg skal lage.

Tokis: Nff har alltid vært et bra forum å spørre om ting på, fordi man som regel får gode svar fra de som har peiling på den kategorien man spør under. Antakelser, egne moralske fordreininger og kommentarer som den du kom med hører hjemme på vgd eller diskusjon.no. Det gjør antakeligvis du også..
Vis hele sitatet...
Det vil ta litt tid for jeg lurer på om nøkkel Geoshot la ut nå vil være ubrukelig?
Går dette i det hele tatt an selv om du har passordet?
Trådstarter
Sitat av Vegard004 Vis innlegg
Enig med Eivind, han spurte ikke om moralprekner.
Vet det finnes noen programmer som gjør de stjernene (*) i passordet om til passordet i klartekst.

Eksempel
Passord: ******
****** = lol123

Vet ikke om du kan klare å få kopiert de stjerne for så å sende dem til pcn din.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, skal sjekke litt rundt det!

Ellers tenkte jeg at det kanskje er mulig å sniffe passordet med Cain, men har ikke fått det til enda.

Sitat av Fyllingz Vis innlegg
Det vil ta litt tid for jeg lurer på om nøkkel Geoshot la ut nå vil være ubrukelig?
Går dette i det hele tatt an selv om du har passordet?
Vis hele sitatet...
Huh? Geoshot? nøkkel?

Er ikke helt med