Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1012
Andre topic her i dag.. men. jeg har satt opp ubb. måtte bare prøve.

reg dere å post litt da

Ubb
æsj. måtte slette hele møkka siden meitemark er homo (no offence din dass). skal fixxe dette litt mer.
im not... jeg bare tok passordet ditt jeg. slutt å klag. du fikk en host hos meg.
Originally posted by meitemark
im not... jeg bare tok passordet ditt jeg. slutt å klag. du fikk en host hos meg.
Vis hele sitatet...
Ha ha ha, UBB på Start er ikke altfor smart nei ....
Edit: woho, sjekk post-counten, lurer på om jeg skal slutte å poste jeg as ...
Slett threaden da

Og reset counteren til Ana
Har fixxa vBB nå. http://l33t.fus.nu/
alle samma: reg dere.
meite: du finner ikke passordet mitt
XeQtR: tro meg, jeg skal nok prøve.....

meite
XeQtR: Fikk du ikke boardet ditt mer likt iblis' sitt?
Er bare en test zeth.. jeg downgrader til vb lite, gratisversjonen. Så får jeg se om jeg skal kjøpe det eller ikke.



EDIT: Jeg sletter alt. det ser for stygt ut med vb lite. får heller kjøpe 1 års greie.
Sist endret av Serbern; 3. oktober 2001 kl. 15:22.
Æsj. dette ble en mongo thread. Men.
nå har jeg phpBB her.

Håper dette får bli der da
hvis du fjerner de linjene som sender forskjellige ting til vbb sine serverer så vil du nok ikke få noe bråk, siden du sikkert ikke får mer en tjue medlemmer. forresten ligger siden i russland, så jeg tror ikke at du hadde fått noe bråk uansett.
Grrr. nå tok di jævla russerne å sletta accounten min. Sto at jeg hadde gjort no violation.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Heh.. Høres ut som bare rot for meg da men..
bøg, få den sida opp
er ikke alle som henger på forumet 24/7
Veit ikke helt om jeg skjønte hva du mente der..?
jeg fikk aldri med meg forumet før du tok det ned :P
Heh. var vel én registrert medlem eller noe... du gikk ikke glipp av noe. også var det russer-hosten som sletta accounten min, ikke jeg som tok det ned.