Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 927
Driver å lager en side bare for moro skyld. Har ikke lagt inn noe innehold på den enda, men kunne tenke meg kritikk på designet. Konstruktiv kritkk er det beste, men all slags form for kritkk taes imot med takk.

http://home.no.net/ddebris/

Lurer litt på hvilke farger jeg skal bruke. Har endel alternativer, men syns for øyeblikket at de lyse fargene er ganske deilige. Forslag? Ris? Ros?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
siden er fin den, men jeg liker ikke den skriften på logoen. og jeg liker heller ikke ".:" og "::".

men siden så bra ut ellers.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
stylish. men skygge-effekten på teksten i logoen kan du godt spare deg for.. det ble litt teit.. prøv uten.. det er mye fetere
skulle akkurat til å si det samme som nso, det ble litt for fremtredende, liksom.

men ellers keep up the woodwork.
Jeg syns selve bakgrunnen på siden var altfor lys, men det er kanskje bare fordi jeg har surfet nFF det siste kvarteret
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Skal begrense den skyggen. (Syns logoen ble litt for "blass" uten, hmm ...). Og Gusto: "::" og ".:" er ganske så utbrukt ja, men i mangel på kreativitet bare slang jeg opp noe tull. Må finne på noe litt mer kreativt.

Zeth: Hmm ... mulig du er inne på noe. Skal som sagt prøve meg frem med litt ulike farger, syns generelt sett fargene var litt for lyse, men ganske behaglige å se på.

Jepp, jepp, sier i fra når sida er "ferdig". Takker.
Hei!

Synest siden var fin har ikke noe å føye til de andre innleggene bortsett fra at siden ikke funker så bra i Opera (se vedlagte bilde) øverste delen forsvinner, + at det skjer noe rart med menyen og avstandene mellom boksene....

Jeg bruker Opera v.5.12, 32bit farger, windows 98.

I exploreren (6) funket den fint
Sist endret av cavey; 30. september 2001 kl. 17:24.
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Har hatt det problemet med Opera før gitt.
Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det, det må nesten fikses.
Sikkert noe gæernt med FrontPage eller noe, som fucker opp HTML'en.
samme greia med skygger...
og når du har alt svart/hvitt kan det være litt kewlt å ha en shtili farge på hover linkane. bare et tips, prøv deg litt fram.

ellers kewlt