Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 799
Vel, noen av dere har jo sett den, men jeg poster allikevel.

www.clan-darkside.org

Jaja, bare å fyre løs, men jeg tror ikke det kommer til å bli så store forandringer på den, er forresten bubben(sandmann) som har koda alt til php.

cheerio
humpf... ser den samme feilen på masser av clansider, skrift i grått og linker i hvit.
neineinei... bruke oransje i linker istdenfor. mye lettere å se. bruk samme farge som her på nffboardet.

meite
ser den samme feilen på masser av clansider, skrift i grått og linker i hvit. neineinei... bruke oransje i linker istdenfor, mye lettere å se.
Vis hele sitatet...
synest linkefargen ikke bør vere orange, passer ikke til blåfargen din,,, til grå derimot passer det jo fint. Men jeg var heller ikke helt 100% fornøyd med linkefargen din,,, litt hvitere kanskje... synest det mangler litt lyse kontraster i teksten din.

ellers var den kjempebra

litt brainstorming:
prøvd å gjøre hele logo-"boksen" grå? eller kanskje ikke... bare en tanke som poppet opp i hodet mitt når jeg så at det var quake og lignende siden handlet om... ser også for meg en ramme nedover og rundt resten i samme grånyanse og 3d-effekt som logo-"boksen"... ble litt veldig blå når man scrollet nedover...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
har ikke så mye å si om den, det meste er blitt dekket.. cavey kom med endel good shit.. menne.. ville gjerne si at det ikke kom som en bombe at enda en "spillside" i denne layout-stilen dukket opp.. alle bygger jo på det boks-prinsippet nuh
Trådstarter
takk for kritikken, skal kikke litt på linkfargene, er ikke helt fornøyd med dem selv.

hms, er på skolen, må inn i klassen igjen
Wa-hey, fet side, men kunne man vente seg noe annet?
Logoen var kanskje litt for mørk, altså "Clan-Darkside"-skriften var kanskje litt for mørk. Syns kanskje ikke fargene var så "kreative", men hvem bryr seg? Siden så dødsbra ut, så ut til å fungere bra og.
Trådstarter
takk

*fikk lappen idag, wheee*