Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1418
Dette er leksearbeid da.
En plakat som skal fremme ytringsfriheten.
Si hva dere syns om den :P
Joda, grei den!
finfin den da
Sorry as, men det var ikke mye "schwong" over den.
Slagordet var vel heller småsvett, og ... hva skal man si? "Oppbrukt" ? Kunne jo ha lagt til noe mer enn en gammel AP politiker (Eller hva han nå enn er) på plakaten.
likte den ikke no særlig, komposisjonen bør du rett og slett gjøre omigjen

håper den er i svart/hvitt fordi den skal være det, var ikke så kult det heller

kan blir kult med de forbokstavane, bare du gjør litt uttav det
Takk for kritikken. Skal se hva jeg kan gjøre
sorry, denne likte jeg ikke! Helt formløst, og to ekstreme fonter sammen, som var vidt forskjellige og total kræsj!,,, Du bør avgrense antall fonter, og skal du bruke ekstreme fonter, så hold deg til en og ta resten i en nøytral font. Dessuten bør "forbokstavene" enten gå i linje med resten av teksten, eller vere litt nedenfor,,, istedenfor at det er ramma som går i linje med den...

synest også at du kunne fokusert mer på munnen i tillegg til eller istedet for mikrofonen.

Litt farger kunne gjort seg,,, og noe planlegging angående komposisjonen... (vekt, former, plassering og farger)

kanskje du skulle hatt bilde mellom de to tekstene istedet?

hvorfor er den store I'en så mye større enn den litt mindre store D'en?

prøv å lage noe mer spennende,,, lån noen design bøker på biblioteket og hent litt inspirasjon! Evt studer diverse hel-sides reklamer i blader (f.eks. mann, de hadde masse stilige reklamer sist gang jeg var hos tannlegen)
sorry ass, men var liksom ikke skikkelig gjennomført. Ser ut som et forsøk på en plain greie, men blir litt dårlig symetri i den.. :/

lykke til neste gang.. muwahhaa
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
grunnideèn var grei den..
men prøv med dette:
en kant rundt.. svart.. enten en enkel linje.. eller en kant i "goth-stil" .. det hadde rocka litt..
ellers så var det bad choice med skriftene.. skulle holdt en stil.. enten goth hele veien eller goth-cicero og monotype-aktig småbokstaver
fikk endel bra kritikk.
Driver å fikser på den nå så får vi se hva det blir til
Hater utenlandske drittfonter uten norske bokstaver!!
Se nedenfor hva jeg har kommet fram til:
Originally posted by RanDall
Hater utenlandske drittfonter uten norske bokstaver!!
Se nedenfor hva jeg har kommet fram til:
Vis hele sitatet...
Eh? Hva var det der egentlig? Den laget jo ikke fornuft i det hele tatt.
Fonten som brukes på de store bokstavene har ikke æøå.. det er sykt irriterende..
Det gjør vel ikke noe.. Ingen som skjønner noen av de bokstavene uansett