Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1391
Vi er en grenseløs kompis jeng som skal til Krakow
noen som vett om eller har erfaringer fra området som må oppleves?
Å noe man burde passe på?
Sitat av Yolo2727 Vis innlegg
Vi er en grenseløs kompis jeng som skal til Krakow
noen som vett om eller har erfaringer fra området som må oppleves?
Å noe man burde passe på?
Vis hele sitatet...
Når jeg var i Krakow så besøkte vi Saltmine og Auschwitz 1 og 2, Saltmine var definetivt noe som var verdt opplevelsen.


Ting man burde passe på, mye strippeklubber der nede og de er ganske flinke til å lure fra deg mest mulig cash. Greit med kontanter når du går på de.
  1. Schindlers Factory, syntes det var mer interessant enn Auschwitz. Gratis på mandager. Selv om begge bør utforskes når man først er i Krakow.
  2. Lei en sykkel, mye bedre enn å gå. Eventuelt lei disse små elektrisk drevne trehjulingene, eller en segway.
  3. Hold dere unna strippeklubbene, disse er kun ute etter å flå dere for penger. Den hippeste klubben er muligens "Prozac 2.0", ligger midt i byen. Har aldri vært der selv, men jeg ser at det alltid er lang kø utenfor.
Var der nettopp selv, angrer veldig på at jeg ikke besøkte saltminene og auschwitz, uansett om det var planen at vi skulle det..
Kompisene mine ble greit flådd for penger på strippeklubb, og de kan vel bekrefte at de ikke helt var verdt penga.

Er hundrevis av eskorter som er å få tak i der, som du finner på nett, fra 200kr timen og oppover, så ville heller gjort det