Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 201339
Kommer til å bli Epic!
pre-install klokka 1700 på mandag eller tar jeg feil?
Har ikke helt bestemt meg for om jeg starter med Barbarian eller DemonHunter enda etter open beta weekend.
Hvilken klasse vil du/dere starte med?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Kommer til å bli Epic!
pre-install klokka 1700 på mandag eller tar jeg feil?
Har ikke helt bestemt meg for om jeg starter med Barbarian eller DemonHunter enda etter open beta weekend.
Hvilken klasse vil du/dere starte med?
Vis hele sitatet...
Jeg skal i hvertfall starte med DH, for så og lage en wizard tank,(prøvde dette under betaen og det var drøyt OP)
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Jeg skal i hvertfall starte med DH, for så og lage en wizard tank,(prøvde dette under betaen og det var drøyt OP)
Vis hele sitatet...
Wizard tank høres umåtelig spennende ut da, jeg tror nok
jeg blir å kjøre Barbarian først, god klasse for første rundes gjennomgang.
Likte gameplay veldig godt, action all the way.

Game sammen 00:01??
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Wizard tank høres umåtelig spennende ut da, jeg tror nok
jeg blir å kjøre Barbarian først, god klasse for første rundes gjennomgang.
Likte gameplay veldig godt, action all the way.

Game sammen 00:01??
Vis hele sitatet...
jeg får dessverre ikke hentet spillet før etter skolen på tirsdagen, fikk ikke overført forhåndsbestillingen min, da gamestopen jeg hadde bestilt fra ikke skulle ha nattåpent, vi har fritime midt på dagen som jeg muligens henter i, men får ikke spilt før jeg kommer hjem uansett, (skal leie bort craptopen for 500kr den skoledage )
nice sideway kronasjer
Når Release kommer kan jeg adde deg uansett, om du vil spille sammen ^^
BattleTag ftw or not.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
nice sideway kronasjer
Når Release kommer kan jeg adde deg uansett, om du vil spille sammen ^^
BattleTag ftw or not.
Vis hele sitatet...
battletag:
EvenBratsber#2686

altid gøy og ha folk og spille med ^^
Sist endret av Frufsa; 11. mai 2012 kl. 18:36.
Sitat av Frufsa Vis innlegg
battletag:
EvenBratsber#2686

altid gøy og ha folk og spille med ^^
Vis hele sitatet...
We`ll meet at the ports of Hell ^^

Entity#2701
Godt med smør
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
*Droool

Skal kjøpe collectors edition, men inntil videre må jeg nøye meg med
Digital version.
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg har skjønt det blir CE også limited edition, dvs, de som ligger ute til salg, er de eneste produserte : / punget selv ut 1630 kronasjer for min.

Skal kike raskt etter kilder, er på ipad nå. Så om du genuint vil ha den, da bør du få ræva i gir om det stemmer!

As with most blockbuster video game releases, Diablo III has a limited collector's edition that is in extremely high demand. This particular collector's edition has been sold out across the country at most specialty shops and retailers are limiting pre-orders"
http://n4g.com/news/968023/diablo-ii...topping-charts

Komplett har fjernet det fra sine sider, i likhet med elkjøp og alle andre. Gamezone som jeg punget ut blodpris for CE, har også fjernet det fra sin side (der sto 20 forventet for 2-3 dager siden, dette varte i ca. 1 uke) prisen økte drastisk da det måtte få partiet sendt inn via fly fra England.

Så ja, ræva i gir, er rimelig sikker på at de er limited
Sist endret av Apeloff; 11. mai 2012 kl. 20:10. Grunn: Mer info
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Så vidt jeg har skjønt det blir CE også limited edition, dvs, de som ligger ute til salg, er de eneste produserte : / punget selv ut 1630 kronasjer for min.

Skal kike raskt etter kilder, er på ipad nå. Så om du genuint vil ha den, da bør du få ræva i gir om det stemmer!
Vis hele sitatet...
Får håpe pengene strekker til slik at jeg ikke går glipp av CE hvis
det er timebased.
Uansett blir jeg hardcore D3 gamer det være seg digital eller CE.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hva tror dere om vi prøver å få igang en Diablo 3 turnering et par dager etter utgivelsen?

Ettersom jeg har forstått det er det mulighet for å spille mot hverandre online, eller har jeg missforstått?
Sitat av sam500 Vis innlegg
Hva tror dere om vi prøver å få igang en Diablo 3 turnering et par dager etter utgivelsen?

Ettersom jeg har forstått det er det mulighet for å spille mot hverandre online, eller har jeg missforstått?
Vis hele sitatet...
PVP delen vil bli utgitt i en senere patch, men når den kommer er jeg game
Sitat av sam500 Vis innlegg
Hva tror dere om vi prøver å få igang en Diablo 3 turnering et par dager etter utgivelsen?

Ettersom jeg har forstått det er det mulighet for å spille mot hverandre online, eller har jeg missforstått?
Vis hele sitatet...
PvP skal bli implementert i en senere patch da dette ikke var helt ferdigstilt til release date mener jeg.
kilde: http://pc.gamespy.com/pc/diablo-iii/1220473p1.html

edit: ninjaed!
Sist endret av bragilicious; 11. mai 2012 kl. 20:45.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Flott å høre, jeg lurer også på hvilken klasse dere blir å velge, og hvorfor? personlig står det imellom Monk og Wizard, men jeg klarer ikke å bestemme meg.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av sam500 Vis innlegg
Flott å høre, jeg lurer også på hvilken klasse dere blir å velge, og hvorfor? personlig står det imellom Monk og Wizard, men jeg klarer ikke å bestemme meg.
Vis hele sitatet...
Kan begrunne det jeg vil spille jeg

DH = fordi det ser veldig bad ass ut, samt er en range, som virker som vil funke bra til multiboxing(som jeg vil prøve etterhvert)
Wizzard = prøvde og geare opp en wizzard som tank under betaen, og det var VELDIG OP, samt du har mange abilities som funker bra pvp, og det virker som om du kan spille wizzard er du udødelig
Blir det noe form for servere i Diablo 3?
Jeg tenker på slik som World of warcraft har. Eller er det bare 3 servere, en for europa osv.
Det blir demon hunter fordi range > all
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Blir det noe form for servere i Diablo 3?
Jeg tenker på slik som World of warcraft har. Eller er det bare 3 servere, en for europa osv.
Vis hele sitatet...
Er vel sistnevnte som stemmer. Var slik i betaen, i hvertfall. Europe, Asia og Amerika.

I hvertfall: indefectz#1773
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
En litt morsom komentar til D3 fra force
http://youtu.be/k8AiAWc8BP0?t=2m25s
Er det noen som har TS/ventrilo eller en skypesamtale gående i natt som fellow freaks kan joine?
Håpa på at jeg skulle få det til release men på CDON står det på status: Delvis sendt, Klargjort for pakking.
Andre som har lignende problemer med CDON nå?
bestillte diablo 3 på komplett.. fikk det faktisk i posten før helga. Noen som vet om klokkeslett det blir mulig å spille her i Norge. Vet det var klokka 11-12 i UK. Regner med at det er det samme her i Norge?
Mener du kan spille fra klokka 00.00 norsk tid inatt jah
00:01 norsk tid :=)
flotte greier!
Sitat av Low Vis innlegg
Er det mulig å få tak i Diablo 3 på bukta eller lignende? Er ganske så blakk.
Vis hele sitatet...
Det er det nok ikke. Man må nemlig alltid være koblet til battle.net når man spiller, så du kan nok laste ned selve spillet, men da mangler du lisens og konto til å få spilt det.
Blir mange som skulker fra skolen i morra da . Personlig så liker jeg ikke Diablo spillene.
Kommer til å være våken for midnattsrelease og spille i kveld. Blir å være på mumbleserveren jeg satt opp for freakmedlemmer, så om man vil ha noen å snakke med mens man spiller er det bare å joine den i kveld.
Noen som er intr. i å spille utover natten, samt imorgen og dagene som kommer? Greit å ha noen å prate skit med utover natta, på skype e.l.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Noen som er intr. i å spille utover natten, samt imorgen og dagene som kommer? Greit å ha noen å prate skit med utover natta, på skype e.l.
Vis hele sitatet...
Jeg er med :-) som med alle andre vil jeg oppfordre til å bruke mumble, info finner du i tråden jeg lagde.
Sitat av etse Vis innlegg
Jeg er med :-) som med alle andre vil jeg oppfordre til å bruke mumble, info finner du i tråden jeg lagde.
Vis hele sitatet...
Skrev det i den andre tråden også, men gjentar meg selv her;

Fantastisk. Kommer til å logge på litt før 00.00, om noen vil småprate skit rundt Diablo, evn. arrangere grupper.
Sitat av Low Vis innlegg
Er det mulig å få tak i Diablo 3 på bukta eller lignende? Er ganske så blakk.
Vis hele sitatet...
Nei, Du kan kun spille spillet Online. Og du trenger Konto hos blizzard, activation og battletag. så det er nok umuli såp lenge ikkje noen Crackere klarer å få det til å funke offline, noe som eg tviler litt på.
Sitat av gondron Vis innlegg
Nei, Du kan kun spille spillet Online. Og du trenger Konto hos blizzard, activation og battletag. så det er nok umuli såp lenge ikkje noen Crackere klarer å få det til å funke offline, noe som eg tviler litt på.
Vis hele sitatet...
Tja, folk klarer jo å lage cracks av WoW som du kan spille offline, så er ikke umulig at det kommer det samme med Diablo.
Kan noen linke mumble server Informasjon?

Sitat av Mandokir Vis innlegg
Tja, folk klarer jo å lage cracks av WoW som du kan spille offline, så er ikke umulig at det kommer det samme med Diablo.
Vis hele sitatet...
Har di fått til da. Viste eg faktisk ikkje. Må væra ekstremt ensomt å spille eit MMorpg åleina. PHU

Forresten, noen andre som ikkje har fått spillet av CDon? Veit at andre forhandlara har sendt ut spillet på fredag. Verste er at det frister å kjøpe ein Digital Versjon også. :P
Sitat av gondron Vis innlegg
Kan noen linke mumble server Informasjon?
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php...62#postcount=1
Ikke så alt for vanskelig å finne

Til opplysning kan dere starte å installere spillet nå - så dere er klare til i kveld
#nff.diablo3

I'm just saying.
Sitat av Skateward Vis innlegg
#nff.diablo3

I'm just saying.
Vis hele sitatet...
Qnet eller hva?! I'm just asking.
Sitat av gondron Vis innlegg
Kan noen linke mumble server Informasjon?



Har di fått til da. Viste eg faktisk ikkje. Må væra ekstremt ensomt å spille eit MMorpg åleina. PHU

Forresten, noen andre som ikkje har fått spillet av CDon? Veit at andre forhandlara har sendt ut spillet på fredag. Verste er at det frister å kjøpe ein Digital Versjon også. :P
Vis hele sitatet...
Mhm, flere år siden faktisk. Er dóg generelt veldig buggete og dårlig.
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Qnet eller hva?! I'm just asking.
Vis hele sitatet...
Efnet, akkurat som #nff.
Koster det noe å spille live?
Diablo Negro
Noen som vet om det går an å se det bli spilt live noen steder når det åpner? Har dessverre hverken tid, penger eller pc til å spille det selv atm
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Koster det noe å spille live?
Vis hele sitatet...
Det er kostnadsfritt om du tenker på betaling i måneden. Ellers må du kjøpe spillet ja
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av El Capitan Vis innlegg
Noen som vet om det går an å se det bli spilt live noen steder når det åpner? Har dessverre hverken tid, penger eller pc til å spille det selv atm
Vis hele sitatet...
Det kommer garantert Diablo III streams på twitch.tv når klokka bikker 12.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av El Capitan Vis innlegg
Noen som vet om det går an å se det bli spilt live noen steder når det åpner? Har dessverre hverken tid, penger eller pc til å spille det selv atm
Vis hele sitatet...
kan nesten garantere at force kommer til og kjøre en del videoer og live
http://www.youtube.com/user/ForceSC2...?feature=g-u-u
Godt med smør
fyfaen så jævelig makk i ræva jeg har nå. Skal bare rushe som ett helvete forbi SK !
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Flere som begynner å bli klare ja? God stemning på Mumble også, sitter og småprater med Volch0k og venter spent på release.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Apeloff Vis innlegg
fyfaen så jævelig makk i ræva jeg har nå. Skal bare rushe som ett helvete forbi SK !
Vis hele sitatet...
bare jeg som ikke skal rushe igjenom første gange? men faktisk spille det for historien!
Diablo historien er jo bare GENIAL!
Skulle gjerne ha spilt kl 00.01 i natt jeg også, men når blizzard gir meg 250 kb/s ned og ikke 7 Mb/s som jeg vil ha, så går det litt tregt =/
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Skulle gjerne ha spilt kl 00.01 i natt jeg også, men når blizzard gir meg 250 kb/s ned og ikke 7 Mb/s som jeg vil ha, så går det litt tregt =/
Vis hele sitatet...
Få en venn til å legge ut en torrent!
28 minutter..!
Ingen jeg kjenner som har høy nok upload til at jeg kan bli ferdig før 00.01 :P