Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 748904
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Jepp, det er så sant. Jeg tror dog å opprettholde bruken på et sporadisk nivå, sånn hver 3 uke f.eks er sunt. ellers kan man fort snuble, og heller om man har lyst (anbefales ikke) prøve seg på litt tettere bruk, og merker man at dette sklir ut, ta en pause omgående!
Enda et poeng er at det er så sinnsykt fett å røyke når man blir helt slått ut av to trekk.

Og for at det skal skje trenger man lengre pauser!
Sitat av Aceface Vis innlegg
Enda et poeng er at det er så sinnsykt fett å røyke når man blir helt slått ut av to trekk.

Og for at det skal skje trenger man lengre pauser!
Vis hele sitatet...
Men om man bare skal røyke et par ganger i året osv for å ikke missbruke det, så velger man vel gjerne anledninger der det skjer noe spesielt, som nyttårsaften, eller andre stunder som man vil kose seg litt ekstra. Og da er det jo jævlig surt å bli "helt slått ut"(?), så derfor er det vel bedre å røyke hver dag, slik at man klarer å være oppegående de spesielle dagene hvor man også røyker?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
hahaha, jeg håper det var skrevet med sarkasme. det er bare å være forsiktig. du styrter ikke 3 liter brennvin før du skal i bryllup, men et glass sjampanje går bra
Sitat av Aceface Vis innlegg
Enda et poeng er at det er så sinnsykt fett å røyke når man blir helt slått ut av to trekk.

Og for at det skal skje trenger man lengre pauser!
Vis hele sitatet...
jeg personlig liker ikke og bli ''slått ut'' men heller bare ta meg noen bongtrekk og slappe av med venner. noe sikkert flere er enige i?

hvis jeg blir helt slått ut tar jeg meg bare et glass vann og legger meg i sofaen og chiller i 20 min da er jeg någenlunde oppegående igjenn.


Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Men om man bare skal røyke et par ganger i året osv for å ikke missbruke det, så velger man vel gjerne anledninger der det skjer noe spesielt, som nyttårsaften, eller andre stunder som man vil kose seg litt ekstra. Og da er det jo jævlig surt å bli "helt slått ut"(?), så derfor er det vel bedre å røyke hver dag, slik at man klarer å være oppegående de spesielle dagene hvor man også røyker?
Vis hele sitatet...
går fint ann og røyke bare i helgene, da blir man sikkert ikke like slått ut(hvis man ikke røyker en 5'er da ). hvis man er redd for og bli helt borte så er det vell bare og ikke røyke en joint før du skal på bryllup etc. (noe alle SKAL kunne klare)
Sist endret av StålSkuff; 5. mars 2012 kl. 17:06.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
jeg personlig liker ikke og bli ''slått ut'' men heller bare ta meg noen bongtrekk og slappe av med venner. noe sikkert flere er enige i?

hvis jeg blir helt slått ut tar jeg meg bare et glass vann og legger meg i sofaen og chiller i 20 min da er jeg någenlunde oppegående igjenn.
Vis hele sitatet...
Hehe, hver sin smak da. Blir ikke ofte slått ut av en joint, men når man har hatt en pause på flere måneder og kompis kommer med driiitgod pot så blir det oftest sånn.

Et bongtrekk smeller altfor godt, da ligger jeg jo omtrent helt inhabil i 5 minutter og klarer ikke gjøre noe annet enn å lytte til ting.
Et... illustrerende bilde. Nam nam.

http://i54.tinypic.com/10pzyvt.jpg

http://i52.tinypic.com/153vfw6.jpg

Sour Diesel er ikke så verst heller, må jeg si. Veldig euforisk og oppløftende. Nesten litt svevende/drømmende. Utrolig hvor forskjellig ulike strains har. Lukten på både denne, og bildet over, var så kraftig at det stinket gjennom posen som lå godt pakket inn i lomma. Mmmm.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Et... illustrerende bilde. Nam nam.

http://i54.tinypic.com/10pzyvt.jpg

http://i52.tinypic.com/153vfw6.jpg

Sour Diesel er ikke så verst heller, må jeg si. Veldig euforisk og oppløftende. Nesten litt svevende/drømmende. Utrolig hvor forskjellig ulike strains har. Lukten på både denne, og bildet over, var så kraftig at det stinket gjennom posen som lå godt pakket inn i lomma. Mmmm.
Vis hele sitatet...
Ah, nydelig. Har selv noen heftige buds nå, må rett og slett bare åpne posen flere ganger daglig bare for å lukte å titte litt på de.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Er den dyrka i Norge eller importert?

Den ser litt kompakt ut, men vet ikke om det er strainen eller pakkinga.
Så uansett djevelsk god ut.
Det stemmer at den er dyrket i Norge! Det er som regel det jeg kjøper, for å være ærlig.
Tror nok det er strainen, he he.
Sist endret av Lucy In The Sky; 8. mars 2012 kl. 15:55.
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Er den dyrka i Norge eller importert?

Den ser litt kompakt ut, men vet ikke om det er strainen eller pakkinga.
Så uansett djevelsk god ut.
Vis hele sitatet...
Lett pakking. Som du ser er den ikke vakuumpakket, og fargekontrasten mellom blader og hår, samt måten bladene og stilkene er bøyd langs bud'en sier meg at den har blitt tørket relativt ordentlig før den ble pakket.
For dere som røyker weed må jeg bare anbefale MFLB, en helt sinnssykt bra, bitteliten vaporizer av tre. Det er så utrolig mye bedre enn bong og blunts, og weeden varer mye lenger. Blir litt annerledes rus også, kjenner det godt i hodet. Når du har "kokt" ferdig weeden kan den brukes i bakverk og være veldig potent. Koster 1000kr fra USA med egen strømforsyning og grinder.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Veldig bra foredrag holdt av Arild Knutsen for Unge Venstre.
http://www.youtube.com/watch?v=1PqMdhtuDN0&
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Prøvd å røyke med noen oslofolk, men de er VELDIG sånn at man kun røyker sitt eget, punktum. Med sistnevnte så har det aldri vært sånn, en kjøper og alle røyker. Neste gang er det gjerne en annen som kjøper, eller et par som kjøper og så prøver vi litt forskjellig og koser oss..
Vis hele sitatet...
Det er sånn det skal være og er i mine øyne god oppførsel, man deler og koser seg og tar det på "rundgang" hvem som kjøper/deler uten at det er slavisk tvang. Er det noen som sliter med å få tak i greier så klager jeg ikke på at h*n står for munchies i steden for.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Veldig bra foredrag holdt av Arild Knutsen for Unge Venstre.
http://www.youtube.com/watch?v=1PqMdhtuDN0&
Vis hele sitatet...
Jeg blir flau over verden. Håper politikken får en drastisk endring snart.
Av ren nysgjerrighet, hvorfor er det ikke lengre lov med priser på varer på forumet?

elytsmoorhs, tror ikke du får noen svar her. For det blir akkurat som å skrive: "Hei mr. Politi kom her så finner du folk som gjør ulovlige ting".

Mitt tips er å bli med på et par musikk festivaler, gjerne rundt i Skandinavia. Der finner man ofte andre brukere som man kan bli venner med, spesielt hvis dere har samme musikk smak.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Dr666 Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet, hvorfor er det ikke lengre lov med priser på varer på forumet?

elytsmoorhs, tror ikke du får noen svar her. For det blir akkurat som å skrive: "Hei mr. Politi kom her så finner du folk som gjør ulovlige ting".

Mitt tips er å bli med på et par musikk festivaler, gjerne rundt i Skandinavia. Der finner man ofte andre brukere som man kan bli venner med, spesielt hvis dere har samme musikk smak.
Vis hele sitatet...
Det har vært i reglementet vårt lenge nå, diskusjon om priser er ikke tillatt for flere grunner, et av de er at man ofte slenger med et stedsnavn, og da er man i gang: Praktisk informasjon om anskaffelser av illegale stoffer er noe vi er sterkt i mot, for flere åpenbare grunner.
Praktisk informasjon om anskaffelse, dummeste jeg har hørt på en stund. Hvis jeg sier at i Sarajevo - Bosnia så får man kjøpt DBS sykkel til 2000kr, hvordan vet du hvem du skal snakke med eller hvor du skal henvende deg for å få tak i en DBS sykkel?

Men jaja, jeg skulle bare se om prisene var det samme som før for en bestemt ting, men men. Er ikke så farlig.
Dele to joints med meget potent grønt med mamma her om dagen (PerPerPerPer kan bekrefte at den er god), og en ting er helt sikkert. Jeg skal aldri gi henne noe så sterktvirkende igjen, ha ha. Aldri hørt noen si så absurde ting. Hun fortalte meg at dette er noe av grunnen til at hun foretrekker alkohol. Noen gullkorn er blant annet "Jeg føler liksom at hjernen min stivner, og krymper" og "Kortene på kabalen, de liksom, snakker til meg! Også blir de sånn boblete og myke!". Det tok en evighet å bli kvitt henne fordi hun ble så ekstremt fjern. Hun forklarte meg jo i ettertid at hun bare formulerte seg litt klønete, da, og at hun derfor vanligvis er redd for å være pratsom når hun røyker av den årsaken (hun har ikke røyket særlig på mange år, dog).
Sist endret av Lucy In The Sky; 17. mars 2012 kl. 11:44.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Dr666 Vis innlegg
Praktisk informasjon om anskaffelse, dummeste jeg har hørt på en stund. Hvis jeg sier at i Sarajevo - Bosnia så får man kjøpt DBS sykkel til 2000kr, hvordan vet du hvem du skal snakke med eller hvor du skal henvende deg for å få tak i en DBS sykkel?

Men jaja, jeg skulle bare se om prisene var det samme som før for en bestemt ting, men men. Er ikke så farlig.
Vis hele sitatet...
Erfaringen vår med å moderere rusmiddelforumet viser til at det er den mest effektive og minst ressurskrevende måten å få bukt med kjøp/salg av illegale stoffer.
Om du synes dette er dumt er det ingen som tvinger deg til å være her.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Erfaringen vår med å moderere rusmiddelforumet viser til at det er den mest effektive og minst ressurskrevende måten å få bukt med kjøp/salg av illegale stoffer.
Om du synes dette er dumt er det ingen som tvinger deg til å være her.
Vis hele sitatet...
Veldig selektiv lesing du driver med. Sa jo selv at det er ikke så farlig, og jeg håper at moderatorer her tåler kritikk vi er tross alt ikke barn lengre.

Men nok om det. Jeg liker ikke regelen, men det betyr ikke at jeg forlater forumet av den grunn.

elytsmoorhs, nice. Hadde selv ikke turt å ta kontakt med deg.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Dele to joints med meget potent grønt med mamma her om dagen
Vis hele sitatet...
haha! tanken på å en gang fortelle modern at jeg røyker er skremmende nok. har nok blitt gjort arveløs på sekundet :P
Sist endret av elkjip; 19. mars 2012 kl. 19:03. Grunn: leif
Dette er mest en gladpost. Nå er det endelig fint vær, og nå skal jeg ut i skogen med et par jointer.
Det er lite som er så herlig som å være i naturen når du røyker.

Når du går i skogen høy, liker du å høre på musikk eller høre på selve naturen? Jeg var ute i fjellet/skogen for et par dager siden, og jeg gikk med musikk den første timen, når jeg tok av meg headsettet var dette en overflod av glede og vakkerhet som kom sammen med alle skogslydene. Det er sjelden jeg føler meg så i ett med naturen. Ordentlig godweed også

et lite tips forresten: Ta med vann! Det ødelag litt min forrige tur at jeg gikk med nesten konstant cottonmouth.

Hade!
Sist endret av Membranplan; 23. mars 2012 kl. 12:41.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Høres bra ut Membranplan! Geir, Kamuflarne og jeg skal gjøre det samme etterpå! Gleder meg
Er keen på å flytte anlegget mitt ut på terrassen for seansen, men da blir det sikkert litt musikkrig.
La oss si at jeg røyket hasj på fredag, onsdag neste uke reiser jeg til USA. Er det noen mulighet for at en politihund kan lukte at jeg har røyket på f. eks. en flyplass eller lignende?
Sitat av emilska Vis innlegg
La oss si at jeg røyket hasj på fredag, onsdag neste uke reiser jeg til USA. Er det noen mulighet for at en politihund kan lukte at jeg har røyket på f. eks. en flyplass eller lignende?
Vis hele sitatet...
Kan ikke si noe sikkert, men selv så røyket jeg når jeg var i Tyskland i vinter, brukte samme genser og jakke hjemover en uke senere, og tollerne på Gardemoen ba meg stoppe og la en hund snuse på meg, den merket ingenting iallefall, da jeg tror at de heller er trent opp til å finne noe på deg, og ikke bare lukten som sitter igjen. Tror nok ikke du trenger å bekymre deg i det hele tatt.
Sist endret av Ilmag; 26. mars 2012 kl. 13:41.
Sitat av Ilmag Vis innlegg
Kan ikke si noe sikkert, men selv så røyket jeg når jeg var i Tyskland i vinter, brukte samme genser og jakke hjemover en uke senere, og tollerne på Gardemoen ba meg stoppe og la en hund snuse på meg, den merket ingenting iallefall, da jeg tror at de heller er trent opp til å finne noe på deg, og ikke bare lukten som sitter igjen. Tror nok ikke du trenger å bekymre deg i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
For en lettelse takk for svar!
Min oppfatning er at de fleste ikke bryr seg sålenge du ikke har noe på deg. Er tross alt ikke ulovlig å lukte weed.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av balta Vis innlegg
Min oppfatning er at de fleste ikke bryr seg sålenge du ikke har noe på deg. Er tross alt ikke ulovlig å lukte weed.
Vis hele sitatet...
Det er sant, men folk blir mistenksomme, og det finnes gamle damer som ringer politiet for slike ting. Klarer ikke finne en artikkel jeg leste i desember om en gammel dame som hadde ringt politiet fordi to ungdommer snakket om hasj..
Selv lukter jeg det utrolig ofte (weed da, siden hasj ikke lukter så mye), og det er jo noe du stusser over selv om du ikke er av de som hater det.
Haha, vi skulle en tur til cubaparken, og saken var jo at vi på en eller annen stuka måte hadde greid å gå oss vill. Så spotter jeg en typisk neger av den klassiske sorten vi alle kjenner til. Sammen med ham rusler det en hvit kar i, tja, begynnelsen av tyveårene. Jeg så hele prosessen fra start til slutt. Hånden med varene, skravle litt. Selvfølgelig på engelsk. Men ærlig talt, vi skulle til cubaparken. Jeg ga faen, stalket dem til de hadde gjort seg sånn circus ferdig og spurte rett ut. Tror de tok greia, for å si det slik. De hadde ingen problemer med å guide oss til rett plass, iallefall. Men jeg hadde nesten litt (bare nesten) lyst til å si til han karen at de virkelige godsakene finner man andre plasser.

Uansett. Det har vært utrolig mye sinnsyk grønt i det siste. Fikk tak i noe nytt av noen andre kontakter, og jeg gikk hjem som om jeg skulle ha drukket en halv liter vodka, eller noe. Den andre gangen (samme greier) var vi fire stykker. Dro ut i skogen på en klippe som vendte utover mot havet. Sola som varmet mot ansiktet, og den friske luften fra havet. Jeg ble så grisefjern at det drøyt.

Først var jeg helt fascinert over en liten koloni med små, blå sopper. To av oss var overbevist om at ja, dette måtte være noen slags form for sopp. De to andre så ikke hva det var vi pekte på engang. Det viste seg at det bare var noen slags blader. Midt i alt dette styret ser en av oss en mann like nede ved en strand. Deretter sier den ene kompisen min at "Det er sikkert sivil! Garantert mange som røyker her!!", med tidenes mest nervøse tonefall. Type, "nå ser jeg livet mitt passere i revy, vi er ferdig". Så kommer denne mannen opp ilag med en annen. Jeg syns de passet til beskrivelsen av sivil. I den tilstanden der var jeg villig til å løpe i sirkler eller hoppe ut i vannet. De to andre selvfølgelig noia av oss, men greide å beholde seg litt rolig. Hah, tenk deg hva de menneskene hadde tenkt hvis de hadde sett fire folk løpe i vill panikk i ulike retninger.

Men neida. Det slutter ikke der, ser du. Da jeg lukket øynene og hørte på musikk fikk jeg veldig milde, vakre visuals som jeg omtrent kunne kontrollere som jeg ville. Noe som resulterte i at jeg ble enda mer fjern. Da vi skulle gå snublet jeg bakover, datt over en ryggsekk, et pledd og havnet hjelpeløs i en grop.

Yes, da.
Sist endret av Lucy In The Sky; 29. mars 2012 kl. 18:11.
▼ ... over en uke senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Dette er mest en gladpost. Nå er det endelig fint vær, og nå skal jeg ut i skogen med et par jointer.
Det er lite som er så herlig som å være i naturen når du røyker.

Når du går i skogen høy, liker du å høre på musikk eller høre på selve naturen? Jeg var ute i fjellet/skogen for et par dager siden, og jeg gikk med musikk den første timen, når jeg tok av meg headsettet var dette en overflod av glede og vakkerhet som kom sammen med alle skogslydene. Det er sjelden jeg føler meg så i ett med naturen. Ordentlig godweed også

et lite tips forresten: Ta med vann! Det ødelag litt min forrige tur at jeg gikk med nesten konstant cottonmouth.

Hade!
Vis hele sitatet...
første vårdag nøt jeg er joint med god pot og grilling med en kompis på høyden i bergen; nydelig

pleier også å sette med på en stubbe nedi en skog her i området med bubbleren, pot og musikk, nydelig med masse fine farger og ting å titte på ^^
anbefales!
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Uansett. Det har vært utrolig mye sinnsyk grønt i det siste.
Vis hele sitatet...
Den amnesia hazen du skaffet GeirGeirGeir ga meg open og closed eye visuals, det var helt ekstremt.. Klarte ikke å snakke skikkelig på starten. Så smakte den helt ulikt all annen weed jeg har smakt!
Hvor mye burde jeg dosere for to-tre nybegynnere? Det er grønt btw. Har 2g.
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Hvor mye burde jeg dosere for to-tre nybegynnere? Det er grønt btw. Har 2g.
Vis hele sitatet...
0,2g per person holder i massevis hvis det er gode saker. prøv dere frem med noen små klyper i bongen(hvis dere bruker bong) vent 5 min, hvis det ikke gir funk så røyker dere litt mer (vær obs på at ikke alle får effekt første ganger, det kan være kjipt hvis det er 1 som ikke merker noe. Men slik er det...)
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
0,2g per person holder i massevis hvis det er gode saker. prøv dere frem med noen små klyper i bongen(hvis dere bruker bong) vent 5 min, hvis det ikke gir funk så røyker dere litt mer (vær obs på at ikke alle får effekt første ganger, det kan være kjipt hvis det er 1 som ikke merker noe. Men slik er det...)
Vis hele sitatet...
Burde det være tobakk også blandet? Burde man bruke flaskebong eller vannpipe?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Burde det være tobakk også blandet? Burde man bruke flaskebong eller vannpipe?
Vis hele sitatet...
Ikke vannpipe.
Bruk en flaskebong hvis du vet dere har laget den riktig, ikke bruk tobakk.
Husk å ikke hoste eller puste ut i bongen.
Hello! keen på å røyke inne nå som møkkaværet er tilbake. Noen som vet hvilken inntaksmetode som lager minst lukt/røyk ? trenger ikke nevne vaporizer. tenker bong/pipe eller om noen har noe mcgyver tips =)
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Den amnesia hazen du skaffet GeirGeirGeir ga meg open og closed eye visuals, det var helt ekstremt.. Klarte ikke å snakke skikkelig på starten. Så smakte den helt ulikt all annen weed jeg har smakt!
Vis hele sitatet...
Ha ha, ja, vi har blitt litt kresne i det siste. Fikk det samme selv da jeg forsøkte den de første gangene. Det var da vi trodde en stusselig koloni av blader var blå sopper. Fikk closed eye visuals når jeg hørte på musikk. Og ellers, vel, vaklet jeg rundt som om jeg hadde kastet i meg en flaske med sprit.
Sitat av wintip Vis innlegg
Hello! keen på å røyke inne nå som møkkaværet er tilbake. Noen som vet hvilken inntaksmetode som lager minst lukt/røyk ? trenger ikke nevne vaporizer. tenker bong/pipe eller om noen har noe mcgyver tips =)
Vis hele sitatet...
jeg har røyket inne i årevis og bare dekket over med sigaretter, inne på gutte rommet... sjelden noen kjenner noe annet enn sigarett lukt..

går ann å blande veldig ut med tobakk...

blås ut vinduet..

ta bong trekk fra en liten bong også holder du det inne så lenge som mulig og blåser ut i en dyne eller noe lignende..

hasj lukter jo vanligvis mye mindre enn marijuana, så har du grønt kan du riste det så du får ut kif`en... elller olje det..

la noe mat ligge å råtne også kjøper du 2-3 wunderbaum... skal røyke endel for å overdøve nok drittlukt..
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av wintip Vis innlegg
Hello! keen på å røyke inne nå som møkkaværet er tilbake. Noen som vet hvilken inntaksmetode som lager minst lukt/røyk ? trenger ikke nevne vaporizer. tenker bong/pipe eller om noen har noe mcgyver tips =)
Vis hele sitatet...
Heng ut vinduet mens du røyker, tenn røkelse før du starter og la den brenne ut.
Luft godt etter å ha røyket.
Røkelse er faktisk helt sykt effektivt.

Og som sagt er sigarett også en bra coverup, men det lukter jo dritt og du vil slite med å selge huset hvis det stinker sigaretter.
Tobakk røyker jeg ikke og vil helst ikke at leiligheten skal luke dritt, hehe =) men pute-trikset skal testes nå og kjøper røkelse i morgen. Takk! =)
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av wintip Vis innlegg
Tobakk røyker jeg ikke og vil helst ikke at leiligheten skal luke dritt, hehe =) men pute-trikset skal testes nå og kjøper røkelse i morgen. Takk! =)
Vis hele sitatet...
Ser du bor i Oslo.
Stikk til Shangri La, det er på Jernbanetorget, godt synlig fra Tigeren.
Hvis du går halveis inn i butikken og ser på veggen som er til venstre så har de røkelse med cannabis på, dette er ikke røkelse som lukter weed, men røkelse som er veldig effektiv som coverup. Anbefaler denne, lukter veldig godt også.
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Burde det være tobakk også blandet? Burde man bruke flaskebong eller vannpipe?
Vis hele sitatet...
Flaskebong funker best til førstegangs røyking. og ikke bruk tobakk. det funker fint med ren mariuana. Ikke ta alt for store trekk og hvis du må hoste så ikke tving det inn, det er jævlig. Host heller vekk fra bongen så stashet ikke blir blåst ut.

Happy smoking
Shangrii la er en morsom butikk fordi de som jobber la i hvertfall ike skjul på tankene sine når jeg var innom der. Husker jeg kjøpte pipe der og dama i kassa sier" Lurer på hva som skal røykes oppi der, hehe" :P Det er også en veldig fin butikk å bare stikke innom for å ta en titt uten å kjøpe no

Men til dere som velger å bruke røkelse som cover up. Er det ingen som stusser når det plutselig lukter røkelse helt random fra rommet ditt?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Men til dere som velger å bruke røkelse som cover up. Er det ingen som stusser når det plutselig lukter røkelse helt random fra rommet ditt?
Vis hele sitatet...
Da fyrer man røkelse litt til vanlig også, mindre mistenksomt.
Selv bruker jeg slike billige lys fra IKEA, lukter digg vanilje og de funker i maange timer. Koster 12 kroner ish for en svær i tillegg.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Da fyrer man røkelse litt til vanlig også, mindre mistenksomt.
Selv bruker jeg slike billige lys fra IKEA, lukter digg vanilje og de funker i maange timer. Koster 12 kroner ish for en svær i tillegg.
Vis hele sitatet...
Selv syntes jeg egentlig at om man er heldig at ikke vinden blåser inn i vinduet så funker det like greit med ingenting eller sigarett. Så lenge man ikke tar med jointen eller bongen inn i rommet mens den ryker eller skal leke Snoop dogg mens man blåser ut røyken så tviler jeg på at det vil lukte noe inne. Hvis ikke kan man jo bare ta seg en liten tur ut og gjøre det.
Sist endret av Prompdompap; 10. april 2012 kl. 23:51.
har et raskt spørsmål! har tenkt å fyre opp en bong jeg kjøpte idag. og jeg har allerede en blunt som er rullet for noen dager siden. spørsmålet er om jeg kan ta det som er oppi blunten å legge det i bongbrønnen ? eller er det da en fare for at weeden kan sige ned brønnen å havne i bolla med vann ? grunnen til at jeg er litt redd for at dette kan skje er fordi weeden er grinda til bittesmå korn. er det fortsatt mulig å bruke det i bong ?
Sist endret av Realtaylor; 12. april 2012 kl. 21:58.
Bruker du bong bør du investere i en pakke med rister, dette forhindrer at mekket renner gjennom brønnen.

Evt. kan du bruke bongen som en "munn-forlenger" og stappe blunten direkte i brønnen dersom den passer, da uten rist.
Sist endret av Tawon; 12. april 2012 kl. 22:01.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sett at du har en normal rist, burde ikke det være noe problem.
jeg pleier alltid og smuldre opp tobakken mest mulig, deretter blande inn hasjen/weeden. har alltid gjort det, men vet ikke helt hvorfor da :P