Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4197
Hei!
Jeg har en harman&kardon OnyX studio 3, og vurderer å kjøpe en til. Men så kom jeg til å tenke på : hvordan skal jeg få disse til å spille musikk likt?

Er det noen som vet dette?
Beklager hvis posten ikke passer inn her, isåfall kan vell en mod flytte den.
Takker for svar!
Ikke mulig virker det som(?) jo mindre du har lyst til og koble til 2 enheter og klikke spill av samtidig på samme sangen.

Invester heller i et skikkelig stereo
Kjøp deg et par JBL LSR 308 til ca samme pris. Noen kroner dyrere.

Da har du aktive høyttalere som spiller som et nesten fullverdig stereoanlegg. Lyd til pølsepris.
Sist endret av ImnotEmo.; 28. april 2017 kl. 23:16.
Trådstarter
17 1
Fant en video på YT nå. Var ikke være enn at man bare holdt inn 2 knapper samtidig, men takk for svar!
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Er vel som du sier en egen funksjon på den høyttaleren at man kan koble to sammen ja, ellers så er dette også en funksjon i bluetooth 5 som kommer i nye telefoner fremover.
Hittil er det vel kun galaxy 8 som har bluetooth 5, men med den kan du altså koble deg til to høyttalere(også av forskjellig modell/produsent) samtidig.
Trådstarter
17 1
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Kjøp deg et par JBL LSR 308 til ca samme pris. Noen kroner dyrere.

Da har du aktive høyttalere som spiller som et nesten fullverdig stereoanlegg. Lyd til pølsepris.
Vis hele sitatet...
Har sett litt på undermodellen av denne nå. JBL LSR 305. 2 av disse koster rundt 3000,- kr, som er en pris jeg kan betale (hvis høyttalerene er bra selvfølgelig). Da lurer jeg på hvor jeg kan få en 3,5mm? aux kabel til TRS også regner jeg med at det følger med kabel for å få levert strøm til høyttalerne? Hvis det ikke gjør det, hva kalles en slik overgang?
Er ikke så mye bass i små høyttalere så pleier og være en subwoofer løsning men tror ikke det er på disse, vet at Argon har en mulighet til det

trenger en slik for og få spilt av lyd gjennom pcen: https://www.best2music.no/shop/monac...6FAaApQc8P8HAQ (bare at dette ser ut som en ganske elendig kabel)

strøm kabel er vel 90% sikkert at det følger med, ellers får du kjøpt en slik overalt http://www.clasohlson.com/no/Apparat...-meter/32-5432
Sist endret av Carlozero; 6. mai 2017 kl. 02:11.
Trådstarter
17 1
Det er ikke tilfeldigvis noen som har prøvd denne eller 308 modellen som kan si noe om kvaliteten på lyden?
Sitat av Carlozero Vis innlegg
Er ikke så mye bass i små høyttalere så pleier og være en subwoofer løsning men tror ikke det er på disse, vet at Argon har en mulighet til det
Vis hele sitatet...
Å jo da.

http://www.jblpro.com/www/products/r...s#.WQ2FcNJ95PY

Sitat av Airbomb123 Vis innlegg
Det er ikke tilfeldigvis noen som har prøvd denne eller 308 modellen som kan si noe om kvaliteten på lyden?
Vis hele sitatet...
Kvaliteten til formålet og prisen er nok upåklagelig.

Men dette er studiomonitorer. De er lagd for å spille i en mikse/arbeids/lytteposisjon, ikke et rom.
Sist endret av Yalla; 6. mai 2017 kl. 10:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.