Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2485
Hei. jeg lurer på om det er fysisk mulig å klare å røyke opp 10 g på under 10 timer? jeg har tung astma og fikk beskjed om at jeg hadde røykt minst10 g på en natt jeg ikke fikk sove. jeg har infeksjon i kroppen og røyker max 3g i døgnet til vanlig. Jeg har ikke lunger til mer. Jeg er fast bestemt på å kun huske å ha laget to små mekk, max 2g. min ektefelle nekter å tro meg. er det faktisk fysisk mulig? jeg vet jo at jeg ikke har røykt mer, for da kan jeg få lungekollaps.
noen som vet hvor jeg kan få svar på slik
Er det dårlig nokk så. Litt oppegående varer og du hadde uten tvil "grønnet" eller sovnet. 10g er latterlig mye.
hvis du har tung astma så er det veldig lite lurt å røyke i det hele tatt...
Bare for å spørre; hva er det du røyker? Tobakk, tjall, crack??
Sitat av eisnillei Vis innlegg
Hei. jeg lurer på om det er fysisk mulig å klare å røyke opp 10 g på under 10 timer? jeg har tung astma og fikk beskjed om at jeg hadde røykt minst10 g på en natt jeg ikke fikk sove. jeg har infeksjon i kroppen og røyker max 3g i døgnet til vanlig. Jeg har ikke lunger til mer. Jeg er fast bestemt på å kun huske å ha laget to små mekk, max 2g. min ektefelle nekter å tro meg. er det faktisk fysisk mulig? jeg vet jo at jeg ikke har røykt mer, for da kan jeg få lungekollaps.
noen som vet hvor jeg kan få svar på slik
Vis hele sitatet...
Klart er det mulig - det er vel bare å røyke seg opp det. Jeg skulle klart det med null problem, selv med astma.

Du kan jo regne på det. Du husker å ha laget to mekk med to gram hver. Det blir fire gram hasj. Men jeg ville helt klart regnet med at det var røyket opp hvis det "var mystisk forsvunnet" morgenen etter du hadde røyket deg til sengs. Men det er jo merkelig at du ikke skal ha fått det med deg selv? Jeg hadde aldri røyka 10 gram ubevisst.
Vurdert å gå til innkjøp av en vaporizer ?
Ja, det er mulig om det er snakk om grønt.
Selv har jeg sugd i meg opp til 15g om dagen i kortere perioder.
I hine dager kunne jeg lett stappe 2 gram i en joint så ganger vi det med fem.
Om 6g har forsvunnet og de andre sier du har røykt det og du ikke husker det høres det ut som ugler i mosen for min del.. spesielt når du selv sier du ikke greier å røyke så mye. Er det mulighet for at det har blitt stjålet? 10g er veldig mye, tenker egentlig det ikke er mulig for en med tung astma
Sist endret av En deling; 27. januar 2014 kl. 11:08.
Såklart det er fysisk mulig. Har røyket 10g og mer enn det på den tiden, men det var den gangen jeg var skikkelig stoner og hadde ganske ubegrenset tilgang til både grønt og brunt.

Etter jeg begynte drikke hver dag går det ikke så mye lenger, men tror nok jeg skulle klart det.
Ligger vel 8g under sofa'n til TS...
Du spør oss om det er mulig. Er vel bare en som vet det svaret og det er deg. Hadde du spurt meg så er svaret ja. Men som FlipMcFlop påpeker, det ligger nok noen kickere rundt om forbi