Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 8643
Er nødt til å levere jevnlige urinprøver grunnet jobb, og lurer derfor på om noen kan hjelpe meg med å finne et alternativ til cannabis.

Er ute etter noe som har omtrent samme effekt som thc, noe man kan bare slappe av og f.eks se på film til.

Hvis det ikke er noen alternativer som ligner på thc som man ikke risikerer straffeforfølgelse (bøter, rulleblad) vil jeg gjerne vite om de som er ulovlig, men som man 100% ikke blir sjekket for på en urin/blodprøve.
Sist endret av pkk1990; 17. januar 2013 kl. 17:08.
UR-144 bør være safe. Politiet klarte i hvert fall ikke å identifisere mitt. Bestiller på nett og det har kommet gjennom 2/3 ganger.
Sitat av kaan921 Vis innlegg
hvorfor ikke bare skaffe deg litt brus/alkohol og nyte filmen på den måten?
Vis hele sitatet...
Har røyket cannabis jevnlig i 7 år nå, så brus er nok ikke noe godt alternativ.
Alkohol er heller ikke rusen jeg leter etter.

Har hørt om kratom, spice og noe som kalles am-222(noe i den duren..)

EDIT: @Ketenna Hvis pakken min skulle bli stoppet og de klarer å idenfisere det, risikere jeg noe annet enn at de sender tilbake/ødelegger det?

Mtp jobb er det veldig viktig at jeg ikke kan få noe stress for å verken innføre eller røyke det.
Sist endret av pkk1990; 17. januar 2013 kl. 17:15.
Du kan prøve deg på RC (research chemicals.) Dette vises ikke på pisseprøver, og er kvasilovlig så vidt jeg vet. De som jeg har prøvd er MAM-2011 og UR-144 som er relativt likt, men det er vanlig at den første og andre gangen kan være litt overveldende. Du kan jo lese litt innom RC-forumet om du er interresert.
Sitat av stuntaa Vis innlegg
Du kan prøve deg på RC (research chemicals.) Dette vises ikke på pisseprøver, og er kvasilovlig så vidt jeg vet. De som jeg har prøvd er MAM-2011 og UR-144 som er relativt likt, men det er vanlig at den første og andre gangen kan være litt overveldende. Du kan jo lese litt innom RC-forumet om du er interresert.
Vis hele sitatet...
Skal lese meg opp på de du nevner, men hvordan er det å innføre og røyke dette mtp straffeforfølgelse? Kan virkelig ikke få anmerkning på rullebladet.
Det er også et + at stoffet er nogenlunde trygt og forsket på, selv om jeg vet man ikke kan være helt trygg på RC.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Skal lese meg opp på de du nevner, men hvordan er det å innføre og røyke dette mtp straffeforfølgelse? Kan virkelig ikke få anmerkning på rullebladet.
Det er også et + at stoffet er nogenlunde trygt og forsket på, selv om jeg vet man ikke kan være helt trygg på RC.
Vis hele sitatet...
Så lenge du bestiller anonymt (SpendOn, Bitcoins) osv så skal du være helt trygg.
Blir det stoppa og du blir kalt inn til avhør sier du bare at du ikke vet noe om det.
Vil anbefale UR-144 da det er det RC som ligner mest på cannabis.
Har aldri testa det selv, men lest veldig mye om det, og det var iallefall det jeg kom frem til.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Har røyket cannabis jevnlig i 7 år nå, så brus er nok ikke noe godt alternativ.
Alkohol er heller ikke rusen jeg leter etter.

Har hørt om kratom, spice og noe som kalles am-222(noe i den duren..)

EDIT: @Ketenna Hvis pakken min skulle bli stoppet og de klarer å idenfisere det, risikere jeg noe annet enn at de sender tilbake/ødelegger det?

Mtp jobb er det veldig viktig at jeg ikke kan få noe stress for å verken innføre eller røyke det.
Vis hele sitatet...
Når mitt ble stoppet fikk jeg et brev om at de beholder det til jeg kan vise en resept på det. Svarte aldri på brevet, fortalte det til han som solgte og så sendte de en ny pakke uten at jeg måtte betale noe ekstra. Regner med at pakken blir sendt tilbake etter en tid når den ble tatt. Har ikke fått noe trøbbel til tross for at det ble stoppet. Så vidt jeg vet er det klassifisert som reseptpliktig legemiddel, men jeg kan ikke si noe sikkert.

Rusen er forresten veldig grei. Jeg blir head-high, mer avslappet og pratsom. Mildt for halsen også.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Så lenge du bestiller anonymt (SpendOn, Bitcoins) osv så skal du være helt trygg.
Blir det stoppa og du blir kalt inn til avhør sier du bare at du ikke vet noe om det.
Vil anbefale UR-144 da det er det RC som ligner mest på cannabis.
Har aldri testa det selv, men lest veldig mye om det, og det var iallefall det jeg kom frem til.
Vis hele sitatet...
Sist jeg innførte noe ulovligheter (kosttilskudd som tydeligvis sto på dopinglisten) kom politiet hjem til meg på morgenen, og jeg ble kjørt til arresten mens de gjennomsøkte leiligheten min.
De tok med seg datamaskinen min som de hadde i over 2 måneder!
Saken ble senere henlagt..

Ønsker ikke gå igjennom dette igjen, uavhengig om saken blir henlagt eller ikke, så er det noen som vet om UR-144 har blitt lagt til på narkotikalisten enda? Leste mange RC for en tid siden ble oppført på narkotikalisten, men noen som vet om UR-144 er en av dem?

Var en del snakk om spice før, er det ingen som bruker dette om dagen?
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Sist jeg innførte noe ulovligheter (kosttilskudd som tydeligvis sto på dopinglisten) kom politiet hjem til meg på morgenen, og jeg ble kjørt til arresten mens de gjennomsøkte leiligheten min.
De tok med seg datamaskinen min som de hadde i over 2 måneder!
Saken ble senere henlagt..

Ønsker ikke gå igjennom dette igjen, uavhengig om saken blir henlagt eller ikke, så er det noen som vet om UR-144 har blitt lagt til på narkotikalisten enda? Leste mange RC for en tid siden ble oppført på narkotikalisten, men noen som vet om UR-144 er en av dem?

Var en del snakk om spice før, er det ingen som bruker dette om dagen?
Vis hele sitatet...
Altså, spice er et begrep som brukes om syntetiske cannabonoider som (f.eks UR-serien, AM-serien, JWH-serien ++) er sprayet på plantemateriale. Jeg har rimelig god erfaring med UR-144 men man vil absolutt ikke overdosere på dette stoffet.

Tollen har tatt en pakke med 1g UR-144, jeg fikk da et brev i posten der det sto "Forbudt medisin", regner med produktet ble destruert/returnert.

UR-144 er forøvrig ikke på narkotikalisten.
http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-1...-0008-001.html
UR-144 står ikke på narkotikalisten eller noen andre lister her til lands.
Amanita muscaria/rød fluesopp er 100 % lovlig og skal ifølge flere rapporter gi en cannabis-lignende rus i små mengder.

Etter som jeg har forstått er virkningen rimelig uforutsigbar, men så lenge du doserer riktig så skal det ikke være noe særlig risiko å forsøke.
Ser det skal veldig lite til for å overdosere på UR-144, og det virker som et rent helvete ut fra hva jeg har lest.
Har en mg vekt jeg tenkte å bruke, men hvor mange mg er å betegne som en trygg dose?
Hvis jeg eventuelt skulle få en skikkelig "bad tripp", er det noe å gjøre for å redusere effekten?
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Ser det skal veldig lite til for å overdosere på UR-144, og det virker som et rent helvete ut fra hva jeg har lest.
Har en mg vekt jeg tenkte å bruke, men hvor mange mg er å betegne som en trygg dose?
Hvis jeg eventuelt skulle få en skikkelig "bad tripp", er det noe å gjøre for å redusere effekten?
Vis hele sitatet...
Første gang 2-4mg. Aldri mer en ett fyrstikkhode ca.
Dersom du overdoser anbefaler jeg deg å enten spise masse mat/drikke med sukker om det er mulig, deretter sove. Trippen er over etter ca 40 - 60 min oftest, gjelder å holde ut. Bør sies at det skal en del til før overdosen blir veldig vanskelig å håndtere (20++ mg på ingen toleranse), så dersom du har erfaring med cannabis-røyking og bruker fornuftige doser så kommer det til å gå bra

Man kan chase stoffet på aluminiumsfolie med et sugerør, men jeg anbefaler å lage en lyspære-vaporizer eller en meth-pipe.
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Første gang 2-4mg. Aldri mer en ett fyrstikkhode ca.
Dersom du overdoser anbefaler jeg deg å enten spise masse mat/drikke med sukker om det er mulig, deretter sove. Trippen er over etter ca 40 - 60 min oftest, gjelder å holde ut. Bør sies at det skal en del til før overdosen blir veldig vanskelig å håndtere (20++ mg på ingen toleranse), så dersom du har erfaring med cannabis-røyking og bruker fornuftige doser så kommer det til å gå bra

Man kan chase stoffet på aluminiumsfolie med et sugerør, men jeg anbefaler å lage en lyspære-vaporizer eller en meth-pipe.
Vis hele sitatet...
Har en arizer solo vaporizer, du vet ikke tilfeldigvis hvor mange grader som er anbefalt?
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Sist jeg innførte noe ulovligheter (kosttilskudd som tydeligvis sto på dopinglisten) kom politiet hjem til meg på morgenen, og jeg ble kjørt til arresten mens de gjennomsøkte leiligheten min.
De tok med seg datamaskinen min som de hadde i over 2 måneder!
Saken ble senere henlagt..

Ønsker ikke gå igjennom dette igjen, uavhengig om saken blir henlagt eller ikke, så er det noen som vet om UR-144 har blitt lagt til på narkotikalisten enda? Leste mange RC for en tid siden ble oppført på narkotikalisten, men noen som vet om UR-144 er en av dem?

Var en del snakk om spice før, er det ingen som bruker dette om dagen?
Vis hele sitatet...
Vell, da har du vært ekstremt uheldig, såpass uheldig at jeg nesten vurderer og ikke tro på det du sier.
Men jeg står fortsatt på mitt og sier at det er relativt safe og bestille UR-144.

Ang om det er kommet på narkotikalisten tror jeg ikke, har ihvertfall ikke hørt det. Isåfall bør du kanskje finne ett annet RC, TS.
Er du ekstra nervøs så kan du sette opp fake postkasse og bestille til. Bare husk og betal anonymt.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Vell, da har du vært ekstremt uheldig, såpass uheldig at jeg nesten vurderer og ikke tro på det du sier.
Men jeg står fortsatt på mitt og sier at det er relativt safe og bestille UR-144.

Ang om det er kommet på narkotikalisten tror jeg ikke, har ihvertfall ikke hørt det. Isåfall bør du kanskje finne ett annet RC, TS.
Er du ekstra nervøs så kan du sette opp fake postkasse og bestille til. Bare husk og betal anonymt.
Vis hele sitatet...
Historien er faktisk sann, selv om det høres helt sinnssykt ut. Kan være noe med at det ble anmeldt av tollvesenet til samme politistasjon som jeg har hatt problemer med før.

Angående det å sette opp en postkasse; det er noe jeg har tenkt på lenge.
Er det bare å slå opp en postkasse ved siden av alle de andre, eller hvordan er det egentlig posten behandler pakker og brev som kommer utenlands fra? Ser de bare på adressen som er skrevet og drar dit uten å sjekke at jeg faktisk bor der? Ville jo vært veldig tungvint, men skulle trodd jeg hadde lest mer om det hvis det bare var å slå opp en postkasse.
Sist endret av pkk1990; 17. januar 2013 kl. 22:27.
Finn deg et rotete kassestativ, heng opp en postkasse og sett på et falskt navn. Jo større og mer rotete stativ, jo bedre. Ville også ha reservert kassen for reklame, hvis ikke blir den fort full på under en uke.

De blir fort 10-30 brev og et par pakker til et slikt stativ, så det burde ikke få noen til å stusse over en ekstra kasse.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Har en arizer solo vaporizer, du vet ikke tilfeldigvis hvor mange grader som er anbefalt?
Vis hele sitatet...
Ser det er rapportert 124-126 grader celsius med 99.3% purity. Pass på å ikke la det bli for varmt for da kan det brenne seg fast i vaporizeren
▼ ... over et år senere ... ▼
Åpner denne igjen, da jeg har noen spørsmål.
Fikk bestilt noe UR-144 for ca. 1 år siden, men pulveret jeg fikk fungerte ikke, fikk null rus. Pulveret la jeg inne i en lyspærevaporizer, men det ble til blank væske så fort lighteren kom i kontakt. Er dette vanlig med legit UR-144?

Har det det kommet noen nye produkter på markedet som er å anbefale fremfor UR-144?
Viktig at det ikke kan detekteres på en vanlig narko-urinprøve.

Regner med det er en del på forumet her som har brukt dette eller andre stoffer over lengre perioder.
Kunne dere forklart litt om dere har merket noen bivirkninger eller annet som skiller seg fra tradisjonell cannabisrøyking?
Sist endret av pkk1990; 9. februar 2014 kl. 19:56.
ArbeidsledigProletar
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Åpner denne igjen, da jeg har noen spørsmål.
Fikk bestilt noe UR-144 for ca. 1 år siden, men pulveret jeg fikk fungerte ikke, fikk null rus. Pulveret la jeg inne i en lyspærevaporizer, men det ble til blank væske så fort lighteren kom i kontakt. Er dette vanlig med legit UR-144?

Har det det kommet noen nye produkter på markedet som er å anbefale fremfor UR-144?
Viktig at det ikke kan detekteres på en vanlig narko-urinprøve.

Regner med det er en del på forumet her som har brukt dette eller andre stoffer over lengre perioder.
Kunne dere forklart litt om dere har merket noen bivirkninger eller annet som skiller seg fra tradisjonell cannabisrøyking?
Vis hele sitatet...
Da blir det bare ikke varmt nok. Har ingen erfaring med UR-144, men JWH er likt vil jeg tro og må også brennes på høy temp. for å innntas.
Smelter først og så fordamper, men trenger veldig høy temp for at dette skal skje. Ganske farlig om du ikke gjør det riktig, hørt om flere som bare har smeltet "syntet" sitt og det har bare rent ned i bongen, så ha de senere tatt et kjempetrekk med noe annet og da har tempen blitt høy nok nede i brønn-røret og cannanobiodene fordampet, resultatet har vært ekstreme highs.


Hvorfor ikke bare droppe hele greia enn å utsette deg for kreftfare og gud vet hva for litt rus?
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Åpner denne igjen, da jeg har noen spørsmål.
Fikk bestilt noe UR-144 for ca. 1 år siden, men pulveret jeg fikk fungerte ikke, fikk null rus. Pulveret la jeg inne i en lyspærevaporizer, men det ble til blank væske så fort lighteren kom i kontakt. Er dette vanlig med legit UR-144?

Har det det kommet noen nye produkter på markedet som er å anbefale fremfor UR-144?
Viktig at det ikke kan detekteres på en vanlig narko-urinprøve.

Regner med det er en del på forumet her som har brukt dette eller andre stoffer over lengre perioder.
Kunne dere forklart litt om dere har merket noen bivirkninger eller annet som skiller seg fra tradisjonell cannabisrøyking?
Vis hele sitatet...
Hehe, da har du gjort det feil. Legg pulveret i ein joint heller. Du vil få effekt!

Brukte ur-144, mam-2201 og 5f-akb48 daglig i 4 mnd. Ja jeg fikk litt bivirkninger.

* Gjorde det satandårlig på skolen.
* Fikk veldig dårlig balanse når jeg var edru.
* Fikk tidenes verste hukommelse. Mye verre enn på cannabis.

Ikke noe alvorligere enn det. Men har ikke rørt dritet på et halvt år, og har ikke planer om det i fremtiden heller.
Sist endret av nattenssønner; 9. februar 2014 kl. 20:13.
Har enda ikke fått anledning til å prøve det, så ikke stol på meg, men jeg ville testet Kratom før det syntetiske greiene.
Men folk er jo forskjellig. Jeg vet at jeg aldri skal røre noe syntetisk. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg kjøpt meg en god løs snus, noen gode beroligende poser te, kratom og testet ut noen gode øl. Men jeg husker jo du sa at du ikke ville ha alkohol. Hehe.

Om det er snakk om en kort(!) periode så er jo kanskje syntetisk OK dersom du virkelig må ha noe som virker på cannabinoid-reseptorene Men jeg ville prøvd å holdt meg vekke. Les deg godt opp og sjekk doseringer
Dersom du betaler med bitcoins eller spendon så er du safe, uansett om purken kommer eller ei...
Skulle helst holdt meg til vanlig cannabis, men fordi jeg kan få urinprøver når som helst i jobbsammenheng kan jeg ikke sjanse på dette, dessverre. Ikke nok med at jeg savner selve røykinga, det går også ut over det sosiale, da de fleste vennene mine røyker flere ganger i uka. Det er et helvete å sitte klin nykter hver gang alle kompisene sender jointen rundt.

Sitat av nattenssønner Vis innlegg
Brukte ur-144, mam-2201 og 5f-akb48 daglig i 4 mnd. Ja jeg fikk litt bivirkninger.

* Gjorde det satandårlig på skolen.
* Fikk veldig dårlig balanse når jeg var edru.
* Fikk tidenes verste hukommelse. Mye verre enn på cannabis.

Ikke noe alvorligere enn det. Men har ikke rørt dritet på et halvt år, og har ikke planer om det i fremtiden heller.
Vis hele sitatet...
Må si at de bivirkningene kunne vært nok til å skremme meg vekk. Men jeg tenker å røyke dette kanskje et par ganger i uka, og ha opphold, da jeg jobber 2/2 turnus.
Regner med at bivirkningene ikke blir like ille da, kontra daglig missbruk i et halvt år.
Har bivirkningene bedret seg?

Sitat av Herbman Vis innlegg
Har enda ikke fått anledning til å prøve det, så ikke stol på meg, men jeg ville testet Kratom før det syntetiske greiene.
Vis hele sitatet...
Jeg trodde kratom var en type syntetisk cannabis?
Jeg er ute etter det minst farlige, men har hørt at UR-144 skal være relativt trygt og være mest lik cannabisrusen.
Sist endret av pkk1990; 9. februar 2014 kl. 21:21.
Hmmh, et alternativ kan nå være Kratom.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg

Jeg trodde kratom var en type syntetisk cannabis?
Jeg er ute etter det minst farlige, men har hørt at UR-144 skal være relativt trygt og være mest lik cannabisrusen.
Vis hele sitatet...
Langt ifra. Kratom er blader fra en plante/tre i Asia.
Beroligende effekt, litt likt opiater (har jeg hørt). (Kvasi)lovlig, relativt billig, og ikke minst: ikke syntetisk og lett å overdosere på. Google it!
Balansen + skole ble bedre en kort tid etter jeg sluttet. Men hukommelsen tok litt tid før jeg fikk fullt tilbake.

Om jeg var deg ville jeg styrt unna syntetisk, rusen er heller ikke så kul Og om du skulle være så uheldig å overdosere, noe du garrantert blir å gjøre en gang, så er det helt forjævlig, skremmende og veldig overveldende.
Sist endret av nattenssønner; 9. februar 2014 kl. 21:51.
Har brukt kratom i 7 månder og er meget fornøyd med det
Fra det jeg har lest blir syntetisk et rent helvette relativt fort. Har egentlig ikke lest så veldig mye om det men virker som det generelt kan gå greit hvis man gjør det bare en gang, og hvis man skal gjøre det til semi-rutine (sånn en gang i uken) blir det fort at man bruker det hver dag. Om jeg hadde vært deg ville jeg heller ha risket jobben med å røyke vanlig enn å risikere å ødelegge store deler av livet. Anntar at du har en jobb hvor du må være ganske tilstede og god i hue, og hvis du får samme bi-effekter som nattenssønner kan det jo hende du får sparken uansett?

Her
har du ihvertfall et eksempel på hvor dårlig det kan gå.
Har lest litt om kratom nå og må si det virker lovende!
Leser at det skal være lignende opiater, noe jeg ikke har vært noe særlig borti.
Er det ok å ta dette opp til flere ganger i uka? Grunnen til at jeg spør er fordi det absolutt ikke er bra å spise opiater jevnlig.

Er det noe sted i Norge jeg kan kjøpe dette, mtp. det er lovlig?
Sist endret av pkk1990; 10. februar 2014 kl. 00:01.