Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1564
Lurer litt på hvor man får kjøpt skikkelig "demo outfit" (i mangel av et bedre uttrykk)? Med det mener jeg klær som passer bra å gå i på demonstrasjoner og aksjoner, type streetparties og slikt arrangert av antifa og lignende organisasjoner.

Søkt og sett, men ikke funnet nettbutikk som selger akkurat det jeg er ute etter. Vært innom noen antifa-sider med nettbutikk dog, men disse hadde ikke så fantastisk utvalg. Noen som vet om det ultimate stedet?
Hva er galt med vanlige klær?
ta på deg skikkelige neonfarger, da blir du ihvertfall sett!
Det smarteste, strategisk sett, er å ha på seg helt vanlige klær, og ikke det vanlige kamocaps/svart lerretbukse/hettegenser/palestinaskjerf-kjøret. På den måten ser folk flest at det faktisk er folk flest som demonstrerer, og man har større mulighet til å få sympati og dermed nå gjennom med det man demonstrerer for.

Hvis man har som mål å lage breddedemoer må man ha som mål å ha med bestemødre og barnevogner i demoen, og da nytter det ikke å se ut som en brosteinkastende slyngel.

Når det er sagt har kanskje Armyshop o.l sånne type klær som jeg mistenker du er på jakt etter.
Sist endret av DonTomaso; 14. desember 2008 kl. 01:20.
Tja, en ting er å gå i tog for fred i Palestina, en helt annen ting er street parties med Antifa. Hehe. Men det vet du sikkert.

Skal sjekke ut Armyshop. Forøvrig, om noen andre leter etter det samme, sjekk: http://theresistancearmy.com/shirts de hadde en del kule t-skjorter.
Sitat av atomet Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt om det var en kommentar til meg, eller om det var forslag til en butikk, men om det var sistnevnte så er domenet nede. Førstnevnte.. tja.. :P Du er nok inne på noe

Forøvrig; http://www.impact-mailorder.pl/ :-)
hvis du med "antifa street party" referer til direkte aksjonisme av ulovlig stand, vil jeg anbefale å bare gå med svarte klær.
hennes å mauritz har sorte hettegensere til en billig penge, og sånne fine cargobukser finner du sikkert på fretex, mens på pentagon og armyshop har de helt fine maskeringer.
mange liker adidas, jeg sverger til boots.
▼ ... over en måned senere ... ▼
ANTIFA kler seg som regel i svart hettegenser, svart bandana og mørke cargobukser. Utrolig få medlemmer i Norge så skal du få med deg noe afa-aktivitet må du utenlands. De lager ruckus i Salem, stokholm hvert år blant annet. Men skal du gå med afa må du være medlem, noe en ikke bør ta lett på. Men f eks i Salem drar blitz og herjer med så du kan bli med dem. Tips: da blir man kanonføde