Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  118 29003
Har fått faktura fra klarna på 2800 kroner men under status på Cdon står det absolutt ingenting.
Min er også mottatt av lageret. Bestilte bare for å sjekke om rabattkoden fungerte, så jeg veit ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre med den :P
Blir kanskje så svoger kan kjøpe den hvis han vil ha PS4
Da var min sendt! Til Kr. 2899,-! Helt rått! Blir å kjøpe mer fra cdon etter dette ja!
Fikk akkurat E-post om min også
For en så stor nettbutikk som cdon så tviler jeg på at de sjekker hver ordre om det stemmer. Om de ikke vet om den "feilen" med ps4 så tror jeg dere får konsolen uten problemer.
Sitat av Rexer Vis innlegg
For en så stor nettbutikk som cdon så tviler jeg på at de sjekker hver ordre om det stemmer. Om de ikke vet om den "feilen" med ps4 så tror jeg dere får konsolen uten problemer.
Vis hele sitatet...
Er flere som har tatt kontakt og spurt om de får konsollen til den prisen. Har endt opp med å få ordren kansellert.

Jeg hadde samme teori som du beskriver her. Jeg tror ikke CDON har hatt kapasitet til å gå inn på hver enkelt ordre og sjekket om prisen er rett....
NEEEI.
Var jeg et par timer for sen nå?
Rabattkoden fungerer ikke...! (har ikke bestilt en før)
Du er nok mange dager/uker/måneder for sen Herbman
Bare et par timer ja ;-) Koden virket 22. November i fjor. Så er nok veldig sent ute ja.
Haha fantastisk, trodde virkelig ikke dette ville fungere men jammen så er min blitt sendt også
Sitat av Herbman Vis innlegg
NEEEI.
Var jeg et par timer for sen nå?
Rabattkoden fungerer ikke...! (har ikke bestilt en før)
Vis hele sitatet...
So close? Se når tråden er laget.
Fantastisk!
Nå fikk jeg min, men så fulgte det med en slik amerikansk strømkontakt da. Det har vel ikke noe og si om jeg bruker den fra ps3?

tok feil den er europeisk, men ikke noe vi bruker her.

Edit2: Nei dæven jeg som er blind
Sist endret av Oleee; 4. februar 2014 kl. 18:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nå som min er sendt, samt på tur i posten og fakturaen på 2899 kroner er betalt.

Kan dem kreve mer penger med loven i hånd nå om dem oppdager feilen?
Litt kjipt om dem plutselig sender en regning på 1500 kroner til.
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Det kan de ikke.
Min er også i posten.
Sitat av Oleee Vis innlegg
Nå fikk jeg min, men så fulgte det med en slik amerikansk strømkontakt da. Det har vel ikke noe og si om jeg bruker den fra ps3?

tok feil den er europeisk, men ikke noe vi bruker her.

Edit2: Nei dæven jeg som er blind
Vis hele sitatet...
Hva er konklusjonen? Amerikansk eller europeisk? Vi bruker jo europeisk i Norge.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av TopGun Vis innlegg
Hva er konklusjonen? Amerikansk eller europeisk? Vi bruker jo europeisk i Norge.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk min PS4 fra CDON i dag. Det følger med en britisk three-pin kabel, men CDON har lagt en ekstra strømkabel i esken som fungerer helt fint i norge
Sist endret av CosmoKramer; 4. februar 2014 kl. 19:40.
Stemmer det. Henta selv min på Posten i dag. Sålangt står den å godgjør seg og har ikke kjøpt noen games enda så tar det som det kommer med det.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Min er også mottatt av lageret. Bestilte bare for å sjekke om rabattkoden fungerte, så jeg veit ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre med den :P
Blir kanskje så svoger kan kjøpe den hvis han vil ha PS4
Vis hele sitatet...
Kan kjøpe den av deg jeg