Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 749135
vil en indica som nettop har begynt å blomstre gjøre seg ferdig? og det er 1 grad celsius ute om nettene.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av M4Lies Vis innlegg
vil en indica som nettop har begynt å blomstre gjøre seg ferdig? og det er 1 grad celsius ute om nettene.
Vis hele sitatet...
Nei, blomstring vil trenge mye mer lys enn det man får levert her.
1 grad er allerede alt for lite, planten vil få et kuldesjokk når man går under 13 grader.
Det finnes dog noen strains som takler frost midlertidig.

Jeg ville nok ha kuttet den ned, tørket og laget ice-o-lator av de få trikomene som er på planten.
Sitat av frø Vis innlegg
http://tb.no/nyheter/sjekk-hva-polit...sitt-1.8097559

Så koselig

SYnes dette burde skje oftere !
Vis hele sitatet...
Plantingen av cannabisplanter ved/nær politistasjoner burde skje oftere? Enten var det ren haha fra noens side eller en mer underliggende politisk opprørsk utagering. Noen reell meningsfylt virkning har det jo ikke. Dette setter kun andre cannabisbrukere i dårligere lys.
Hvorfor setter det andre cannabisbrukere i dårlig lys?
Sitat av frø Vis innlegg
Hvorfor setter det andre cannabisbrukere i dårlig lys?
Vis hele sitatet...
Jeg ser heller ikke den.
Hvis det er noen som blir satt i dårlig lys er det avisa som faktisk publiserer det der.
Sist endret av PerPerPerPer; 5. oktober 2013 kl. 14:33.
Ja, dette er tydeligvis en sak alle synes bare er morsom. Noe som også viser hvor dumt det er å kriminalisere planten..
Jeg ser den.

Hele påfunnet oser av drittungearoma og respektløshet. Når dette kommer i avisa vil jo folk flest assosierer slik oppførsel med weeeeeed.
Er det OK å gjøre det hvis mange gjør det samtidig, som blant annet Norcan har arrangert, og andre cannabis aktivister verden rundt? En stor samling av drittunger?

Kanskje best at vi bare sitter i hula vår og dagen lang som folk tror?
Sitat av frø Vis innlegg
Er det OK å gjøre det hvis mange gjør det samtidig, som blant annet Norcan har arrangert, og andre cannabis aktivister verden rundt? En stor samling av drittunger?

Kanskje best at vi bare sitter i hula vår og dagen lang som folk tror?
Vis hele sitatet...
Utdyp gjerne hvorfor hele handlingen er så genial og symbolsk. Klarer rett og slett ikke å se hvorfor det å plante den hellige planten utenfor en politistasjon får hele" Legaliser-saken" å fremstå som voksen og seriøs.
Det viser at hvertfall noen bryr seg og setter planten mer i fokus. Jeg tviler på at en 15 år gamme ldrittuge har planta denne hjemme hos mor for så å flytte den til politistasjonen. Å sette planten utenfor politistasjonen ser jeg på som en direkte protest. Han oppnådde det han ville tipper jeg, det kom i media, folk lo. Ingen kom til skade og ingen fikk livet sitt på noen som helst vis ødelagt.
Noen som vet hvordan jeg kan fikse en knekt stein chillum?? Superlim??

Knakk når jeg åpna pakka....
Sist endret av Lil J; 5. oktober 2013 kl. 15:03.
Sitat av Lil J Vis innlegg
Noen som vet hvordan jeg kan fikse en knekt stein chillum?? Superlim??

Knakk når jeg åpna pakka....
Vis hele sitatet...
har gjort det med teip, funker fjell.

Mofse: Jeg har heller ikke sagt det var et super ultra genial symbolsk politisk gjennombrudd...
Sitat av frø Vis innlegg
Å sette planten utenfor politistasjonen ser jeg på som en direkte protest.
Vis hele sitatet...
Men det er jo ikke politiet som bestemmer om det er lov eller ikke, de bare håndhever loven som andre har vedtatt.
Sitat av frø Vis innlegg
Det viser at hvertfall noen bryr seg og setter planten mer i fokus. Jeg tviler på at en 15 år gamme ldrittuge har planta denne hjemme hos mor for så å flytte den til politistasjonen. Å sette planten utenfor politistasjonen ser jeg på som en direkte protest. Han oppnådde det han ville tipper jeg, det kom i media, folk lo. Ingen kom til skade og ingen fikk livet sitt på noen som helst vis ødelagt.
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig almenheten, det vil si de som er skeptiske til planten vil stå igjen med den samme oppfatningen som den du beskriver her. Nope, tviler på det. Derfor vil de som gjorde det til syvende sist fremstå som hasjrøykende drittunger som ikke har bedre ting å gjøre. Den lille positive symbolikken i handlingen som du beskriver kom ikke tydelig nok fram.
Okay legger meg flat og håper en så alvorlig hendelse adri finner sted igjen ! Folk flest vet at Cannabis er mindre skadelig enn alkohol. Jeg synes planten trenger all den oppmerksomhet den kan få. De som tror du blir sprøytenarkoman og kronisk stein av cannabis er en minoritet. Det er ikke så uvanlig å røyke som du tror.. Jo mer cannabis i media, og overalt generelt, jo bedre!
Sitat av frø Vis innlegg
Okay legger meg flat og håper en så alvorlig hendelse adri finner sted igjen ! Folk flest vet at Cannabis er mindre skadelig enn alkohol. Jeg synes planten trenger all den oppmerksomhet den kan få. De som tror du blir sprøytenarkoman og kronisk stein av cannabis er en minoritet. Det er ikke så uvanlig å røyke som du tror.. Jo mer cannabis i media, og overalt generelt, jo bedre!
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke å fremstå som så bitter. Alt jeg ville fram til var at stuntet ikke får cannabis frem i et bedre lys
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av frø Vis innlegg
Jeg synes planten trenger all den oppmerksomhet den kan få. De som tror du blir sprøytenarkoman og kronisk stein av cannabis er en minoritet.
Vis hele sitatet...
Folk som springer rundt og planter ting i random bed er jo typisk av dei som er stein 24/7, og slikt bygger oppunder bildet av cannabis som stonerdrug.
Ser ikke for meg at noen tør å gjøre det i påvirka tilstand, hadde ikke jeg hvertfall
Sitat av slashdot Vis innlegg
Folk som springer rundt og planter ting i random bed er jo typisk av dei som er stein 24/7, og slikt bygger oppunder bildet av cannabis som stonerdrug.
Vis hele sitatet...
Hvem som helst kan ha planta den der. Det MÅ ikke ha vært en "stoner", og ikke "mest sannsynlig" heller, for det vet du ingenting om. At det ble planta en cannabisplante der bygger ikke opp under noen ting, det var bare en spøk. Som jeg tipper de fleste ler litt av.
Sitat av strikkball Vis innlegg
Hvem som helst kan ha planta den der. Det MÅ ikke ha vært en "stoner", og ikke "mest sannsynlig" heller, for det vet du ingenting om. At det ble planta en cannabisplante der bygger ikke opp under noen ting, det var bare en spøk. Som jeg tipper de fleste ler litt av.
Vis hele sitatet...
Saken blir ikke etterforsket så det spiller vel ingen rolle hvem som egentlig gjorde det. Det som virkelig har noe å si er hvilken assosiasjon stuntet skaper til Cannabis for folk flest. Ikke bare for de av oss som føler seg tråkket ned på fordi legaliseringen ikke skjer.

Jeg har nyheter til dere! Du skal være ekstremt naiv hvis du virkelig tror legaliseringsdrømmen tjente på dette, og enda mer naiv for å tro at det var en ikke-stoner som tok seg bryet med dette lille påfunnet her
Sist endret av Mofse; 6. oktober 2013 kl. 14:45.
Tjene på det eller ikke, livet handler om mer enn det. Livet handler om å ha det moro og å finne positivitet. Det går an å gjøre ting for moro. Og det her er en vits. De aller fleste menneskene som leser om stuntet synes det er morsomt.

Det skaper en assosiasjon til morsomheter. Det her er ikke en seriøst aksjon og det blir ikke oppfattet som det. Uansett, jo mer cannabis vises, bedre er det for legalisering. Nå som mange andre land legalisering sakte, men sikkert( nå 10 land i europa som har legalisert medisinsk cannabis), må det vises at cannabis er overalt her også.

Det jeg mener er at du skal kunne gjøre sånne påfunn, altså sivil ulydighet, for å fremme saken. Jeg ser overhodet ingen måte det her er negativt for legalisering. Leser du i avisa om en fyr som har drept en person i "hasj-rus" er det helt klart negativt. Det her er nøytralt.
Finnes det en oversikt over de forskjellige cannabis typene, strains, kategorier og underkategorier som viser hvilken ruseffekt man kan forvente / medisinsk virkning ?
Enhver seedbank har dette på sine hjemmesider. I tillegg er seedfinder en grei side.
http://en.seedfinder.eu/database/strains/
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du har også en webside som heter Leafly, samt apps til iphone og android med databasen: http://www.leafly.com/
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Du har også en webside som heter Leafly, samt apps til iphone og android med databasen: http://www.leafly.com/
Vis hele sitatet...
Takk for det
Skal på en konsert snart som nevnt i en annen tråd
Hvis jeg feks står i en kø og en narkohund kommer, går det an og svelge weeden? det hade vell vært lit åpenbart og bare kaste det til siden når hunden kommer?
Sist endret av Pyrotec1; 7. oktober 2013 kl. 21:06.
Har hatt planten min i vekst nå 1 mnd og 3 uker ca, det er en DNA sharksbreath, hvor lenge burde den stå før jeg setter den i blomst ? kan legge til at jeg hadde en del startproblemer med fuktighet som gjorde at den ble bremset ganske lenge.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kommer an på hvor stor plass du har. Vegitasjonsfasen er grunnlaget for hva som skjer i blomstringen, jo lenger veg jo større busk får du i blomstring.
Sitat av viktor Vis innlegg
hvor lenge er man rød på øynene og har stor pupiller etter inntak?
Vis hele sitatet...
Dette er helt forskjellig fra person til person. Selv blir jeg sjeldent rød i øynene, og må ta veldig mye før jeg i det hele tatt kan merke at noe skjer med øynene mine.
Har dog mange kompiser som blir heftig røde i øynene, og det vanligste er egentlig å være rød så lenge du er fjern, enkelt og greit. Så om du ikke har røyka før, tipper jeg 2-3 timer med rødhet, kommer jo også ann på hvor mye du røyker.
Anbefaler egentlig ikke å bry seg om øynene, siden det er få som faktisk blir så røde at det er risiko for at det kommenteres eller merkes. Uansett så er ikke hasj det først man tenker når noen er røde i øynene, mye som kan forårsake samme greie.
Men om det er sånn at du blir veldig rød i øynene kan du prøve NaCL øyedråper. Mange det funker på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har hasj fra forskjellige land noen særtrekk som gjør at man kan identifisere hvor hasjen kommer ifra?

Er f.eks. Hasj fra Marokko vanlig mørkebrun utenpå og litt lysere inni som det meste av hasjen i Norge og Hasjen fra Afghanistan svart?
Varierer etter strain og produksjonsmetode. Men eksportlandene er vel ofte kjent for en type.
Sist endret av Snilepisk; 24. oktober 2013 kl. 23:25.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det går ikke an å identifisere hvilket land typene kommer fra. Mulig en kan lære seg å skille på noen typer.

F.eks var jeg borti to typer sorting, en afghansk og en indisk. På lukten kunne jeg kjenne at den ene hadde en mer sand/jordaktig lukt, mens den andre hadde en lukt jeg ikke har kjent siden jeg var i india.

I dette tilfellet var det forskjeller, men de er så små at ingen kan påstå å kunne identifisere hvor hasj er produsert. Marokko produserer sorting de og, samt flere afrikanske land.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kommer an på hvor stor plass du har. Vegitasjonsfasen er grunnlaget for hva som skjer i blomstringen, jo lenger veg jo større busk får du i blomstring.
Vis hele sitatet...
Okei! Den ble rundt 2mnd og 1 uke før den ble satt i blomst i en 25liters bøtte med 600w hps, og to stiklinger ved siden av som vi satte rett i 12/12 syklus! så nå er jeg spent høyden var ca 110cm fra jorda og opp.
Er det farlig å røyke hår?

Jeg har to hunder og røyker rulletobakk. Det er ikke den beste kombinasjonen, men jeg prøver å alltid mekke på helt rene overflater. Det hender innimellom at det kommer med et par hårstrå i jayen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg sender en god del nybegynner spørsmål i retning de erfarne brukerne. Jeg finner nok alle svarene jeg leter etter blant de 97 sidene på denne tråden, men det er som sagt, 97 sider.

1. Jeg prøvde planten for første gang i går av en kompis. Jeg eg ble fortalt at substansen jeg fikk i meg var kalt Ghanja, og at dette var favoritten hans. Men hva er egentlig forskjellen på de forskjellige typene? Får du en annen rus? Og hva er spesielt for Ghanja?

2. Er det en forskjell mellom ''brunt'' og ''grønt''?

3. Det står skrevet i det første innlegget at man kan blande ut weed'en med forskjellige urter istedet for tobakk. Hvilke urter er dette? Er disse harmløse?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Kullsyreholdig Vis innlegg
1. Jeg prøvde planten for første gang i går av en kompis. Jeg eg ble fortalt at substansen jeg fikk i meg var kalt Ghanja, og at dette var favoritten hans. Men hva er egentlig forskjellen på de forskjellige typene? Får du en annen rus? Og hva er spesielt for Ghanja?
Vis hele sitatet...
Ghanja (eller Ganja) er sanskrit navnet for cannabis, mao. det eldste navnet som finnes på planten. Det kan sikkert være strains (type cannabis plante) som har fått navnet også.

Sitat av Kullsyreholdig Vis innlegg
2. Er det en forskjell mellom ''brunt'' og ''grønt''?
Vis hele sitatet...
Brunt er hasj, som er trikomene (små hår med en dråpe på enden, inneholder virkestoffene man er ute etter) som er presset sammen til en klump. Mengde plantemateriale (det uønskelige) varierer sterkt etter kvaliteten på hasjen. Kan enkelt forklares som "spriten" av cannabis, det konsentrerte.
Grønt er fellesbetegnelse på pot, de ubehandlede toppskuddene fra planten.
Det er ofte mer smak og aroma i grønt/pot, rusen er også annerledes.

Sitat av Kullsyreholdig Vis innlegg
3. Det står skrevet i det første innlegget at man kan blande ut weed'en med forskjellige urter istedet for tobakk. Hvilke urter er dette? Er disse harmløse?
Vis hele sitatet...
Harmløse er litt å ta i, alt som brenner vil produsere karsinogener (kreftfremkallende stoffer) om du er ute etter å innta cannabis så sunt som mulig så er det bedre å spise det (bake det inn i ting) eller å bruke pot i vaporizere (varmer bare opp plantematerialet til virkestoffen fordamper, ingen røyk).
Sist endret av Dodecha; 17. november 2013 kl. 21:31.
Sitat av Kullsyreholdig Vis innlegg
Jeg sender en god del nybegynner spørsmål i retning de erfarne brukerne. Jeg finner nok alle svarene jeg leter etter blant de 97 sidene på denne tråden, men det er som sagt, 97 sider.

1. Jeg prøvde planten for første gang i går av en kompis. Jeg eg ble fortalt at substansen jeg fikk i meg var kalt Ghanja, og at dette var favoritten hans. Men hva er egentlig forskjellen på de forskjellige typene? Får du en annen rus? Og hva er spesielt for Ghanja?

2. Er det en forskjell mellom ''brunt'' og ''grønt''?

3. Det står skrevet i det første innlegget at man kan blande ut weed'en med forskjellige urter istedet for tobakk. Hvilke urter er dette? Er disse harmløse?
Vis hele sitatet...
1. Ganja er et sanskrit ord for Hamp/Cannabis. Det kan være noen har laget en strain som de kaller Ganja, som han liker, dette skal ikke jeg uttale meg noe om.
Det er 2 typer cannabis som blir brukt i rus-sammenheng, det er Sativa og Indica. Forskjellen på de 2 er innholdet av virkestoffene THC(mest i sativa) og CBD(mest i Indica) (og mange andre cannabinoider), THC gir en mer uplifting rus som du blir typisk "høy" av, mens CBD gjør deg mer avslappet og sløvere, "stein".

2. Brunt er hasj, grønt er Pot/Weed.
Hasj er komprimerte trikomer/"krystaller" og i dårligere typer, inneholder ofte en del plantemateriale, mens Weed/Pot er selve blomsten til cannabis-planten, som på engelsk også blir kalt buds.
Det er mange uneducated folk der ute som påstår at man blir stein av hasj, og høy av weed, men dette er ikke fakta. Hasj kan lages av både Sativa og Indica planter, men en høy % andel av hasjen i norge er ofte Indica dominert.

3. Eksempel på urter man kan bruke istedetfor tobakk er f.eks Damiana, det er såklart sunnere enn tobakk, men røyk er røyk, og skadelig for lungene uansett hva det kommer av.
Dette kan minskes med å helle bruke en vaporizer, som fordamper virkestoffene, fremfor å brenne de.
Evt lage cannabutter og innta det oralt, gjerne f.eks i bakeverk eller andre typer mat.

Edit: Ninja'ed av Dodecha.
Sist endret av Juliaan; 17. november 2013 kl. 20:54.
Takker for svar. Jeg leste litt om damiana, og med tanke på at det er fullt lovlig og mindre helseskadelig enn tobakk, så må jeg si at dette virker for meg som en god erstatning til tobakken. Leste en annen tråd innpå her som dreide seg om damiana, og der ble det nevnt at det ga en slags varm følelse. Kan noen bekrefte dette?
Sist endret av Kullsyreholdig; 17. november 2013 kl. 21:22.
Sitat av Kullsyreholdig Vis innlegg
Takker for svar. Jeg leste litt om damiana, og med tanke på at det er fullt lovlig og mindre helseskadelig enn tobakk, så må jeg si at dette virker for meg som en god erstatning til tobakken. Leste en annen tråd innpå her som dreide seg om damiana, og der ble det nevnt at det ga en slags varm følelse. Kan noen bekrefte dette?
Vis hele sitatet...
Det gir en litt avslappet og varm følelse, men det er ikke akkurat noen rus. Effektene av cannabis blir det eneste du føler.
Drikker selv damiana-te innimellom.

Men hvis du er ute etter en tobakk-erstatter kan kanskje GreenGo være det du leter etter?

Selv bruker jeg tobakk siden det brenner bra, er lett å skaffe, er billig og blander seg bra med cannabis. I tillegg røyker jeg tobakk til vanlig.
Nå skal ikke jeg snakke som om jeg har holdt på med weed i flere år, har bare prøvd det én gang, igår. Men skal til han kompisen min neste helg slik at han kunne lære meg å '"mekke" jointer. Problemet er liksom det at jeg aldri har syns noe særlig om tobakk, er derfor jeg leter etter noe som kan erstatte det
Sist endret av Kullsyreholdig; 17. november 2013 kl. 22:31.
Hei,
Jeg har akkurat kjøpt weed for første gang på egenhånd. Jeg er litt noob også, men jeg er veldig skeptisk på måten den lukter. Folk sier at den skal lukte veldig unikt og nesten litt vondt, men jeg synes den lukter litt som urter. Kan dere hjelpe meg litt?
Sitat av Michelle96 Vis innlegg
Hei,
Jeg har akkurat kjøpt weed for første gang på egenhånd. Jeg er litt noob også, men jeg er veldig skeptisk på måten den lukter. Folk sier at den skal lukte veldig unikt og nesten litt vondt, men jeg synes den lukter litt som urter. Kan dere hjelpe meg litt?
Vis hele sitatet...
Mulig å legge ut bilde av weeden?

Umulig å lukte gjennom pc'en. Personlig syntes jeg det er vanskelig å definere lukten av weed. Lukten varigjerer litt fra strain til strain selv om essensen av weed alltid er der. Kanskje du burde høre med noen lokale stonere om de kan hjelpe deg?
Sist endret av Mofse; 21. november 2013 kl. 21:21.
Jeg kan prøve å hjelpe deg i å definere hva du har fått. Typiske lukter på god kvalitets cannabis er en overvelmende stram lukt av en form for urte, med en som jeg synes er er en småkvalmende lukt som jeg ikke kan spesifisere, lukter rottent spør du meg. Dette er ofte ''skunk'' Den ''normale'' weeden jeg får har ofte en urtelukt med et hint av roser i seg. Lukten er overvelmende sterk, og lukter like stramt som pultost. Du sier det er bare en alminnelig lukt av urter, dette kan komme av dårlig klargjøring av weeden, eller at den har vært dårlig tilpakket, sånn at mye av lukten har ''forsvunnet'' men den kan fremdeles være like potent. Er den grønn, helst med noen små rødbrune hår på (som indikerer at vanntilførseken har blitt avkuttet de siste ukene for å øke thc nivået) Og at den er litt sprø, men samtidig seig, har du god grønning uansett. Siden du ikke vet hvordan det lukter antar jeg at du ikke har røyka mye før, og da blir du uansett godt bakt uavhengig av kvaliteten. Røyk det du og kos deg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Som dere ser i postene ovenfor så er jeg en smule grønn når det kommer til weed.
Med det sagt så vil jeg gjerne sende et nytt spørmål i retning de med erfaring!

Jeg får en kompis på besøk imåren som skal åpne sinnet mitt for himmelen som er cannabis. Vi skal røyke, bort på kiwi, munche og se på Harold & Kumar. Det eneste problemet i en ellers perfekt lørdag er at jeg har en veldig bekymret kjæreste. Hun vet at han jeg skal være med har vert borti planten før, men jeg har forsikret henne om at jeg ikke hadde noen intensjoner om å prøve slikt tull.

Her kommer altså 352,- spørsmålet: Trenger jeg å være redd for å avsløre meg selv når hun ringer meg og spør hvordan det går (noe hun kommer til å gjøre)? Har du nok kontroll over deg selv når du røyker til å si med en overbevisende stemme at du bare sitter i sofaen å ser film? Kommer jeg til å si at jeg må legge på fordi jeg må slippe apekatten ut? Kommer jeg til å høres ut som en person som nettopp svelgte 20 doser beroliggende?
Dere skjønner hvor jeg vil...HJELP
Sitat av Kullsyreholdig Vis innlegg
Som dere ser i postene ovenfor så er jeg en smule grønn når det kommer til weed.
Med det sagt så vil jeg gjerne sende et nytt spørmål i retning de med erfaring!

Jeg får en kompis på besøk imåren som skal åpne sinnet mitt for himmelen som er cannabis. Vi skal røyke, bort på kiwi, munche og se på Harold & Kumar. Det eneste problemet i en ellers perfekt lørdag er at jeg har en veldig bekymret kjæreste. Hun vet at han jeg skal være med har vert borti planten før, men jeg har forsikret henne om at jeg ikke hadde noen intensjoner om å prøve slikt tull.

Her kommer altså 352,- spørsmålet: Trenger jeg å være redd for å avsløre meg selv når hun ringer meg og spør hvordan det går (noe hun kommer til å gjøre)? Har du nok kontroll over deg selv når du røyker til å si med en overbevisende stemme at du bare sitter i sofaen å ser film? Kommer jeg til å si at jeg må legge på fordi jeg må slippe apekatten ut? Kommer jeg til å høres ut som en person som nettopp svelgte 20 doser beroliggende?
Dere skjønner hvor jeg vil...HJELP
Vis hele sitatet...
Umulig å vite, alle reagerer ulikt. Noen klarer å snakke med folk, andre ikke. Jeg ville ventet til settingen var perfekt for å slippe å stresse med ting som det her.
Sist endret av Marr; 30. november 2013 kl. 03:19.
Haha, lykke til med å snakke med dama når du er fjern

Du kommer til å ende opp med å ikke ta den, og si at telefonen din ble glemt i bilen elns. jeg ville også gått på butikken FØR røyken
Sitat av frø Vis innlegg
Haha, lykke til med å snakke med dama når du er fjern
Vis hele sitatet...
Hun mistet faktisk telefonen sin i do tidlgere idag, noe som førte til at lyden i mobilen helt er forsvunnet. Så kommunikasjonen vår kommer nok til å være tekstbasert, heldigvis!

Men kommer hun til å merke noe på skrivingen min? Jeg har en fantastisk app som kan rette på de mest brutale skrivefeilene og som faktisk kan huske hvordan jeg skriver. Swiftkey, koster noen kroner, men har hjulpet meg å unngå pinlige meldinger i beruset tilstand! Anbefales på det sterkeste!
Jeg er dog fortsatt redd for at jeg kommer til å fucke alt til med meldingene. Appen er jo tross alt ikke cannabis proof
Sist endret av Kullsyreholdig; 30. november 2013 kl. 04:38.
Sitat av Kullsyreholdig Vis innlegg
Hun mistet faktisk telefonen sin i do tidlgere idag, noe som førte til at lyden i mobilen helt er forsvunnet. Så kommunikasjonen vår kommer nok til å være tekstbasert, heldigvis!

Men kommer hun til å merke noe på skrivingen min? Jeg har en fantastisk app som kan rette på de mest brutale skrivefeilene og som faktisk kan huske hvordan jeg skriver. Swiftkey, koster noen kroner, men har hjulpet meg å unngå pinlige meldinger i beruset tilstand! Anbefales på det sterkeste!
Jeg er dog fortsatt redd for at jeg kommer til å fucke alt til med meldingene. Appen er jo tross alt ikke cannabis proof
Vis hele sitatet...
You don't have to worry. Har ikke sett hva du har skrevet oppover her, om du skal røyke bong eller joint eller whatnot, men bare sørg for at du ikke sender noen meldinger eller noe RETT etter du har tatt et hit. Det er da det er værst og du ikke er med i realiteten :P Men etter hvertfall 15 min så har du balansert deg såpass mye at det er ikke noe problem å "fake edru"
Tror det skal gå greit. Men husk at dama di veit om at denne kompisen din "har prøvd" dette før, eller hva det var du sa. Jeg personling blir temmelig ubrukelig gnom når jeg røyker, selv om jeg har gjort det i nærmere 5 år. Så folk merker noen ganger på skrivemåten min at jeg er fjern. Men jeg blir som oftest fjernere enn andre av en eller anna grunn, kanskje genetisk...

Tankegangen blir ganske annerledes og rusen kan være kraftig for en newbie Men hvis du ikke skal snakke i tlf burde det gå greit, bare ikke tenke på negative ting og få noia.

misunner deg som er fersk å¨området ^^