Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1283
har en corsair k60, skulle tørke over tastene ved num lock og insert. klikka på den lille knappen over scroll lock som skal se ut til å låse tastaturet, noe det ikke gjorde. så om jeg fks skal skrive freak.no nå kommer dette: fvgreazk,l.no
lest at dette kom av om man trykker fn knappen og num lock, men jeg har ingen fn knapp?
Hvordan tørket du det? Hadde du vann på? Noe som helst væske?
Jeg selv har sølt ufattelig mye drit på tastaturet, og har fått akkurat det samme problemet. Det er bare til å vente noen timer på at det tørker, og derved skal det fungere normalt.
Du kan også prøvde å switche BIOS knappen på tastaturet, mener du har det(?) Dette skal fungere i noen tilfeller har jeg hørt.
endte med at jeg smelta hele tastaturet i ovnen for jeg var å desperat for å få det til å funke så kjøpte meg et k70 istedenfor nå, MEN et problem, mute knappen og volume + - funker ikke her? nesten identiske tastatur men det funker ikke. Jeg har også prøvd å avinnstalert de forrige driverne uten hell?
Defekt?
Har du prøvd å bytte innganger? Evt. Usb 2.0, 3.0 og 3.1?
jepp, fortsatt ingenting..