Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 839
Har holdt på i flere timer med å få ut en, EN skrue på iphonen. På bunnen er det 2 skruer som må ut for å kunne åpne iphonen. Har fått ut den ene lett, men den andre vil ikke ut. Har altså holdt på så lenge nå at de ikke er spor i den, den er helt rund inni.
Jeg har prøvd følgende:
Gummistrikk
Lodde tin med nål på skruen for å få den ut.
Skrapt spor i den lenge, får fremdeles ikke skrudd den ut.

Har ikke prøvd å drille i skrua, ettersom jeg ikke vet hvordan man skal gjøre det på en mobil, og skrua er så utrolig liten.
Kanskje du kan lodde på en nål eller noe slikt på skrua, og et nytt skrue hode på nålen?

Jeg ville ikke brukt drillen...
"Øko-Terrorist"
Skruene er i rustfritt stål så loddetinn vil ikke feste skikkelig. Skruene er såpass små at jeg ikke kan komme på noe annet en en stødig hånd og et lite borr. Dog store sjangser for at det går galt om du ikke er sikker på egne ferdigheter, dybde på skruen og størrelse på borr.
Sist endret av tr80r; 25. september 2016 kl. 08:27.
Bruk en liten bor og kjør drillen feil vei for å skru ut skruen.
Da dette skjedde meg sist, brukte jeg en svær kjøttkniv med kvass spiss. La mye trykk på kniven og jobbet på en stund. Bør funke. Jeg vil fraråde å borre, da kan du ødlegge gjengene på telefonen.