Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 805
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor stor dose sopp trenger dere for å "bryte gjennom"? Jeg snakker ikke om å se farger eller geometri med lukkede øyne, men å se entiteter, fly igjennom verdensrommet, osv..
Sikkert et utrolig individuelt spørsmål, og det kommer ann på mange faktorer.
Men grunnlaget mitt for spørsmålet er at jeg og en kompis samtidig hadde en veldig sterk opplevelse med 1-1,5g cubensis.
Vi begge hadde ville CEV's, så tilbake i tid og var vitne til en krig som hadde hendt den plassen vi var for lenge siden, kastet ut i universet å så vår plass i det hele, så "totem guder" og mye mer.
Aldri opplevd noe så sykt i senere tid, selv ved nærmere dobbel dose.
Lurer bare på om det er normalt å oppleve slikt ved så lav dose?
5 dried grams in silent darkness. Å komme til de nivåene har veldig mye med mindset å gjøre syns jeg ihvertfall. Set og setting og alt dette her. Jeg har aldri klart å få så veldig dype opplevelser når jeg spiser sopp med andre. Det er helst når jeg er alene at jeg faktisk forsvinner inn i disse verdenene.

https://www.youtube.com/watch?v=OAag7w0iRg8

Lykke til! =)
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://vimeo.com/75940226

Han her sier han tar 30g for å bryte seg igjennom.
Varierer selvsagt etter dose og ikke minst styrke på soppen. Samtidig er det ofte sånn at om man først har brutt "virkelig" gjennom så er det lettere å også bryte gjennom på noe mindre doser. Er man sensitiv og tilstede vil man selvsagt få en mye dypere opplevelse selv på lavere doser.

Interessante cevs (utover geometriske fargespill) kan komme fra ca 1,5g og oppover (hvis man er noe sensitiv). Her kan man gjerne få cevs der man kan ane åndeverdenen, en kommunikasjon kan også ta form. På mye høyere doser opp i ca 4-5g++ (avhengig av individ) er det et dypere gjennombrudd der man bryter fullt og helt gjennom og enteties tar form og event også bolig i deg. Her kan ens forståelse og virkelighetsoppfatning virkelig bli rokket dypt inn i sjela.

Godt mulig du hadde svært potent sopp.. samtidig har set og setting mye å si, og om alt falt fint til rette, stjernene var fininnstilt, samt plassens ånd ha gjort sitt til at "portene" ble åpnet for dere selv på 1,5g.