Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2001
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt Lsd en gang før og det som gjorde mest inntrykk på meg var den sinnsyke strømmen av eufori. Jeg klarer virkelig ikke å forestille meg et stoff som kan produsere mer eufori enn Lsd. Jeg følte at kroppen ble pumpet med gladhet og en sjukt digg følelse for hvert sekund. Jeg lurer derfor på hvordan euforien på lsd er sammenlignet med euforien på MDMA? Hva liker dere best? Jeg har aldri tatt MDMA før til info.
Candyflipp er helt klart det som gir best euforia, og det varer en hel dag. Men jeg ville absolutt anbefalt å prøve mdma for seg selv først for de første gangene man tar det så er det helt magisk, samtidig som en er gira glad energisk sympatisk på en gang. Et par tre stk er nok til å ha det fett. Men vis respekt for det hva enn du gjør. LSD må du ta så mye av etter bare noen dager at ingen har råd til å "binge" LSD og det er ikke så moro heller skulle man ha prøvd. Men MDMA Kan man ikke ta det så ofte, litt fordi man får toleranse men man kan veldig lett, eller man blir garantert deprimert/psykisk skada på et eller annet vis hvis man tar MDMA for mye.

Hvem som gir mest euforia er vel mdma mens LSD heller forsterker og stimulerer alle slags sanser og følelser, kan like gjerne grine som man kan le av LSD. MDMA er alltid bare gøy og verden er strålende.
Skal sies at jeg ikke har prøvd LSD.
Vil likevel påstå at MDMA er mer euforisk utifra egne erfaringer. MDMA tvinger deg nesten til å ha en slags sjelero med hva enn neste øyeblikk bringer og alt er liksom kjempefint eller riktig.
Selvom LSD kan gi eufori er det også større potensiale for forsterkede negative følelser og inntrykk hvis man tar for mye eller noe negativt som skjer gjør at ting begynner å "skurre". Har sett dette innimellom på LSD og ved candyflipping (med andre som har tatt det altså)
Sist endret av dazezone; 31. januar 2020 kl. 08:04.
Sitat av dazezone Vis innlegg
Skal sies at jeg ikke har prøvd LSD.
Vil likevel påstå at MDMA er mer euforisk utifra egne erfaringer. MDMA tvinger deg nesten til å ha en slags sjelero med hva enn neste øyeblikk bringer og alt er liksom kjempefint eller riktig.
Selvom LSD kan gi eufori er det også større potensiale for forsterkede negative følelser og inntrykk hvis man tar for mye eller noe negativt som skjer gjør at ting begynner å "skurre". Har sett dette innimellom på LSD og ved candyflipping (med andre som har tatt det altså)
Vis hele sitatet...
Du har ikke prøvd LSD men sier likevel at ut fra erfaring er mdma mer euforisk?

Min erfaring: LSD har potensiale for å være mest euforisk, men er inkonsistent og skjer i varierende grad hver trip. Jeg har hatt trips på LSD der euforien har blåst alt annet av banen, men det har bare skjedd et par ganger totalt. MDMA derimot har konsistent eufori. Du er nærmest garantert kraftig eufori hver gang med mindre du har toleranse eller noe går galt.
Sitat av Nydelig Vis innlegg
Du har ikke prøvd LSD men sier likevel at ut fra erfaring er mdma mer euforisk
Vis hele sitatet...
Ja, jeg kjenner jo plenty andre som har tatt LSD og vært sammen med de. Har også lest mye om begge stoffer. At MDMA er mer euforisk overall er selvfølgelig bare min mening, men er sikkert andre som vil si seg enig i det.
Når du opplever euforien til MDMA vil LSD sitt forsøk på eufori føles ganske tamt etter min mening. Dette fikk meg faktisk til å undre på hvor lenge siden jeg faktisk har følt eufori på syre?

Euforien til MDMA er de første gangene så magisk å gjennomtrengende at du ikke helt vet hvor du skal gjøre av deg, og den kjærighetsfølelsen der føles helt insane ut for uinnvidde. Men etter som jeg har prøvd det meste der ute og etter hvert blitt en gammel traver har jeg forstått at det finnes flere typer eufori også. Jeg foreksempel, er mye mer glad i euforien man får på Ketamin, den er min favoritt, den og euforien man får etter en DMT-trip. Førstnevnte er mer som en slags indre ro mens sistnevnte er nok en blanding av adrenalinkick og en direkte konsekvens av alle inntrykkene man fikk på så kort tid.

Uansett, dette ble en liten avsporing men jeg mener bestemt at syra kommer på jumboplass hva gjelder eufori, men hey, kan jo være du er skrudd sammen annerledes enn meg?

Edit: litt krøkkete formulert dette med at jeg fikk vite at det fantes flere typer eufori, men det jeg mener her er at jeg vel en god stund tenkte at MDMA-euforien var the be all, end all når det kommer til alle former for eufori, men for mitt vedkommende i hvert fall, tok jeg feil akkurat her. Men som jeg og sikkert mange andre på internet til en hver tid vil presisere, IRL også forsåvidt, psykedeliske stoffer i sin helhet er først og fremst veldig individuelle. Noen digger syre, noen digger sopp, noen digger MA, osv, osv.
Sist endret av equimanthorn; 31. januar 2020 kl. 11:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vettskremt Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gang på mdma fikk jeg en intens eufori som var ubeskrivelig.

Prøvde lsd et par år etter, og fikk en kjempe eufori der og, men på en litt annen måte enn mdma.

Foretrekker lsd selv.
MDMA kan ikke måle seg med syre, LSD er 'the one' for endeløs eufori og et nytt syn på livet som man lever videre på ETTER trippen også. Men mdma er et fantastisk rusmiddel også, det er som om du føler kjærlighet overfor alle rundt deg de første gangene hvertfall. Og det er verdt å prøve dersom du liker lsd, men gå for mdma pulver og test det om mulig for å være sikker.

XTC piller kan inneholde alt mulig, til og med dødelige ting, så jeg foretrekker pulver men tar begge deler. Jeg er sikkert litt uforsiktig med rus generelt, for jeg bare passer på at noen jeg faktisk kjenner har prøvd varene med god effekt før meg. Det har gått bra i mangen år, men kjøp test kit helst for da er du helt sikker=) Pluss jeg liker nå etter år med bruk å ta nok til å 'steine' på mdma, som er når man tar så mye at man bare må sitte eller ligge i ro med øya igjen uten særlig kontakt med omverden.

s
Har candyflippet LSD og 5-mapb , det strømmet elektrisk digg igjennom hele kroppen.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD for min del. Orgasme på LSD er som å skyte elektrisitet ut av pikken.

MDMA er deilig det, men LSD gir et mye bredere spekter av forskjellige typer eufori. Som f.eks. Å føle seg som flytende veske. Noen av dem er helt ut av denne verden.
Ekstremt vanskelig å sammenlikne. Jeg kan føle meg mest glad på mdma, men følelsene jeg opplever på lsd(glede, sorg etc) kan være mer intense.
Sist endret av Superspurv; 1. februar 2020 kl. 00:56.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bluesky_ : "Et par tre stk er nok til å ha det fett."

Håper ikke du mener xtc piller. Om en først dør av slikt så er det fordi man propper i seg idiotiske mengder piller som man ikke har peiling på hva inneholder.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vel ikke opplevd direkte euforia på lsd som jeg kan huske. Det har heller vært en snål merkelig tilstand hvor jeg ligger i sengen og føler meg rar under comeupen og så går rundt og føler meg sykt spaca i noen timer etterpå. Ofte ender det i at jeg føler meg elendig etterpå og at jeg virkelig må ta tak i livet mitt og skjerpe meg, noe som videre fører til økt livskvalitet etter nødvendige justeringer er gjort. På sopp har jeg opplevd en euforia dagene etter, som om livet er i vater og smiler. Ikke under trippen der heller, der har det vel vært mer skrekk og helvete. På MDMA så har jeg opplevd enorm euforia som er veldig ekstrem, men i all hovedsak den første gangen. Får ofte en skikkelig ekkel nedtur etterpå og mye av ''trippen'' blir litt overskygget av skyldfølelse av hvordan jeg blir å føle meg de neste dagne. Men etter egen erfaring så er MDMA noe som nærmest uansett vil ende i en slags enorm lykkefølelse mens stoffet virker.
Jeg lever fremdeles litt på siste syretrippen min, jeg så meg selv fra et nytt ståsted, og så jeg er ikke så ille som jeg tror og er mye bedre nå en jeg var for litt tid siden på mangen ting i livet=) Og så var det helt fantastisk elektrisk deilig å dusje, som har ført til at jeg dusjer oftere nå en før, jeg har hatt litt vanskelig for å komme meg i dusjen før pga jeg syns ofte vannet er enten for kaldt eller for varmt eller for vått.

s
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Her kommer subjektivitet inn i bildet, personlig har jeg aldri følt noe på LSD som kan beskrives som eufori, mens på MDMA har jeg følt det flere ganger.
Har jeg bare hatt bad-trips? Selvfølgelig ikke, men jeg kan ikke beskrive det jeg har følt på LSD som eufori, enn hvor intenst det har vært så er det følelser som en dyp respekt for livet og universet forøvrig, samt en særdeles merkelig kreativ flyt og spørrende/undrende form.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bluesky_ : "Et par tre stk er nok til å ha det fett."

Håper ikke du mener xtc piller. Om en først dør av slikt så er det fordi man propper i seg idiotiske mengder piller som man ikke har peiling på hva inneholder.
Vis hele sitatet...
Jeg mener et par tre gode venner å ta det sammen med. Som nevnt så stoler jeg ikke på knips tar bare krystaller noen ganger i året. Man bør absolutt ikke ta hverken to eller tre knips til å begynne med, har jo skrekkeksempelet "blã supermann" hvor ėn er for mye så de knekkes i to. Og det er ikke snakk om bøffen i pilla engang, som det ofte er. Neida du får mdma som du betaler for men så er det nesten et halvt gram i, de fleste er vandt til kanskje 0.15 ish hvis det ikke er noe annet i da.

Vet ihvertfall at å eie en blandemaskin og en presse er lov, og dermed har man nok prisklasser som en hver østblokk-junkie kan putte i hva han vil, og du kan hvis du gidder kopiere en testet type og putte i noe helt annet.

Har prøvd mange forskjellige og det er kun den første gangen det føles som bare mdma(rosa hjerter) Akkurat samme fyren jeg kjøpte dem av solgte i ettertid noen identiske hjerter, men disse gå ingen rus(nei var ikke innspist,) det var ingen som ville ha de etterhvert og selgeren forsvant til Polen. En jeg kjente tok en etter en av dem, skjedde ikke noe før han ble psykotisk i mange dager. Aldri sett et menneske så psykotisk spes ikke knips. Det endte med at han stjal en venn sin bil kjørte 2km før han gikk rett i et tre og mistet livet. Vanlige mdma dealere har ikke samvittighet til slikt.

Skulle jeg tatt knips idag ville jeg knust de og vasket med aceton og kaffefilter. Vekten av det som blir igjen i filteret er antageligvis summen av mdma og eventuelt speed. Da. Får man ut mye dritt