Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3865
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, hvorfor er det så mange junkies og alkiser som røyker rullings? Er rulletobakk sterkere eller varer det lenger og er billigere i lengden enn sigaretter?
Det varer mye lenger og det er sterkere tobakk.
Det blir også billigere i lengden.
Sist endret av Slæsken; 14. august 2017 kl. 14:28.
Laurus canus
mås'n's Avatar
54 1
Største plusset er jo at tobakken er ferskere og har en bedre aroma. Tobakken er ikke knusktørr og parfymert som sigaretter.
Bruker kun Manituo Organisk tobakk til mekking av brunt. Sluttet med sigg for flere år siden.

MYE sunnere enn sigaretter + det smaker bedre og har veldig mild smak.
Jeg får ca 100 sigg ut av en rullings pakke mens for ca samme pris får du ca 40 sigg ferdisydde

Er også mye bedre å røyke hasj med tobbak enn sigaretter, da rullingsen brenner saktere og du får mer ut av hasjen
Sist endret av Alge; 14. august 2017 kl. 16:08.
Billigere i lengden ettersom det varer mye lenger.
Når du spør om den er sterkere så kan du måle styrke på to måter: Smak og nikotin.
Koster være kar i Norge nå om dagen.

Tobakk 1500 - 2000 kr. mnd. Sigaretter 4000 kr. mnd. Ca. 20 sigg/rullings pr. dag.
Sist endret av ImnotEmo.; 14. august 2017 kl. 17:53.
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg får ca 100 sigg ut av en rullings pakke mens for ca samme pris får du ca 40 sigg ferdisydde

Er også mye bedre å røyke hasj med tobbak enn sigaretter, da rullingsen brenner saktere og du får mer ut av hasjen
Vis hele sitatet...
100sigg av en tobakk. Sikker på at ikke det er sigarett papir du er avhengig av???
Sitat av 5FDP Vis innlegg
100sigg av en tobakk. Sikker på at ikke det er sigarett papir du er avhengig av???
Vis hele sitatet...
Morsom du.. hvor mange får du ut av en pakke da?
Ca. 100 Mer riktig 85 - 100 avhengig av om man ruller sigarer eller litt tynne røyk.
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Bruker kun Manituo Organisk tobakk til mekking av brunt. Sluttet med sigg for flere år siden.

MYE sunnere enn sigaretter + det smaker bedre og har veldig mild smak.
Vis hele sitatet...
Hvordan er nikotininnholdet på den kontra annen rullings? Eller det er kanskje vanskelig å si?
Sitat av Alge Vis innlegg
Morsom du.. hvor mange får du ut av en pakke da?
Ca. 100 Mer riktig 85 - 100 avhengig av om man ruller sigarer eller litt tynne røyk.
Vis hele sitatet...
50 er vel mer normalt. Det er 50 papir i en Rizla.
Ruller selv 70 på en pakke tobakk. Det kommer vel helt an på personen som ruller.

"Studentsiggen" Rullings på størrelse med en fyrstikk.
Jeg opplever at jeg røyker mindre også hvis jeg røyker rulings. det har helt sikkert en sammenheng med at mine rulleskills ikke er verdensklasse og det dermed er mer jobb enn å bare fiske en ferdigsigg fra pakka når som helst
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
Hvordan er nikotininnholdet på den kontra annen rullings? Eller det er kanskje vanskelig å si?
Vis hele sitatet...
Mye lavere, men det dekker mitt behov til den grad at jeg ikke snuser hjemme i det hele tatt når jeg røyker. Snus suget kommer kun på jobb eller om jeg ikke røyker den dagen.
Sitat av Yalla Vis innlegg
50 er vel mer normalt. Det er 50 papir i en Rizla.
Vis hele sitatet...
Fyfaen =P
Må knerte en pakke på ett par dager du da!?
Jeg bruker nesten 2 pakker rizla på en pakke ihvetfall så si 80 da. Men ja.. det er ikke sigarer jeg ruller akuratt da sånn som du

Det stinker kols av innlegget ditt