Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 2870
Hei med freaks

Jeg er veldig ny her på forumet, og vet ikke om denne tråden har blitt opprettet før men

Satte og tenkte tilbake på de gamle tidene med nintendo 64, så jeg stakk opp på loftet og fant nintendoen, mangler en del spill og kontrollene er slitt men morro og spille N64 igjen.

Tenkte at man kan
Dele "adventures" med N64.
Dele hvilke spill du spillte/spiller
Noen anbefalinger til spill?


Jeg personerlig elsket Zelda Ocarina Of Time, og Zelda Majoras Mask.
Etter min mening er Zelda oot en av de beste spillene noen gang lagd.

Husker jeg satt og spillte meg gjennom Zelda oot med pappa. han oversatte tekster og hjalp meg med bosser, gode tider!
Sist endret av Kladdebok; 16. september 2011 kl. 09:33.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Mario Cart 64 anbefales, et absolutt must til N64.
Jeg hadde Super Nintendo frem til vi kjøpte en PS2, så jeg opplevde aldri N64 på den måten. Jeg var nemlig overbevist om at Super Nintendo var bedre enn N64 siden den het "Super". Uansett hadde jeg ekstremt mange gode opplevelser med Super Nintendoen. Super Mario All Stars ga meg sikkert flere hundre timer med moro! Jeg var derimot skikkelig misunnelig på mine kompiser som hadde N64, spesielt på grunn av Super Smash Bros. Herregud det spillet var morsomt!
Goldeneye var jo hysterisk :P
Hatt mange gode stunder med Super Mario 64, Zelda OoT og Majora's Mask.
De fleste spilte de samme spillene. Det gikk på Zelda, Super Mario og Donkey Kong osv
Golden Eye var også kult.
Var igjennom mange forskjellige spill med N64 men annbefaler
Mario Cart
Zelda OoT
Zelda MM
Banjo Kazooie
Donkey Kong 64
Spillte meg aldri helt gjennom Super Mario og var heller ikke stor fan, men et bra og morsomt spill.
Sist endret av Kladdebok; 16. september 2011 kl. 09:49.
Anbefalinger kommer helt an på hva man ønsker.

Det ultimate er og forblir Zelda serien for meg, men Super Mario som en god nummer to.

Mario Kart er alltid en sikker vinner, både alene eller sammen med andre.

Videre vil jeg anbefale Vigilante 8, Body Harvest og WC'98 som underholdende spill fra N64.

Per i dag har jeg koblet min konsoll opp igjen, men skal kjøpe nye kontrollere så fort det lar seg gjøre.

retrogaming.no kan sikkert hjelpe flere med kjøp (eller salg) av konsoll, tilbehør og spill.
Hadde ikke mange spill til 64'n min. mario 64, Mario kart 64, Lamborghini 64, DiddyKing racing, et rart slossespill jeg ikke husker navnet på...husker ikke fler.

Har akk bestilt 3DS med Zelda:OOT, så nå spammer jeg sporingstjenesten til posten
Killer instinct . Hva mer trengs?!

F4celess : Min 3ds med zelda er allerede på plass ))
Sist endret av Hydroide; 16. september 2011 kl. 10:07.
Sitat av Ratex Vis innlegg
Killer instinct . Hva mer trengs?!

F4celess : Min 3ds med zelda er allerede på plass ))
Vis hele sitatet...

Vurderer 3DS med Zelda, var det verdt pengene?
Sitat av Kladdebok Vis innlegg
Vurderer 3DS med Zelda, var det verdt pengene?
Vis hele sitatet...
Tviler på at det er så fantastisk at det er verdt, først 1299 for en DS, og så 499 eller hva det er for spillet.
Billigere å skaffe en nintendo64 med spillet inkludert.
Ocarina of Time fikk god kritikk som 3D, men man skal være hardbarka fan før man bruker så mye penger på det.
Ser INGEN har nevt det, men pokemon colosseum er et MUST
Tja, zelda spillet var flott det. Men jeg er ikke helt fornøyd med 3d'en .. Klarer bare ha på 3d i 10min før det fucker opp huet mitt. Men det kommer jo mye bra til 3ds . Spesielt for en nintendo-fan som meg. Så da spiller jeg heller bare uten 3d på
Da jeg var liten spilte jeg Zelda, Super Mario 64, Donkey Kong 64, Fifa World Cup 98 og Sub Zero.

Zelda - Legendariske spill!! Spilte spesielt mye 2'ern (Majoras Mask) og husker at jeg ikke kunne engelsk, noe som absolutt ikke er en fordel når man spiller Zelda. Greide alikevel å snuble meg framover i spillet, og fikk faktisk fullført det. I begge Zelda spillene får du utallige timer med moro

Super Mario 64 - Spillet taler vel for seg selv? Fikk aldri fullført dette som liten (alle 120 stjerne), men tok det faktisk opp igjen med mål om å gjøre dette. Om man sikter på å få alle de 120 stjernene kommer man til å sitte mange timer med N64 kontrollen i hånda.

Donkey Kong 64 - Dette må ha vært favoritten ved siden av Super Mario 64! Spillet går ut på at du skal redde vennene til Donkey Kong (Diddy Kong osv.) og samtidig redde en gigantisk krokodille om jeg ikke husker helt feil. Spillet tar det gjennom utallige landskap på leting etter gylne bananer. Et ekstremt morsomt og godt gjennomført spill.

Fifa World Cup 98 - Aldri vært noe særlig glad i fotballspill, men Fifa World Cup 98 på Nintendo 64 er fortsatt på toppen hos meg. Har ikke så mye mer å si om dette spillet, bortsett fra at det er et bra fotballspill!
PS: Theme-sangen er episk!

Sub Zero - Et tidlig Mortal Kombat spill der du spilte Sub Zero i et slags ninja-outfit. Her skulle du ta det gjennom en rekke tøffe baner og slåss mot mangt en motstander. Synes dette var veldig vanskelig som liten, hadde vært morsomt å ta det opp igjen snart


Synes fortsatt at Nintendo 64 er den beste konsollen som er laget. Spiller emulator av N64 fortsatt Agree?
DIDDY KONG RACING!

Hatt så sinnsykt mange timer med morro i både multiplayer og singleplayer
Føler at jeg må nevne Project 64 her, siden ingen andre gjør det.
Emulator som tillater deg å spille N64 på pc'n din. Enten med keyboard (som funker fint i de fleste spill)
Eller med ett usb adapter til din N64 kontroll.
Det finnes også flere usb kontrollere på dealxtreme som du kan bruke til å spille med.

http://www.emulator-zone.com/doc.php/n64/project64.html Der har du emulatoren.

http://s.dealextreme.com/search/usb+...for+project+64 usb søk på dx.

For å spille spill i emulatoren du har lastet ned så søker du på "roms for project 64" Da finner du de fleste spill som er gitt ut.
Du laster da ned ei lita .zip fil som du åpner direkte med emulatoren din og vips du er igang!

Jeg vil påpeke at dette egentlig ikke er lovlig hvis du ikke fysisk eier spillet, men de er lette å finne uansett.

Enjoy! Har de siste dagene hatt maaange timer med Zelda- Ocarina of time på min laptop
Sist endret av UncleAndy; 16. september 2011 kl. 11:45.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Nintendo 64 var en stor del av barndommen min. Husker foreldrene mine sa til meg og søsknene mine,
at vi skal aldri få noe sånt i huset. Men en hærlig julaften 1998 om jeg husker rett, så åpnet vi en stor pakke
som var for alle oss, og der var det en N64 med Super Mario. Gleden kan ikke beskrives,
men denne videoen skildrer det ganske greit: http://www.youtube.com/watch?v=pFlcqWQVVuU

I allefall, spillene vi fikk med tiden var Mario Kart, Zelda - Ocarina Of Time, Superstar Soccer 64.
Så vi fikk ikke så mange spill, men vi byttelånte med andre litt, så jeg husker veldig godt Yoshi Story.
Fetteren min hadde også Golden Eye og senere Perfekt Dark, og de spillene spilte vi ikke lite!

Favorittene mine er: Først og fremst Zelda OoT! Det spillet spiller jeg fortsatt.
Etter det kommer vel Perfekt Dark og Golden Eye.
Sitat av Up Vis innlegg
Gleden kan ikke beskrives,
men denne videoen skildrer det ganske greit: http://www.youtube.com/watch?v=pFlcqWQVVuU
Vis hele sitatet...
Du kom meg i forkjøpet... :P
Sku akkuratt til å poste den
Jeg spiller Zelda Oot NÅ jeg
Alt fra Rareware!
Og selfølgelig Zelda!
vell bortsett fra zelda så har jeg hat mange good times med super smash bros, diddy kong racing, goldeneye og ellers my anna som er nemt.
Har selv Nintendo 64!

Goldeneye var dritkult på multiplayer, gruser alle i det så nå gidder ingen venner å spille det mere med meg for det de taper hele tiden litt kjedelig.
Et annet spil som også er kult på multiplayer er snowboard kids, spilt det i mange timer med venner.

Ellers så er jo Zelda ocarine of time er sinnsykt kult spill, det vil jeg si er det beste spillet jeg noen gang har spilt, har faktisk spilt det litt i det siste og tatt ferdig alle templene, mangler bare å ta ganandorf så er det runna!


Når du spiller multiplayer med bond så hvil jeg andbefale å være odijobb, han er dritlav og vansklig å treffe.
I tillegg så kan du bruke de gule tastene og gå med, da går du sikkert dobbelt så fort, men du må gå sidelengs, er ikke så vanskelig men kan være trickey i starten.
Asteck eller hva den heter er den råeste banen på mulitplayer, mange hemmelige rom og sånt.
Kan nesten alle multiplayer banene utenatt!


Har en haug med andre spill også, bla banjo cazooie, det er ganske kult spill faktisk, ol i nagano er også litt kult!

Digger nintendo 64, er så og si det eneste jeg spiller, har xbox også, men nintendoen blir brukt mest.
Sist endret av Awareness; 16. september 2011 kl. 14:39.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Vi var en gjeng som spilte utrolig mye Golden eye, og senere Perfect Dark..
4 spillere på en 24tommers skjerm.. men funka jo fint da..:P
Sitat av Miss-bruk Vis innlegg
Ser INGEN har nevt det, men pokemon colosseum er et MUST
Vis hele sitatet...
Stadium 1&2 var vel til N64. Mener Colosseum var til GC?


Uansett... Hadde det veldig moro med Conkers Bad Fur Day
Jeg spilte Zelda OoT, Mario Kart 64 og Donkey Kong!
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Mario Cart 64 anbefales, et absolutt must til N64.
Vis hele sitatet...
Mario Kart!

DIDDY KONG RACING!!!
Super Smash Bros
Banjo Kazooie
Donkey Kong 64

Geniale spill!
Jeg fikk en kabel i dag fra consolegoods.co.uk som skal gi skarpere og bedre bilde på nintendoen, blir spennende å se åssen det blir kabelen er S-video pal version

Vil og anbefale Shadowman hvis man har expansion pak
Sitat av Miss-bruk Vis innlegg
Ser INGEN har nevt det, men pokemon colosseum er et MUST
Vis hele sitatet...
Selfølgelig nevner ingen det når det var på Gamecube.

Brukte hundrevis av timer på VS mode på Mario Kart 64 det var utroligt morsomt spill.
Brukte også veldig mange timer på Superman64 som er det værste spillet i verden dum som jeg var trudde at hvis jeg bare spilte litt lenger så ville det bli bedre (det ble aldri det)
Synes Super Mario 64 var ett veldig bra spill en gang i tiden hvertfall, fikk aldri spilt Zelda da men har nå runna remakaen på 3DS og den er kjempebra!
Ingen som har nevnt Star fox 64 enda?
.
Sist endret av Shittles; 17. september 2011 kl. 22:45.
Elsker Zelda Ocarina of Time og Majora's Mask.. Banjo-Kazooie og Banjo Tooie er også fantastiske. Spiller gjennom Banjo-Kazooie igjen nå, og hadde nesten glemt hvor utrolig bra det er.
Vokst opp med Ninteno 64. Mario Kart og Zelda, eneste minnet fra barndommen <3

lol
Super smash bros er fortsatt det beste slåsspillet som er laget imo!
Sitat av alexanderev Vis innlegg
Super smash bros er fortsatt det beste slåsspillet som er laget imo!
Vis hele sitatet...
Enig i at konseptet var genialt, men melee var kulere syntes jeg
Suåer Mario 64, spilte det HELE tiden. Hvis du spilte det mye også, hør på denne: http://www.youtube.com/watch?v=uqcPSbkS9TQ. OMG. Sinnsykt nostalgisk.
Spilte også Marioparty 2 masse, og cruisin' the USA x)
shit was so cash
Anda22's Avatar
Sitat av Shittles Vis innlegg
.
Vis hele sitatet...
NOSTALGIA!!

Husker det spille så syyykt godt, og ikke minst mario cart
og Donkey kong